Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de boys; vinden jullie het niet hypocriet....???

Pagina's : [1] 2 3

salimma19
14-12-2002, 01:17

Salaam, ik vraag me af of jullie (de mannen) het niet hypocriet vinden om zelf wel de bloemetjes buiten te zetten en van je (aanstaande) vrouw te eisen dat zij nog maagd is. Ik hoor zo vaak; 'mijn vrouw moet maagd zijn' bla bla bla effe serieus geen domme dingen zeggen. hoe denken jullie hierover groetjes van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAA :confused:

Jemal2002
14-12-2002, 01:21
Origineel gepost door salimma19 Salaam, ik vraag me af of jullie (de mannen) het niet hypocriet vinden om zelf wel de bloemetjes buiten te zetten en van je (aanstaande) vrouw te eisen dat zij nog maagd is. Ik hoor zo vaak; 'mijn vrouw moet maagd zijn' bla bla bla effe serieus geen domme dingen zeggen. hoe denken jullie hierover groetjes van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAA :confused: It's a man's world..............

Hanaetje
14-12-2002, 01:22
Origineel gepost door Jemal2002 It's a man's world.............. oh SEKSIST !:jammer:

Hanaetje
14-12-2002, 01:24
Origineel gepost door Abouloqmaan alsof allemannen zo zijn pfffff wij noemen toch ook niet alle meisjes H**** Wel als je ze met een jongen ziet.( gewoon friends, die goeiendag al zeggen bv.)...je beoordeelt zonder de persoon in kwestie te kennen...en dat is iets dat JULLIE ( niet iedereen ) MOET AFLEREN !!! Thallaaaaaaa

mtalsi

Ja.. mijn vrouw moet maagd zijn.. dat is voor mij gewoon een voorwaarde.... dat staat vast... anderss.. dan denk ik dat ik niet met haar zou trouwen :zwaai:

RaZer
Origineel gepost door salimma19 groetjes van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAA eerste stukje komt me bekend voor van een serie die vroeger op tv kwam :rolleyes:

Jemal2002
14-12-2002, 01:25
Origineel gepost door Hanaetje oh SEKSIST !:jammer: ik denk niet zo .....maar het is wel a man's world kan er ook niks aan doen. als een man met 20 vrouwen naar bed gaat hij het THE MAN als een vrouw dat doet is ze een SL3T........ zo denken mensen eenmaal gaat langduren voor dat anders wordt

mtalsi
14-12-2002, 01:25
Origineel gepost door Hanaetje Wel als je ze met een jongen ziet.( gewoon friends, die goeiendag al zeggen bv.)...je beoordeelt zonder de persoon in kwestie te kennen...en dat is iets dat JULLIE ( niet iedereen ) MOET AFLEREN !!! Thallaaaaaaa Mee eens ;)

Hanaetje
14-12-2002, 01:28
Origineel gepost door Jemal2002 ik denk niet zo .....maar het is wel a man's world kan er ook niks aan doen. als een man met 20 vrouwen naar bed gaat hij het THE MAN als een vrouw dat doet is ze een SL3T........ zo denken mensen eenmaal gaat langduren voor dat anders wordt Kan wel zijn, maar als de "MANNEN" nu eens bj hun eigen beginnen en zeggen " niet alle vrouwen die met een stuk of 20 man naar bed gaat zijn sletten (misschien gewoon groot libido :D) of een man die met 20 vrouw in bed gaat is een Gigolo ! "......zegt !....zal om den duur de wereld geen man world zijn ...maar kiff kiff voor vrouw en man ! Thallaaaaaaa

DINIM3AK
Origineel gepost door salimma19 Salaam, ik vraag me af of jullie (de mannen) het niet hypocriet vinden om zelf wel de bloemetjes buiten te zetten en van je (aanstaande) vrouw te eisen dat zij nog maagd is. Ik hoor zo vaak; 'mijn vrouw moet maagd zijn' bla bla bla effe serieus geen domme dingen zeggen. hoe denken jullie hierover groetjes van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAA :confused: mag ik je een goede advies geven? bewaar het maar als ik jou was, anders blijf je over! :zwaai: ga geen excuses zoeken!

salimma19
Origineel gepost door mtalsi Ja.. mijn vrouw moet maagd zijn.. dat is voor mij gewoon een voorwaarde.... dat staat vast... anderss.. dan denk ik dat ik niet met haar zou trouwen :zwaai: Kom nou. en als je nou echt van haar houdt???? Dat ze geen maagd meer is betekent niet dat ze slecht is ofzo.

Hanaetje
14-12-2002, 01:30
Origineel gepost door Abouloqmaan hhaaaaaaapffffffffff de meisjes moeten gewoon niet met jongens omgaan zo kunnen de jongens ook niks doen ewa wie het toch doet zal zijn straf krijgen bij mijn heer Weet je als je al geen gewone vriendschap kunt hebben tussen 2 verschillende geslachten amai....maar héééééééééél erg.... Zolang een jongen en een meisje normaal doen bij elkaar een normale vriendschap afstand en respect voor elkaar hebben , zal er ook niets gebeuren....

mtalsi
14-12-2002, 01:30
Origineel gepost door salimma19 Kom nou. en als je nou echt van haar houdt???? Dat ze geen maagd meer is betekent niet dat ze slecht is ofzo. Als ze geen maagd meer is wil niet zeggen dat ze slecht is amar wel dat ze een hele slechte daad heeft begaan.... en als ik van haar houd.. dan zou mijn antwoord waarschijnlijk nie veranderen.. maar ik zou er wel over nadenken.. ik hecht namelijk veel waarde aan mijn voorwaarde...

salimma19
14-12-2002, 01:31
Origineel gepost door DINIM3AK mag ik je een goede advies geven? bewaar het maar als ik jou was, anders blijf je over! :zwaai: ga geen excuses zoeken! dit slaat nou echt helemaal nergens op. Overblijven??? Geen exuses zoeken?? Bewaren??? What the f*ck are you talking about?? je bedoeld het misschien goed, maar ik ben verstandig genoeg. En wat die reactie van jouw betreft; dat is nou precies wat ik bedoel. groetjes van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAAAA

Hanaetje
14-12-2002, 01:32

Origineel gepost door mtalsi Mee eens ;) Eindelijk man die het eens is..........verstandige man:goedzo:

Pagina's : [1] 2 3