frenchbraid
10-08-2010, 11:08
hallo mensen,
ik zou graag mijn weekenden willen invullen door iets met vrijwilligerswerk te doen, het liefst voor een islamitische organisatie of anders een andere organisatie.
iemand enig idee of dit er is?
gr
Lella_Roosje
10-08-2010, 11:23
Hm, ik ben actief voor een vrijwilligersorganisatie en we zoeken altijd nieuwe vrijwilligers, maar wil je alleen in het weekend vrijwilligerswerk doen?
ik ben ook op zoek naar vrijwilligerswerk fisabillah.
Wie o wie
@Lella_Roosje: misschien kun je wat meer vertellen over de organisatie waar voor je werk?
Lella_Roosje
10-08-2010, 13:18
Ik ben actief bij een Marokkaanse vrouwenorganisatie (www.mvvn.nl, maar de website gaat binnenkort op de schop, omdat het nogal verouderd is), en het is niet alleen een gezellig praatclubje of dergelijke, maar we helpen vooral vrouwen die in een bepaalde problematische situatie verkeren. Denk aan echtscheidingen, zaken m.b.t. visa, financien, huwelijksproblemen, etc. Het is soms heel aangrijpend allemaal; soms zijn dit vrouwen van de leeftijd van onze moeders.. Maar het maakt me alleen maar dankbaar dat ik dit werk kan/mag doen, waarmee mijn drang om de organisatie te ondersteunen, alleen maar sterker wordt..
Mochten jullie geinteresseerd zijn in vrijwilligerswerk bij ons, stuur dan een mailtje met wat achtergrond gegevens en wat je leuk lijkt etc, naar info@mvv.nl. Dan horen jullie z.s.m. van mij. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.