Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Myn Dieeetlijst!

marokkaantje1
10-08-2010, 17:17

mijn dieet lijst voor in de ramadan. Shorrr : Water , fruit. Megrib : SOEPSOEPSOEPSOEP & 3 dadels! :banana: :banana: :banana:

amghrabi__
10-08-2010, 17:18
ik denk niet dat je in de avond alleen dat gaat eten:hihi:

marokkaantje1
10-08-2010, 17:23
ik denk niet dat je in de avond alleen dat gaat eten:hihi: Ahaha ja wel na dat je 2 koppen soep op heb zit je maag al vol :hihi:

BerberseIII
10-08-2010, 20:10
Tijdens shor drink ik alleen water zodat ik de volgende dag niet uitdroog. Tijdens de Ma3aab eet ik alleen Soep en voor het eten drink ik 1 groot glas water zodat ik vol zit. En als ik later nog honger heb eet ik kauwgom of rauwkorst. Incha'Allaah.

SafiaMeknasia
10-08-2010, 20:11

Ik ga met jou mee dieeten met ramadan:D Alleen wel beetje meer groente en fruit eten Hoeveel kilo wil je kwijt

khalidb
10-08-2010, 20:52
Ik denk dat je heel weinig kcal binnenkrijgt. Denk dat je voor shor beter ook wat eiwitten kan innemen, bijv ei-eiwitten of kwark, geeft langer een volgevoel en bloedsuikergehalte blijft het meest stabiel!

Diek
10-08-2010, 23:14
als je dat doet ga je geheid flauwvallen. zo'n lange dag en dan alleen maar water , soep en fruit. Ik mag hopen dat het dan veel fruit is. Dat is gewoon uithongeren. ik wil ook wel wat kilo's kwijt maar niet op die manier succes maar kijk a.u.b. uit.

marokkaantje1
12-08-2010, 15:01
Ik had gisteren bij shorr, 1 kommetje met melkk. En bij megreb had ik 2 crosantjes met glas juic en 2 loepia's en vandaag bij shorr niks want ik werd niet wakker :hihi:

Diek
12-08-2010, 20:43
O ja, fijn dat vele van jullie meedoen. wat me wel opvalt dat sommige te weinig eten. We zijn nog maar een dag verder he en we moeten een hele maand. Je moet wel energie binnen krijgen om het te verbranden en dat doe je al de gewone dagelijkse dingen die je doet. Dus niet crashdieten. Is echt zonde want je geeft het op een gegeven moment op of je gaat echt bunkeren. Dus gezond of met mate maar niet te weinig. Succes

SensualSedution
12-08-2010, 23:42
Jullie gewicht dames en lengte!!! Hoeveel willen jullie eraf hebben?

SensualSedution
12-08-2010, 23:43
Oja, sporten jullie ook tijdens de ramadan? Ik wil morgen weer ff naar de sportschool gaan in de ochtend inchallah.

Monkeyz
12-08-2010, 23:46
Oja, sporten jullie ook tijdens de ramadan? Ik wil morgen weer ff naar de sportschool gaan in de ochtend inchallah. Sochtends lijkt me niet slim, je bent dan wel energiek maar na/tijdens het sporten moet je veel drinken want je verliest veel vocht. je kan beter een uur voor dat je mag eten een uur sporten zodat je daarna gelijk kan drinken en de rest van de dag niet uitdroogt! Werkt bij mij beter dan sochtends sporten ; )

Sanea_Girl
13-08-2010, 10:13
Met shor eet ik een grote kom magere yoghurt , met stukken fruit En met magrib , soep , pompoen soep , met garnalen , en een salade, en gegrilde kipfilet . en daarna sporten mensen al is het maar vr een half uur . En zo blijf je slank succes

marokkaantje1
13-08-2010, 13:47
Het is niet dat ik het expres doe om zo weinig te eten. Maar zodra ik een broodje op heb zit ik al vol. Of heb ik 1 kopsoep genomen zit ik al vol. Maar ik wil wel afvallen.

zitoen_hoceima
13-08-2010, 15:58

Het is niet dat ik het expres doe om zo weinig te eten. Maar zodra ik een broodje op heb zit ik al vol. Of heb ik 1 kopsoep genomen zit ik al vol. Maar ik wil wel afvallen. Toch blijft het niet gezond.