Bekijk originele versie : dit zal je overtuigen
amazigharifi
16-08-2004, 22:49
op de volgende link kun je wat informatie vinden over waarom sommige
bedrijven dienen te worden geboycot. Wellicht dat je na het lezen ervan wat
overtuigder zult zijn.
De link is:
http://home.pacbell.net/halnet/Boycott Israeli Products Campaign.htm
Azzzizzz
17-08-2004, 09:11
En jou link heeft zijn info hiervandaan: www.inminds.com
Het overtuigt me niet echt. De enige reden dat deze bedrijven op de zwarte lijst staan is dat ze zaken doen met en in Israel, een paar uitzonderingen daargelaten die actief de politiek van Israel ondersteunen. Dat alleen lijkt me een beetje een magere reden om deze bedrijven te boycotten. Als je je bijvoorbeeld sterk maakt voor de mensenrechten in het algemeen (en niet alleen van palestijnen of moslims) zou je meteen alle grotere bedrijven op de zwarte lijst kunnen zetten. Als dan toch alle bedrijven er op staan, wat is dan nog het nut van zo'n actie? Dan is de wereld gewoon verrot.
Praetorian
17-08-2004, 09:35
Origineel gepost door Mangin
Ben benieuwd welke chipsets deze mensen in hun pc hebben.
Ik hoop toch wel dat het amd en sis is, en niet Intel.
Om over het aantal nokia gsm's die in omloop is in de 'islamitische' gemeenschap nog maar te zwijgen....
Sterk....heeel sterk....... :lol:
sweety21
17-08-2004, 10:46
en toch wordt er nergens zoveel cola en danone geconsumeerd als in marokko.
ik ben niet erg overtuigd het is gewoon dat de meeste van deze producten afkomstig zijn van joden.
je bent gewoon weer haat aan het zaaien!!!
Origineel gepost door Mangin
Ben benieuwd welke chipsets deze mensen in hun pc hebben.
Ik hoop toch wel dat het amd en sis is, en niet Intel.
Om over het aantal nokia gsm's die in omloop is in de 'islamitische' gemeenschap nog maar te zwijgen....
En dan hebben we het nog niet eens over alle moslims die bij dit soort bedrijven werken.
Ik zie onder andere Sarah-Lee bij de te boycotten bedrijven staan. Dat bedrijf heeft veel meer onderdelen dan er in de lijst op die site vermeld staan. In Nederland zijn onder andere Douwe Egberts, Dobbelman en Duyvis onderdeel van Sarah Lee.
En zo zijn er nog veel meer bedrijven die onder dat concern vallen.
Tijd dus voor de moslims om ontslag te nemen. Je gaat toch niet werken voor de Joden (als we Amazigharifi moeten geloven tenminste).
Alle Senseo koffiezetters op de brandstapel!!!
En alle producten in de onderstaande link ook!
http://www.saralee.com/brands_products/BrandsBrochure.pdf
Waarom willen al die Palestijnen 's morgens vroeg ook alweer door de grensposten?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.