Bekijk originele versie : Waarom hebben Marokkanen alleen respect voor Marokkanen maar niet voor niet-Marokkaan
Jemal2002
14-12-2002, 01:12
Waarom hebben Marokkanen alleen respect voor Marokkanen maar niet voor niet-Marokkan?
voorbeeld:
Als een oude nederlandse, surinaamse of chineese man iets tegen een marokkaan zegt hebben ze vaak een grote bek, maar als het een marokkaan is dan doen ze het en zeggen vaak nisk terug?
waarom geld dat respect niet voor iedereen...maar alleen voor marokkanen onder elkaar?
Ik heb voor iedereen respect die voor mij ook respect heeft..
Jemal2002
14-12-2002, 01:18
Origineel gepost door RaZer
Ik heb voor iedereen respect die voor mij ook respect heeft..
Als jij iets fout doet en een nederlandser persoon zegt tegen jou dat je fout bezig bent..........accepteer je dat ?
en hoe zou je reageren als het een marokkaan was?
Origineel gepost door Jemal2002
Als jij iets fout doet en een nederlandser persoon zegt tegen jou dat je fout bezig bent..........accepteer je dat ?
en hoe zou je reageren als het een marokkaan was?
zoals ik zei heb respect voor iedereen...
gaat erom hoe diegene het zeg en niet wie..
goldensli
14-12-2002, 01:25
nou nou ik vindt dat marokanen onder elkaar ook totaal geen respect hebben hoor vooral jongen tegen een meisje
Jemal2002
14-12-2002, 01:27
Origineel gepost door goldensli
nou nou ik vindt dat marokanen onder elkaar ook totaal geen respect hebben hoor vooral jongen tegen een meisje
vrouwen zijn onderdanen en moeten de mannen gehoorzamen..........zo denken marokkaanse mannen over marokkaanse vrouwen (niet alle mannen maar veel)
Marokkaanse vrouwen moeten puur en braaf blijven..........
maar alle andere vrouwen zijn SL3TEN die ze kunnen gebruiken......
goldensli
14-12-2002, 01:32
jij vindt alle vrouwen sletten?
zo zo
Jemal2002
14-12-2002, 01:53
Origineel gepost door goldensli
jij vindt alle vrouwen sletten?
zo zo
wie is jij??????
je heb mijn mening nog geuit broeder...........
MarocStar
14-12-2002, 01:57
Ik was vandaag nog in de bioscoop in Utrecht en er waren een aantal ***TTTTTTTTTT marokkanen die dronken waren en die zichzelf heel erg voor schut zetten. Veel nederlanders waren daar bang. Echt erg vond ik dat. Zelfs politie is daar gekomen en 1 van die gasten heeft daar de boel nog ondergekotst. Tfoe wat een *** kinderen bestaan er nog. Het is maar goed dat ik me heb ingehouden.
Maar 1 oplossing en dat is dat ze goede klappen van de politie moeten krijgen.
Jemal2002
14-12-2002, 02:02
Origineel gepost door *********
Ik was vandaag nog in de bioscoop in Utrecht en er waren een aantal ***TTTTTTTTTT marokkanen die dronken waren en die zichzelf heel erg voor schut zetten. Veel nederlanders waren daar bang. Echt erg vond ik dat. Zelfs politie is daar gekomen en 1 van die gasten heeft daar de boel nog ondergekotst. Tfoe wat een *** kinderen bestaan er nog. Het is maar goed dat ik me heb ingehouden.
ze moeten gezuiverd worden.............
ze zijn verpest
DINIM3AK
14-12-2002, 02:03
Origineel gepost door Jemal2002
Waarom hebben Marokkanen alleen respect voor Marokkanen maar niet voor niet-Marokkan?
voorbeeld:
Als een oude nederlandse, surinaamse of chineese man iets tegen een marokkaan zegt hebben ze vaak een grote bek, maar als het een marokkaan is dan doen ze het en zeggen vaak nisk terug?
waarom geld dat respect niet voor iedereen...maar alleen voor marokkanen onder elkaar?
hoe kom je aan die onzin?
en ik zie je vaak de nederlanders hier verdedigen!
ben je wel een marokkaan?
Ik heb resect voor iedereen maar als een nederlander tegen mij zegt je laat wat vallen zeg ik raap je het effe voor me op hahahah dat heb ik een keer gedaan en me vader trok aan me oor....
maar nee ik heb respect voor iedereen die mij ook respecteert...
siheMB :D
Origineel gepost door DINIM3AK
hoe kom je aan die onzin?
en ik zie je vaak de nederlanders hier verdedigen!
ben je wel een marokkaan?
Hij is geen Marokkaan, daarom komt ie op ons afgeven.
Over het onderwerp: mensen hebben respect voor anderen of niet. Het heeft niets met nationaliteit te maken, maar alles met manieren en opvoeding.
Origineel gepost door *********
Die gasten van nu die mfelles zijn moeten we laten gaan.. we moeten ons concentreren op de komende generaties.. op de kleintjes van nu.. we moet veel aandacht aan ze besteden..
Jemal2002
14-12-2002, 13:00
Origineel gepost door Najib26
Hij is geen Marokkaan, daarom komt ie op ons afgeven.
Over het onderwerp: mensen hebben respect voor anderen of niet. Het heeft niets met nationaliteit te maken, maar alles met manieren en opvoeding.
Ik val jullie niet aan, ben er niet om mensen aan te vallen. Het is gewoon iets die je vaak tegen komt, misschien als Marokkaan zie jij het niet maar als buitenstaande kan je dat wel zien.
Ik ken genoeg Marokkanen die respect hebben voor andere (iedereen dus) alleen het valt wel op dat Marokkanen eerder naar andere Marokkanen luisteren dan iemand van een ander cultuur of nationaliteit.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.