Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!!!

cheba_nassira
17-08-2004, 00:53

Help!!! Ik ben heel erg verliefd op TROUWEN :Iluvu: Ik ben er helemaal door geopsedeerd :zwaai: Wie nog meer...En wie helemaal niet? beslamma Greets moi :zwaai: :verliefd:

miss_saliha
17-08-2004, 00:54
Wuahahahaha wallah jij bent grappig joh!!!

cheba_nassira
17-08-2004, 01:00
Hhihihihiihihihii jij (geloof ik) ook joeijoeijoeijoeijoeijoei

miss_saliha
17-08-2004, 01:18
Origineel gepost door cheba_nassira Hhihihihiihihihii jij (geloof ik) ook joeijoeijoeijoeijoeijoei Nee niks leidt daar naar toe hoor..

cheba_nassira
17-08-2004, 23:36

Taqezdak te taqezdak, over studie gesproken...Als me man echt heel erg veel voor me over heeft, dan zit het zo...Hij gaat voor je werken en hij gaat zich niet zorgen maken over dat jij geen geld verdient... maar wees maar niet bang...Ik zal er alles aan doen om mijn diploma's te halen voordat ik met mijn mannetje ga trouwen Insha Allah beslamma Trouwen!!!!

MocrowGirlBella
17-08-2004, 23:40
Origineel gepost door cheba_nassira Help!!! Ik ben heel erg verliefd op TROUWEN :Iluvu: Ik ben er helemaal door geopsedeerd :zwaai: Wie nog meer...En wie helemaal niet? beslamma Greets moi :zwaai: :verliefd: Geobsedeerd ah lella :nerd: Ben je verliefd op trouwen :toink: hmmmzz neem trouwen dan tot uw wettige egtgenoot geef een da bombbb feestje en je bent getrouwd met TROUWEN door wie je helemaal geobsedeerd bent en verliefd op bent :hihi: :zwaai:

UndercoverAngel
18-08-2004, 09:22
Was jij niet 1 van die meisjes gisteren bij Dr. Phil.. :hihi: .:UcA:.

cheba_nassira
18-08-2004, 12:47
hahahahaha neeh dat was ik niet Undercovergirl(helaas):D En mocrogirlbrella...Weet jij hoe ik met Trouwen kan trouwen?:D grapje...Elmohim La_Haine, je moet je niet al te hoog gaan voelen...want ik geef gewoon antwoord op je reactie die heel erg boring is, nog erger dan de mijne. Beslemma allemaal toedels:zwaai:

Ouidath
18-08-2004, 12:48
Origineel gepost door cheba_nassira Help!!! Ik ben heel erg verliefd op TROUWEN :Iluvu: Ik ben er helemaal door geopsedeerd :zwaai: Wie nog meer...En wie helemaal niet? beslamma Greets moi :zwaai: :verliefd: Had je gister dr Phil moeten kijken. De show ging erover.

bint_duh_bledie
18-08-2004, 12:51
Origineel gepost door cheba_nassira Help!!! Ik ben heel erg verliefd op TROUWEN :Iluvu: Ik ben er helemaal door geopsedeerd :zwaai: Wie nog meer...En wie helemaal niet? beslamma Greets moi :zwaai: :verliefd: ik heb een goed idee mischien moet je maar trouwen met TROUWEN ik ben best slim he :D