Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben zoooooo blij!!

sweetyfeyrouz
14-12-2002, 13:11

Hallo lieve mensjes, ik ben super gelukkig, eindelijk :D Heb een beroerd jaar achter de rug met veel ellende, maar toch ben ik gelukkig en blij. Mijn jongste word maandag 8 jaar Alhamdoulilah. Maar dat is nog niet alles!! Eén van mijn vriendinnen is afgelopen zaterdag op bezoek geweest en ik had haar een jaar niet gezien :( Haar jongste dochtertje is nu 1 jaar en ze heet net als mijn jongste ook Anissa, leuk hè! En vanmiddag komt een andere vriendin (waar ik al 19 jaar bevriend mee ben) met mannetje en zoontje. Vanavond komt een goede vriend op bezoek en gisteren heb ik een oude vriend gezien die ik ook al 2 jaar niet gezien had. Allemaal vriendschappen die door de jaren heen zijn blijven bestaan en dat met mensen waar ik heel veel van hou. :Iluvu: :Iluvu: Ik weet het, dit slaat nergens op maar ik wilde het even met jullie delen. I'M SOOOO HAPPY!!!!!!!!!!!!! :zwaai: Fey

cheetah
14-12-2002, 13:12
Pshachtik ;)

Chaimae
14-12-2002, 13:13
:goedzo: ben blij voor jou. :) Al ken ik je niet :D

_MaJesTeiT_
14-12-2002, 13:15
Origineel gepost door sweetyfeyrouz Hallo lieve mensjes, ik ben super gelukkig, eindelijk :D Heb een beroerd jaar achter de rug met veel ellende, maar toch ben ik gelukkig en blij. Mijn jongste word maandag 8 jaar Alhamdoulilah. Maar dat is nog niet alles!! Eén van mijn vriendinnen is afgelopen zaterdag op bezoek geweest en ik had haar een jaar niet gezien :( Haar jongste dochtertje is nu 1 jaar en ze heet net als mijn jongste ook Anissa, leuk hè! En vanmiddag komt een andere vriendin (waar ik al 19 jaar bevriend mee ben) met mannetje en zoontje. Vanavond komt een goede vriend op bezoek en gisteren heb ik een oude vriend gezien die ik ook al 2 jaar niet gezien had. Allemaal vriendschappen die door de jaren heen zijn blijven bestaan en dat met mensen waar ik heel veel van hou. :Iluvu: :Iluvu: Ik weet het, dit slaat nergens op maar ik wilde het even met jullie delen. I'M SOOOO HAPPY!!!!!!!!!!!!! Hoi, Je weet dat je altijd alles met ons mag delen....en ben blij voor je dat je vriendschappen hebt met personen die je lang niet gezien heb. Een vriendschap is tegenwoordig heel erg belangrijk en ik zou zeggen, wees er zuinig op.... Hartelijk gefeliciteerd voor je kind en maak er een leuke en gezellige dag voor en dank god voor het feit, dat je gelukkig ben met je vrienden en je gezin bij elkaar... Bewaar je nog wat taart voor me, als ik op bezoek kom... ;) (grapje) En onthoudt je mag altijd schrijven, daar zijn we toch voor om de ander gelukkig te zien... Take care he.... Groetjes Saida ;) :zwaai: Fey

_MaJesTeiT_
14-12-2002, 13:17

Oeps.... :confused: Er is wat fout gegaan, de hele tekst is geselecteerd, maar je kan het lezen toch..... liefs van mij

cava
14-12-2002, 13:31
kon ik dat ook maar zeggen...

_MaJesTeiT_
14-12-2002, 13:42
Origineel gepost door cava kon ik dat ook maar zeggen... Ik hoop ook voor jou dat ooit de zon zal schijnen en dat je ooit kan zeggen: ach wat ben ik gelukkig vandaag en wat voel ik me zo blij... Geef nooit de hoop en de moed op maar gewoon geloven in jezelf en dan zal je zien dat er ook voor jou de zon zal schijnen zonder dat je schuldgevoelens hebt, want in jezelf geloven is de kracht die jou laat stralen dat je leeft.... Groetjes Saida ;)