Bekijk originele versie : reden van importhuwelijk
DINIM3AK
14-12-2002, 01:22
Veel jongens trouwen met meiden uit marokko, omdat ze niet met een meid willen trouwen die door zoveel jongens is gelikt!
en veel meiden trouwen met jongens uit marokko, omdat ze geen keuze hebben!elke meid wilt graag met een jongen uit NL trouwen, maar veel jongens uit NL willen geen afgelikte meiden!
BentDagilia
14-12-2002, 01:27
Oke Nou als jij zegt dat ik afgelikt ben dan ben ik dat maar he ;)
Ga naar huis jongen je weet niet eens wat je zegt... Ik bedoel je scheert nu iedereen over een kam ik vind dat je goed moet nadenken over wat je zegt niet iedereen meid is een afgelikte boterham niet iedere meis heeft haar verstand in haar K O N T zitten... Maar ja hoe maak je dat sommige leeghoofde wijs??? dat er ook goeie bestaan ... Bijvoorbeeld vrouwelijke leden van Marokko . nl komt op als wij van die h o e r e n waren dan waren we hier niet dan waren we in shie Disco met een vriendje van ons die ons Aflikt..
Bent Dagilia
-xxx-Rachida
14-12-2002, 01:29
je kan het ook andersom zien..........meisjes van hier willen geen jongen die al met meisjes heeft "gedaan"..........en jongens importeren omdat ze gewoon niet beter kunnen krijgen..........alle "pure" meisjes zijn al wegegeven....(beloofd, verloofd of getrouwd)..........
SamiaGirl
14-12-2002, 01:30
allah i hdi ma glek :jammer:
Origineel gepost door -xxx-Rachida
je kan het ook andersom zien..........meisjes van hier willen geen jongen die al met meisjes heeft "gedaan"..........en jongens importeren omdat ze gewoon niet beter kunnen krijgen..........alle "pure" meisjes zijn al wegegeven....(beloofd, verloofd of getrouwd)..........
Geloof je het zelf.
Klinkt heel ongeloofwaardig.
BentDagilia
14-12-2002, 01:31
RAchida wie is dat op je avatar??
Bent Dagilia
DINIM3AK
14-12-2002, 01:31
verloofd, getrouwd,?daar heb ik weinig van gemerkt!
en hebben de jongens van marokko het dan met jongens gedaan en niet met meiden? jij loopt achter! :zwaai:
tatouzient
14-12-2002, 01:32
wat is da nu weer voor een vooroordeling!! tzzz
er zijn nog degelijke meiden ook nog hoor!! tzz
Origineel gepost door Bent Dagilia
Oke Nou als jij zegt dat ik afgelikt ben dan ben ik dat maar he ;)
Ga naar huis jongen je weet niet eens wat je zegt... Ik bedoel je scheert nu iedereen over een kam ik vind dat je goed moet nadenken over wat je zegt niet iedereen meid is een afgelikte boterham niet iedere meis heeft haar verstand in haar K O N T zitten... Maar ja hoe maak je dat sommige leeghoofde wijs??? dat er ook goeie bestaan ... Bijvoorbeeld vrouwelijke leden van Marokko . nl komt op als wij van die h o e r e n waren dan waren we hier niet dan waren we in shie Disco met een vriendje van ons die ons Aflikt..
Bent Dagilia
het is waarschijnlijk bedoeld voor degenen die zich aangesproken voelen,dus die meisjes die een aantal relaties achter de rug hebben, en het is een verklaring voor het verschijnsel,en opzich moet ik bekennen dat er een kern van waarheid in zit! dinim3ak voelt er alleen denk ik niet veel voor om het op een nette manier te presenteren, niet verbazingwekkend gezien de kern!
DINIM3AK
14-12-2002, 01:34
Origineel gepost door Hanan_A
het is waarschijnlijk bedoeld voor degenen die zich aangesproken voelen,dus die meisjes die een aantal relaties achter de rug hebben, en het is een verklaring voor het verschijnsel,en opzich moet ik bekennen dat er een kern van waarheid in zit! dinim3ak voelt er alleen denk ik niet veel voor om het op een nette manier te presenteren, niet verbazingwekkend gezien de kern!
juist met jou kan ik wel praten!!
elke topic die ik open is natuurlijk alleen bedoelt voor de meiden die zich aangesproken voelen!! en niet voor iedereen!
en het feit dat heel veel marokkaanse meiden vrienden nemen voor hun huwelijk is het gewoon waar!! en het gaat om de meeste marokkaanse meiden!
BentDagilia
14-12-2002, 01:35
DINI M3AK en jij wilt zeggen dat de meiden het daar met niemand hebben gedaan.. JIj loopt achter Ik was deze somer nog op een bruiloft en dat meisje ( 17 ) was 8 maanden zwanger en ze had het in de bosjes gedaan met haar vriendje .... Kom Op niet iedereen is daar heilig ze zijn daar nog erger dan hier en dit basseer ik op dingen die ik heb gehoord van me buurmeisjes In Marokko en van me neven...
Bent Dagilia
-xxx-Rachida
14-12-2002, 01:35
weet je wat..........het boeit me niet.....ik zou zeggen, begin maar met importeren DINIM3AK....en ik wens je veel plezier..........
En mijn avatar........tja......wie zou dat zijn he?????;)
DINIM3AK
14-12-2002, 01:38
Origineel gepost door Bent Dagilia
DINI M3AK en jij wilt zeggen dat de meiden het daar met niemand hebben gedaan.. JIj loopt achter Ik was deze somer nog op een bruiloft en dat meisje ( 17 ) was 8 maanden zwanger en ze had het in de bosjes gedaan met haar vriendje .... Kom Op niet iedereen is daar heilig ze zijn daar nog erger dan hier en dit basseer ik op dingen die ik heb gehoord van me buurmeisjes In Marokko en van me neven...
Bent Dagilia
ik loop niet achter als het daar om gaat! ;)
ik weet heel goed dat daar ook rotte appels zijn, maar daar heb je veel mogelijkheden, en te vergelijken met de meiden van hier is het wel een groot verschil!
hier zijn de relaties gewoon normaal geworden!!
SamiaGirl
14-12-2002, 01:39
weet je wat..........het boeit me niet.....ik zou zeggen, begin maar met importeren DINIM3AK....en ik wens je veel plezier..........
Dat is me nicht uit marokko :stout:
Samira misschien?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.