Bekijk originele versie : Een paar vrienden van me hebben vanavond met BILL CLINTON GEGETEN !!!
BentDagilia
14-12-2002, 01:17
OKe wie handtekeningen wil moet keurig in de rij staan dus niet allemaal TEGELIJK :stout:
Bent Dagilia :D
BENTGHATAR
14-12-2002, 01:22
niet allemaal tegelijk,zegt ze toch.jullie luisteren ook NOOIT
Ik vond m wel een toffe gast.. niet net als die Bush van nu.. man volgens mij heeft ie nu al een record aantal oorlogen staan voor een Amerikaanse president.. maarjaahh.. wel toffe peer die Clinton... maar handtekening..naaa
BentDagilia
14-12-2002, 01:24
IK vond het echt ****up want er werd geloott van de 30 mensen het kwam trouwens ook in de spits :D je zag een heel artikel over clinton en die vrienden van me die daar naar toe zijn gegaan ...
Maar nogmaal NIet allemaal tegelijk ;)
Bent Dagilia
DINIM3AK
14-12-2002, 01:25
Origineel gepost door mtalsi
Ik vond m wel een toffe gast.. niet net als die Bush van nu.. man volgens mij heeft ie nu al een record aantal oorlogen staan voor een Amerikaanse president.. maarjaahh.. wel toffe peer die Clinton... maar handtekening..naaa
allemaal een pot nat!! ik zie geen verschil tussen moordenaars!
Origineel gepost door DINIM3AK
allemaal een pot nat!! ik zie geen verschil tussen moordenaars!
in vergelijking met Bush bedoel ik dan he..
Als ik naar het bewind van Bush kijk dan vind ik het jammer dat Vlinton er niet meer is
BENTGHATAR
14-12-2002, 01:30
Origineel gepost door Bent Dagilia
Maar nogmaal NIet allemaal tegelijk ;)
Bent Dagilia
EWAAAAAAAA DIE MAROKKANEN LUISTEREN OOK NOOIT
SamiaGirl
14-12-2002, 01:34
Solly heb geen pen en papier :nerd:
SamiaGirl
14-12-2002, 01:36
Origineel gepost door BENTGHATAR
EWAAAAAAAA DIE MAROKKANEN LUISTEREN OOK NOOIT
marokkanen blijven marokkanen altijd duwen vechten en niet aan de regels houden ze heeft jullie gezegt niet allemaal tegelijk. :kwaad:
3la bniadem :hihi: oeefff
MarocStar
14-12-2002, 01:53
OKe wie handtekeningen wil moet keurig in de rij staan dus niet allemaal TEGELIJK :stout:
Ik wil geen handtekening maar wil met jou uit eten.
PS: Waar in Casa kom je vandaan?
Toufik19
14-12-2002, 01:56
wat is die witte plek op je rok,bent dagilia?
iLFenomeno
14-12-2002, 02:50
He bent Dagilia
Waarom *** je nou uit je nek.
Het was de bedoeling dat clinton vandaag (13-12-2002) in rotterdam aanwezig zou zijn maar dat is niet doorgegaan (vrijdag de 13e).
Hij komt pas zondag, dus hij heeft helemaal niet gegeten met een paar vrienden van jou.
Het was de bedieling dat hij in de Prive-jet van Nina Brink zou komen maar dat ging niet door omdat mevrouw zich niet aan de afspraak heeft gehouden.
En trouwens wat moet moet je met een handtekening van die JooD.
Door hem en zijn voor,- en nagangers sterven er dagelijks broeders in het midden-oosten.
Of wou je gewoon aandacht hebben, je kan er ook gewoon om vragen hoor.
Ciao
MarocStar
14-12-2002, 02:53
Origineel gepost door iLFenomeno
He bent Dagilia
Waarom *** je nou uit je nek.
Het was de bedoeling dat clinton vandaag (13-12-2002) in rotterdam aanwezig zou zijn maar dat is niet doorgegaan (vrijdag de 13e).
Hij komt pas zondag, dus hij heeft helemaal niet gegeten met een paar vrienden van jou.
Het was de bedieling dat hij in de Prive-jet van Nina Brink zou komen maar dat ging niet door omdat mevrouw zich niet aan de afspraak heeft gehouden.
En trouwens wat moet moet je met een handtekening van die JooD.
Door hem en zijn voor,- en nagangers sterven er dagelijks broeders in het midden-oosten.
Of wou je gewoon aandacht hebben, je kan er ook gewoon om vragen hoor.
Ciao
Nerrie nerrie ik ben benieuwd naar haar antwoord.
BentDagilia
14-12-2002, 13:25
Ten eerste mensen krijgen een handtekening van MIJ ;)
En ten tweede ik heb ze nog niet gesproken of gebeld maar ze zouden gaan gisteravond en je kan wel tof doen hier omdat je toevallig weet dat het niet door is gegaan maar dan hoef je me niet zo aan te vallen...!!!!
Bent Dagilia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.