Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ford ka?? leer vesleten??

ik_post
10-08-2010, 14:47

Hallo allen. Ik heb een heel leuk ford kaatje op het oog. Alleen 1 probleem aan de zijkant van de bestuurdersstoel is het leer beschadigd. Het leer is zwart maar is door de slijtage witte strepen gaan krijgen. Het is dus versleten niet gescheurd. Is de auto dan wel de moeite waard, kan ik dit goedkoop verhelpen?

Ik-ram-je
10-08-2010, 15:10
Voordat je m koopt laat de auto van onderen bekijken door iemand die er verstand van heeft, die auto's roesten kapot snel aan de onderkant, vooral als ze van voor 1998 zijn. En als je m dan wilt gaan keuren ben je een vermogen kwijt. Je vraag heb ik geen verstand van. Maar k dacht ik geef je dit ff mee als hele nuttige tip.

pretador
10-08-2010, 18:12
je kan het laten fixen bij bedrijven die veel met leer werken. ze maken leren banken helemaal splinternieuw kijk op deze site >>>> http://www.mooi-leer.nl/ <<<<< hier hebben ze leer-reparatie bel ze op morgen en vraag gewoon wat het kost mischien is het niet zoveel of email ze dat is ook mogelijk.

ik_post
10-08-2010, 18:14
Bedankt allebei!! Ik heb toch van de ka afgezien, hij wou ons geen testrit laten maken. Was bij een handelaar, hij gebruikte smoesjes

amira_maroc
10-08-2010, 18:16

Ik verkoop mijn ford ka!! als je interesse hebt pm mij dan even. gr

pretador
10-08-2010, 18:17
ewa dan heb je gelijk je kan beter niet bij handelaar halen die mensen naaien de boel! bij ford ka moet je letten voor roest bij de tankdop daar roesten ze heel erg.

Ik-ram-je
11-08-2010, 12:01
ewa dan heb je gelijk je kan beter niet bij handelaar halen die mensen naaien de boel! bij ford ka moet je letten voor roest bij de tankdop daar roesten ze heel erg. Ja klopt ook bij tankdop. Maar los van de roest, ze rijden superlekker en lekker klein en comfortabel, echt een vrouwenautootje. Ik heb er een gehad dat was echt n goed autootje afgezien van de roest.

K1fighter
17-08-2010, 16:12
mm dan was er zeker iets mee maar als je m gekocht had was die versleten stoel geen probleem als hij nog lekker zat warom vervangen als je het lelijk vind gewoon vervangen marktplaats bestaat ook je hoeft niet per se naar een dure leerbekleding bedrijf.