Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : lees dit belangrijk!

dreizen
10-08-2010, 19:11

beste dames en heren ik ben een jongedame van 22 jaar en heb best veel schulden. ik wil het aflossen maar er lijkt maar geen eind aan te kome. weet iemand een bedrijf ofzo die man helpen al me schulden af te lossen en ik die persoon / bedrijf maandelijks aflos. zal denk een periode zijn van 8 a 10 maanden maxx. hoor graag van jullie! groetjes.. liefst via pm aub!

Hair
10-08-2010, 21:52
beste dames en heren ik ben een jongedame van 22 jaar en heb best veel schulden. ik wil het aflossen maar er lijkt maar geen eind aan te kome. weet iemand een bedrijf ofzo die man helpen al me schulden af te lossen en ik die persoon / bedrijf maandelijks aflos. zal denk een periode zijn van 8 a 10 maanden maxx. hoor graag van jullie! groetjes.. liefst via pm aub! schuldhulpverleners zijn er zat in nederland, maar hou er wel rekening mee dat je als je je aanmeld je ook gelijk negatief geregistreerd word bij BKR . In de toekomst kan je geen leningen meer krijgen of wat dan ook waar je een registratie voor nodig hebt. Een optie is je familie om hulp vragen aangezien het maar voor een paar maanden is..

Nerd.
10-08-2010, 23:48
schuldhulpverleners zijn er zat in nederland, maar hou er wel rekening mee dat je als je je aanmeld je ook gelijk negatief geregistreerd word bij BKR . In de toekomst kan je geen leningen meer krijgen of wat dan ook waar je een registratie voor nodig hebt. Een optie is je familie om hulp vragen aangezien het maar voor een paar maanden is.. Je word niet geregistreerd bij de BKR als je schuldhulpverlening neemt.

s0emia
28-08-2010, 21:26
Er zijn inderdaad schulden die niet worden geregistreerd, maar dat zijn dan dingen zoals de huur '' omdat deze gewoon uitstelling krijgen in het register. Maar ja een registratie bij het BKR kan voor grote ophef zorgen inderdaad, het zou zelfs zo maar eens zijn dat een telefoon abonnement word geweigerd. Wat ik je aanraad is ''let op toekomstige schulden'' en vermijd ze. De schulden die je nu hebt lopen zullen verwijderd worden na 5 jaar. ik kan je eventueel een site geven van een organisatie die aangesloten is als dochter maatschappij bij de bank waar ik stage loop. Ik verwijs de klanten (of aanvraagers) die vaak in het rood staan of geregistreerd staan bij het BKR door naar http://www.amstelgeld.nl Groetjes,