Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Veel gewichtsverlies tijdens Ramadan

Pagina's : [1] 2

caniko52
10-08-2010, 22:00

Ik val altijd heel erg veel af met ramadan. Vorig jaar ben ik 7 kilo afgevallen in 2 weken. Ik ben ook een beetje aan de dunne kant. Ik weeg 50 kilo. Ik kan het dus niet hebben om nog meer af te vallen. Weet iemand wat ik tijdens de ramadan kan doen om niet af te vallen. Ik zit hier echt heel erg mee. Even voor de duidelijkheid ik eet heel veel, dus het ligt daar niet aan dat ik zo dun ben. Misschien val ik daarom veel af tijdens de ramadan omdat ik gewend bent om meerdere keren per dag te eten. Wie heeft ook dezelfde probleem als mij? En wat doen jullie hieraan?

sweetlady__girl
10-08-2010, 23:14
Wat eet je ongeveer tijdens maghreb ik wil zo graag afvallen?

caniko52
11-08-2010, 00:10
Ik ben turks. Ik meen aan dat je zonsondergang bedoelt met Maghreb. Ik kan moeilijk turkse gerechten opnoemen. Maar ik eet 2x, x keer na zonsondergang en voordat ik ga slapen probeer ik nog zo veel mogelijk te eten. Maar toch val ik af:( Is er nog iemand anders met hetzelfde probleem?

sweetlady__girl
11-08-2010, 00:17
Zijn het gezonde gerechten of gerechten die bestaan uit patat, mayo en dergelijke. Als je wilt aankomen eet veel deegwaren zoals bladerdeeg hapjes.

caniko52
11-08-2010, 00:27

Ik eet meer ongezonde dingen dan gezonde. Heb niet echt iets met groentes. Mijn moeder maakt tijdens de ramadan verschillende soorten gerechten. Ze maakt ook veel deeggerechten. Ik weet echt niet hoe het komt dat ik zo veel af val. Mijn familie begrijpt het ook niet. Ze zeggen dat ik wel goed eet. Ik ben zo vaak bij de dokter geweest. Hij zegt dat er niks mis is en dat ik gewoon eten sneller verteer dan de gemiddelde mens. Maar ik vind dit zo irritant. Ik wil dadelijk niet 45 kilo of nog minder wegen.

sweetlady__girl
11-08-2010, 00:29
Vele zoals ik dromen ervan om ongezond te kunnen eten en blijven afvallen of je moet veel eten tijdens zons opgang.

Aslim_Taslam
11-08-2010, 15:13
ja veel eten, en veel drinken en veel bewegen. veel shakes drinken waar veel noten inzitten. toch priberen om meer groente te eten, want dan mis je toch de essentiele voedingsstoffen. isschien heb je een te snelle stofwisseling waardoo het eten snel verteert.

MadamLoena
11-08-2010, 15:40
Same problem here

Crazy_Gouda
11-08-2010, 16:58
Cruslie als ontbijt met fruit erbij. Ik doe ook altijd een glas goedemorgen. In de avond natuurlijk eerst een mok soep en dan nog aardappeltjes ofzo erbij. Hoe meer je gaat eten hoe meer je afvalt. Je moet zorgen dat je dingen eet waar veel vezels en koolhydraten inzitten. Als ik daar niet op let val ik ook zo 10 kilo af.

caniko52
11-08-2010, 18:32
Cruslie als ontbijt met fruit erbij. Ik doe ook altijd een glas goedemorgen. In de avond natuurlijk eerst een mok soep en dan nog aardappeltjes ofzo erbij. Hoe meer je gaat eten hoe meer je afvalt. Je moet zorgen dat je dingen eet waar veel vezels en koolhydraten inzitten. Als ik daar niet op let val ik ook zo 10 kilo af. Dus veel dingen eten waar vezels en koolhydraten in zitten. Ik ga ook proberen wat meer fruit en groente te eten. Misschien dat het daar aan ligt. En goedemorgen drinken. Bedankt voor de tips

CasaBella
12-08-2010, 00:45
oeff i know the problem ben k net bezig met aankomen.. gaat het net de goeie kant op.. kom ramadan en dan val je weer af.. moet je weer helemaal opnieuw beginnen :S

Monkeyz
12-08-2010, 07:31
:hihi: Ik kom juist aan als ik niet op let

bigm0
12-08-2010, 08:46
wejoow :maf2: ik kom juist aan !!

C_L_I
12-08-2010, 12:38
Hier hetzelfde probleem. 1.66 en 48 kilo. vanmorgen (na eerste dag vasten) alweer 47,5. HELP ik moet aankomen. strax schaadt het mijn gezondheid

riffialady17
12-08-2010, 14:47

Ik val ook af en dat is niet de bedoeling. Ik voel met je mee ts!

Pagina's : [1] 2