Bekijk originele versie : Golf 4
sweetlady_1987
08-08-2010, 17:56
wat is het verschil tussen tdi en sdi
tweetiee
08-08-2010, 18:02
SDI is de diesel motor zonder turbo:
traag, en ouderwets, veel geluid, wel betrouwbaar.
TDI is de variant met Turbo.
Snel, minder geluid, turbo in de modellen 1998/2000 gaat wel vaak kapot. Is ook een dure reparatie.
Met TDI heb je een veel betere koop. De SDI is in feite een motor die voor het eerst in 1992 is gemaakt, en nog steeds in de golf 4 zit zonder veranderingen te hebben doorgemaakt.
sweetlady_1987
08-08-2010, 18:31
Bedankt voor je reactie
als je van plan bent om een golf4 te kopen zou ik nog een paar maandjes wachten op dit momment zijn autos duur en veel mensen zijn nog niet uit de vakantie gewoon een maandje of twee wachten dan beginnen de prijzen te dalen ook zijn de golfjes die nu te koop zijn waardeloos de meeste zijn over de 3 ton op de teller of terug gedraaid
sweetlady_1987
08-08-2010, 21:15
als je van plan bent om een golf4 te kopen zou ik nog een paar maandjes wachten op dit momment zijn autos duur en veel mensen zijn nog niet uit de vakantie gewoon een maandje of twee wachten dan beginnen de prijzen te dalen ook zijn de golfjes die nu te koop zijn waardeloos de meeste zijn over de 3 ton op de teller of terug gedraaid
Klopt ik heb het gezien ga toch een andere auto kopen want in de winter zijn ze ook wat goedkoper.
Bedankt voor je advies
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.