Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat een ***marokkanen heb ik in Utrecht gezien!!!!

Pagina's : [1] 2

MarocStar
14-12-2002, 02:01

Tijdens de bioscoopfilm stormde een groep dronken marokkanen de bioscoop binnen en hebben zichzelf voor schut gezet. Politie is erbij gekomen en er heeft iemand daar de boel onder gekotst. Wanneer houdt het gekloot nou eens op (ik weet dat het nooit zo zal zijn). Enige is dat ze eens goed en hard aangepakt moeten worden die sukkels.

Toufik19
14-12-2002, 02:02
welke film was het?

mtalsi
14-12-2002, 02:03
It wasn't me ;)

MarocStar
14-12-2002, 02:08
Texedo of zoiets van Jacky Chan

sihemB
14-12-2002, 02:11

Origineel gepost door ********* Texedo of zoiets van Jacky Chan dan zou ik ook kotsen :stout: sihemB :p

MarocStar
14-12-2002, 02:14
Origineel gepost door sihemB dan zou ik ook kotsen :stout: sihemB :p Ben ik blij dat jij er niet ben geweest. :eek:

sihemB
14-12-2002, 02:22
Origineel gepost door ********* Ben ik blij dat jij er niet ben geweest. :eek: ja he zou ik ook zijn als ik jou was................ sihemB :D

MarocStar
14-12-2002, 02:24
Origineel gepost door sihemB ja he zou ik ook zijn als ik jou was................ sihemB :D vertel eens meer :cool:

sihemB
14-12-2002, 02:26
Origineel gepost door ********* vertel eens meer :cool: Omdat omdat omdat ik dan ga kotsen en dan en dan wordt je misselijk en dan en dan ga je ook kotsen en dan en dan gaat de rest van de zaal ook kotsen en dan zijn we allemaal vies van het kotsen....... Wil je nog meer weten:stout: siheMB :D

MarocStar
14-12-2002, 02:27
Origineel gepost door sihemB Omdat omdat omdat ik dan ga kotsen en dan en dan wordt je misselijk en dan en dan ga je ook kotsen en dan en dan gaat de rest van de zaal ook kotsen en dan zijn we allemaal vies van het kotsen....... Wil je nog meer weten:stout: siheMB :D vertel door :eek:

sihemB
14-12-2002, 02:29
Origineel gepost door ********* vertel door :eek: oke en dan vlucht ik en dan komt er een prins die me volgt en dan leven we lang en gelukkig :Iluvu: sihemB :zwaai:

MarocStar
14-12-2002, 02:34
Origineel gepost door sihemB oke en dan vlucht ik en dan komt er een prins die me volgt en dan leven we lang en gelukkig :Iluvu: sihemB :zwaai: zo snel :confused:

sihemB
14-12-2002, 02:40
Origineel gepost door ********* zo snel :confused: jah zo snel.... ach joh vertel jij dan lekker een verhaal zeur niet zo :rolleyes: siheMB :D

mocro_cydal
14-12-2002, 04:07
hey mens wat *** je nou weer met k*t marokkanen je maakt je eigen volk zwart omdat er toevallig wat dronken mensen binnenkomen stormen ga je meten beginnen marokkanen dit dat het konden net zo goed nederlanders zijn dat weet je best alleen je wilt aand8 he weet je wat ga naar adam op de dam en trek je kleren uit dan krijg je vast en zeker genoeg aand8 ---- mocro boy

kouzinalady
14-12-2002, 09:30

Alatief ewa ja eeh dit soort mensen heb je er nou eenmaal tussen. En hard gepakt worden?? Nee doe maar niet eerst goed praten heel goed praten!!! enne eeh mocro_cydal----> rustig aan beetje ;) niet zo gemeen hij bedoeld het niet zo!!! groetjes kouzinalady

Pagina's : [1] 2