Bekijk originele versie : Laptop
Wie heeft er verstand van laptops? Ik wil een goede aanschaffen, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten.. Ik heb begrepen van iemand, dat HP op nr. 1 staat in de consumentengids, iemand eventuele aanraders wat betreft een laptop, waar te halen, welk merk etc.
Alvast heeeel erg bedankt!
neem geen hp geen compaq geen backard bell
neem een toschiba of een acer aspire of een dell of een asus of een sony of een msi
neem geen laptop met een amd processor
neem geen lapto met een intel celeron processor
neem een laptop met een intel pentuim of een dual core of een duo2 core of een i3 of een i5 of een i7 processor vanaf i3 processors zijn de laptops wel wat prijzig maar dat ligt allemaal aan je budget
neem geen hp geen compaq geen backard bell
neem een toschiba of een acer aspire of een dell of een asus of een sony of een msi
neem geen laptop met een amd processor
neem geen lapto met een intel celeron processor
neem een laptop met een intel pentuim of een dual core of een duo2 core of een i3 of een i5 of een i7 processor vanaf i3 processors zijn de laptops wel wat prijzig maar dat ligt allemaal aan je budget
Slaam Mv500,
Wat vind je van deze laptop?
ACER NOTEBOOK
5732ZG-444G64MN
http://www.block.nl/article/getArticleDetails.action?artNr=79748
Alvast bedankt
moonwalker
11-08-2010, 04:21
Slaam Mv500,
Wat vind je van deze laptop?
ACER NOTEBOOK
5732ZG-444G64MN
http://www.block.nl/article/getArticleDetails.action?artNr=79748
Alvast bedankt
Let er wel op dat de toetsenbord inderling AZERTY is en niet QWERTY op de laptop waar je naar linkt! Als je gewend bent aan Nederlandse/Amerikaanse toetsenborden dan gebruik je QWERTY.
AZERTY vind je bij Franse toetsenborden. Het is een heel kunst om over te schakelen naar AZERTY want bijna alles op je toetsenbord zit op een ander plek.
Voor de rest raad ik je liever Dell of Sony aan. En als je toch gaat voor ACER neem dan aub een extra garantie, al moet je daarvoor extra betalen. En zorg er voor dat je de Drivers CD + Windows CD erbij krijgt. Belangrijk als je ooit je laptop opnieuw wilt installeren!
missismocro
11-08-2010, 22:47
Neem geen acer, slechte pc's!
Apple is super, wel 'overprised'
hassans85
11-08-2010, 23:40
duidelijk geen verstand van laptops acer is meerdere malen als beste koop uitgeroepen door de consumentenbond vooral de aspire sieries van acer doen het uitstekend
moonwalker
12-08-2010, 03:35
duidelijk geen verstand van laptops acer is meerdere malen als beste koop uitgeroepen door de consumentenbond vooral de aspire sieries van acer doen het uitstekend
Verwar niet wat de consumetenbond zegt met wat de technische mensen zeggen. ;)
De consumentenbond gaat vooral voor producten die in een bepaalde prijs categorie vallen (middenstanders) en het een beetje lang kunnen uithouden.
Wil je de tips horen van de technische mensen dan ga je vooral voor Alienware of Sony Vaio.
De eerste is vooral voor gamers bedoeld eigenlijk. En de tweede is voor iedereen die een betrouwbaar en degelijk laptop wil aanschaffen.
Het is eigenlijk wat de koper zelf wil hebben. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.