Bekijk originele versie : ' Ik haat hem woelah..'
Hallo iedereen,
Mensen ik heb echt serieuse raad nodig ik help jullie ook altijd. Het zit zo dat ik eigenlijk al een tijdje verkeer met mn vriend (haram I know i will be quit). Maar ik wil hem niet meer. Hij is niet wat ik zoek en ik haat hem hij is een klootzak. En hij profiteerd echt van mij en zet me echt zo vaak voorschut. Ik ben het gewoon ZAT. Ik durf nix zeggen tegen hem en ik praat ook niet veel tegen hem gewoon omdat ik niet durf hij is zo wild en grof. In het begin was hij zo lief. Nu na paar maanden is hij totaal verandert. Als mn vriendinnen langs ons lopen en ze glimlacht effe naar mij. Dan scheld hij haar gelijk uit achter haar rug terwijl ze eigenlijk een heel lieve moslima is en ik zie haar als mijn zus. Hij maakt mij zo kwaad. Hij is geen marokkaan maar wel moslim. Mijn vriendinnen zijn marokkaansen en dan zegt hij tegen mij 'je moet niet lopen met die marokkaansen ze houden enkel van zichzelf' en dan knik ik gewoon. Terwijl ik eigenlijk kook van woede omdat die meiden helemaal NIET ZO ZIJN!!!!! Hij is echt een klootzak en ik haat hem zo, hij irriteerd mij. Tfoe ik wil hem dumpen maar ik weet niet hoe. Ik durf hem niet dumpen ik ben bang dat hij me zal slaan ofzo want die is echt een rare. Soms knijpt hij zomaar heel hard in me hand. Of begint hij te schreeuwen tegen mij. Alle koppels noemen mekaar met de liefste woorden, hij noemt mij met scheldwoorden, woorden die me pijn doen en scheld ook met mijn moeder enzo. Hij kwetsd me en dan zegt hij dat het zogezegd grapjes zijn. Ik haat echt alles aan hem hij vind zichzelf zo knap. Als ik soms slechtgezind ben en moeilijk doe dan begint hij zo van 'je weet toch dat ik iedereen kan krijgen? dus beter doe je effe normaal'. En weer knik ik braafjes toe. Meneertje begint ook al over trouwen hij wilt me hand komen vragen en maakt NU AL REGELS voor als we getrouwd zijn. 'Je vriendinnen mogen niet bij ons komen' 'Mijn avondeten wil ik om middernacht' 'Een maand na ons huwelijk wil ik een kind' 'je stopt met school' enzovoord... Daar ben ik het allemaal niet mee eens en toch bleef ik ja knikken. Hij weet dat ik nix durf zeggen. En hij lekt steeds de gat van mijn broer. Zo gaan slijmen bij mijn broer en hij komt bijna elke dag aan me deur zema voor me broer. Ik wil zn kop nooit meer zien ik wil alles rechtuit zeggen. Ik wil hem dumpen dat is zo haram onze relatie. Die wilt dat ook goedpraten door te zeggen 'Allah swt houd van liefde, Hij houd ervan als een koppel liefde geven aan mekaar' wat een klootzak hij denkt dat ik dom ben en nix weet van de islam. Hoe moet ik hem dumpen? Ik zie hem de 1ste schooldag tfoe..daar heb ik helemaal geen zin in. Moet ik met de deur in huis vallen en hem zeggen dat ik niet meer wil of gewoon beetje per beetje hem dat tonen dat ik hem niet wil. Wollah das het 1ste keer dat ik zo in de knoei zit. Er zijn nog zoveel dingen die hij doet waar ik niet van hou. Soms begint hij over zn exen 'o wat was ze aardig en lief zoals jij' 'o en die fatima had ik op het strand leren kennen' en die belt ook mn beste vriendin en hij heeft altijd kritiek op wat ik aanheb. Ik loop niet rond met strakke kledij. Ik had eens een enkelketting aan en daarop een lange rok. Ik moest die enkelketting uitdoen omdat volgens hem enkel 'vieze' meisjes zoiets dragen wat een klootzak. En achteraf controleerde hij het of ik dat echt had uitgedaan die ketting. Moest hij gewoon gezegd hadden omdat da haram is ofzo OKE maar toch nie omdat zogezegde vieze meisjes dat dragen. Klootzak woelah ik krijg helemaal stress van hem. En voor mijn vriendinnen doet hij zo stoer en commandeert hij me om te tonen dat hij mij onder de sloef heeft. En ik weer netjes braaf knikken terwijl me vriendinnen met medelijden kijken naar me. Wollah hij zet me echt voorschut ik haat hem ik mis mn vriendinnen en vooral me beste vriendin. Steeds als ik met me vriendinnen wil praten komt hij bij mij plakken. Ik mis me vriendinnen echt..het is zelfs zo erg dat ik op school soms deed alsof ik naar het wc wou en daar dan ff bleef met me vriendinnen kletsen. En als ik weer bij hem terugkeer moet ik alles vertellen wat ze me zeiden. Tfoe ik haat hem.
Ik wil echt echt raad want ik hou dat niet meer vol. Hoe moet ik hem dumpen???? Als ik van dag 1 op school hem dump dan zal hij denken dat ik iemand anders hebt. Ik wil echt zo snel mogelijk van hem af zijn.
Wat moet ik die dan zeggen?? Ik kan toch niet zeggen omdat ik hem haat?? Of wel?? Help :( .
sweety_sarah
16-08-2004, 20:55
hey lieverd.
wat een klootzak zeg ik vind het echt erg hoe hij jou behandelt.
Als hij zo grof en gemeen is zou ik het niet face 2 face uitmaken, maar hem bellen en zeggen dat geen relatie met hem wil en ook zeggen dat je dat niet wilt, omdat je hem te agressief vind. Gewoon eerlijk zijn daarin en normaal zou ik het niet zegge, maar in dit geval zou ik het echt via de telefoon doen zodat hij je op dat moment in elk geval niet in woede iets kan aandoen. Sterkte moppie!
jasmina :zwaai:
P.S. licht je vriendinnen ook in en zeg dat je ze heel hard nodig hebt, zodat ze er zijn om je te steunen.
hajarchatlady
16-08-2004, 21:14
Hey zina...
heel erg voor je meid..dat dit jou moet overkomen....hoe ik dit lees, verdien jij dat amperr....zo'n iemand heb jij niet eens nodig schat....je moet je niet druk maken....begin gewoon goed dan zal het inshaAllah ook goed aflopen
Zoals al hier eerder werd gemeld...niet face 2 face uitmaken....bellen of mailen...bellen is beter, vertel gewoon eerlijk dat hij te ver gaat..en dat jij het niet aankan en dat je je niet veilig voelt bij hem...zeg gewoon dat hij iemand anders verdient dan jij...probeer een beetje schuld aanjezelf te geven...anders gaat hij erger worden..en je weet nooit wat hij jou aan kan doen....wel rustig beginnen...niet schelden ofso...., gewoon alles zeggen behalve dingen waardoor hij kwaad wordt en hij jou iets kan aan doen ofso...
Ik hoop dat het goed afloopt en doe rustig aan
Veel sterkte !!! ;)
Kuss...
Ik zou eerst je excuses aan je vriendinnen aanbieden en vragen of ze je willen steunen. Als je hun steun hebt en je bent op school, dan ben je niet alleen, maar zijn je vriendinnen bij je.
En tegen hem aan de telefoon, gewoon straight to the point, ik zie het niet meer zitten, want je bent te agressief. En gewoon rustig blijven, niet schreeuwen of schelden. Eerlijkheid duurt het langst.
jasmina
Missy_Cheima
16-08-2004, 21:17
:schok: ye 3la tekst!! :eek:
Maar wat een l*l, beter dumpen die handel!
hajarchatlady
16-08-2004, 21:18
Origineel gepost door La__Haine
Bedankt voor jullie reacties meiden. Ik ben er zekers wat mee want ik zou het gewoon face 2 face gedaan hadden niet wetend wat de gevolgen kunnen zijn. Woelah bedankt da betekend heel veel voor mij.
graag gedaan schat ;) we hebben het beste voor je..!!!
Bedankt voor jullie reacties meiden. Ik ben er zekers wat mee want ik zou het gewoon face 2 face gedaan hadden niet wetend wat de gevolgen kunnen zijn. Woelah bedankt da betekend heel veel voor mij.
Daar zijn we vrienden voor meid (bende van ellende ;) )
En ik sta natuurlijk niet voor niks vooraan in je ondertekening :o
Hou je rustig en veel succes. Als je nog hulp nodig hebt dan hoor ik het wel.
jasmina :zwaai:
miss_chaimae
16-08-2004, 21:28
Allah i3tiek sbar..
Geloof in allah,en het komt goed insha allah..
maar in iedergeval dumpen die handel!!!
ELMOGHTARY
16-08-2004, 21:37
Vertel hem hoe het in het begin was, dat hij lief, teder en alles had wat jij in een jongen wilde zien. Geef hem ook aan, dat hij nu t.o.v. toen veel veranderd is....geef hem voorbeelden, zoals eerder al iemand heeft gezegd, probeer de schuld op je te nemen. Wees eerlijk tegen hem door aan te geven, dat dit niet langer kan en dat je hierdoor alleen depressiever wordt......je gaat je niet in een hoek zetten en kom rechtuit tegen hem....beste is via de mail, telefoon of sms...
Geef aan dat hij beter verdient en dat je niet aan zijn wensen en of behoefte kan voldoen....zeg gewoon, dat je niet meer verliefd op hem bent en dat er absoluut geen andere is.....en dat je alles op een rijtje moet zetten....maar dat je er nu even lang over moet nadenken....helpt vaak...
Ik wens je veel sterkte en Allah zal jou steun geven in hetgeen je doet, maar ga niet aan hem twijfelen.
Peace to my friends
and love for my mama
IkBenSaliha
16-08-2004, 21:49
Hallo iedereen,
Mensen ik heb echt serieuse raad nodig ik help jullie ook altijd. Het zit zo dat ik eigenlijk al een tijdje verkeer met mn vriend (haram I know i will be quit). Maar ik wil hem niet meer. Hij is niet wat ik zoek en ik haat hem hij is een klootzak. En hij profiteerd echt van mij en zet me echt zo vaak voorschut. Ik ben het gewoon ZAT. Ik durf nix zeggen tegen hem en ik praat ook niet veel tegen hem gewoon omdat ik niet durf hij is zo wild en grof. In het begin was hij zo lief. Nu na paar maanden is hij totaal verandert. Als mn vriendinnen langs ons lopen en ze glimlacht effe naar mij. Dan scheld hij haar gelijk uit achter haar rug terwijl ze eigenlijk een heel lieve moslima is en ik zie haar als mijn zus. Hij maakt mij zo kwaad. Hij is geen marokkaan maar wel moslim. Mijn vriendinnen zijn marokkaansen en dan zegt hij tegen mij 'je moet niet lopen met die marokkaansen ze houden enkel van zichzelf' en dan knik ik gewoon. Terwijl ik eigenlijk kook van woede omdat die meiden helemaal NIET ZO ZIJN!!!!! Hij is echt een klootzak en ik haat hem zo, hij irriteerd mij. Tfoe ik wil hem dumpen maar ik weet niet hoe. Ik durf hem niet dumpen ik ben bang dat hij me zal slaan ofzo want die is echt een rare. Soms knijpt hij zomaar heel hard in me hand. Of begint hij te schreeuwen tegen mij. Alle koppels noemen mekaar met de liefste woorden, hij noemt mij met scheldwoorden, woorden die me pijn doen en scheld ook met mijn moeder enzo. Hij kwetsd me en dan zegt hij dat het zogezegd grapjes zijn. Ik haat echt alles aan hem hij vind zichzelf zo knap. Als ik soms slechtgezind ben en moeilijk doe dan begint hij zo van 'je weet toch dat ik iedereen kan krijgen? dus beter doe je effe normaal'. En weer knik ik braafjes toe. Meneertje begint ook al over trouwen hij wilt me hand komen vragen en maakt NU AL REGELS voor als we getrouwd zijn. 'Je vriendinnen mogen niet bij ons komen' 'Mijn avondeten wil ik om middernacht' 'Een maand na ons huwelijk wil ik een kind' 'je stopt met school' enzovoord... Daar ben ik het allemaal niet mee eens en toch bleef ik ja knikken. Hij weet dat ik nix durf zeggen. En hij lekt steeds de gat van mijn broer. Zo gaan slijmen bij mijn broer en hij komt bijna elke dag aan me deur zema voor me broer. Ik wil zn kop nooit meer zien ik wil alles rechtuit zeggen. Ik wil hem dumpen dat is zo haram onze relatie. Die wilt dat ook goedpraten door te zeggen 'Allah swt houd van liefde, Hij houd ervan als een koppel liefde geven aan mekaar' wat een klootzak hij denkt dat ik dom ben en nix weet van de islam. Hoe moet ik hem dumpen? Ik zie hem de 1ste schooldag tfoe..daar heb ik helemaal geen zin in. Moet ik met de deur in huis vallen en hem zeggen dat ik niet meer wil of gewoon beetje per beetje hem dat tonen dat ik hem niet wil. Wollah das het 1ste keer dat ik zo in de knoei zit. Er zijn nog zoveel dingen die hij doet waar ik niet van hou. Soms begint hij over zn exen 'o wat was ze aardig en lief zoals jij' 'o en die fatima had ik op het strand leren kennen' en die belt ook mn beste vriendin en hij heeft altijd kritiek op wat ik aanheb. Ik loop niet rond met strakke kledij. Ik had eens een enkelketting aan en daarop een lange rok. Ik moest die enkelketting uitdoen omdat volgens hem enkel 'vieze' meisjes zoiets dragen wat een klootzak. En achteraf controleerde hij het of ik dat echt had uitgedaan die ketting. Moest hij gewoon gezegd hadden omdat da haram is ofzo OKE maar toch nie omdat zogezegde vieze meisjes dat dragen. Klootzak woelah ik krijg helemaal stress van hem. En voor mijn vriendinnen doet hij zo stoer en commandeert hij me om te tonen dat hij mij onder de sloef heeft. En ik weer netjes braaf knikken terwijl me vriendinnen met medelijden kijken naar me. Wollah hij zet me echt voorschut ik haat hem ik mis mn vriendinnen en vooral me beste vriendin. Steeds als ik met me vriendinnen wil praten komt hij bij mij plakken. Ik mis me vriendinnen echt..het is zelfs zo erg dat ik op school soms deed alsof ik naar het wc wou en daar dan ff bleef met me vriendinnen kletsen. En als ik weer bij hem terugkeer moet ik alles vertellen wat ze me zeiden. Tfoe ik haat hem.
Ik wil echt echt raad want ik hou dat niet meer vol. Hoe moet ik hem dumpen???? Als ik van dag 1 op school hem dump dan zal hij denken dat ik iemand anders hebt. Ik wil echt zo snel mogelijk van hem af zijn.
Wat moet ik die dan zeggen?? Ik kan toch niet zeggen omdat ik hem haat?? Of wel?? Help :(
Wat een gore klootzak...
Ik wil je zo graag helpen maar ik zou niet weten hoe...
Je moet hulp vragen aan je vriendinnen...
Die zullen je zeker helpen als je eerlijk tegen hun bent.
siham_417
16-08-2004, 22:45
laat je niet kisten zusje echt laat je niet kisten wat heb je eraan en vraag allah om de juiste leiding en nog wat wat zou ie ervan vinden als zijn zusje en vriend heeft vraag hem die vraag eens..
je weet dat een relatie haram is....
onthou dit degene die dingen doen in onwetendheid worden niet bestraft maar degene die het wel weten die worden echt bestraft en denk je nou echt dat zijn zoetige woorden jou zullen helpen later..
niet doen zusje van me gewoon lekker je eigen leven hoe leuk ie ook is kom op laat je niet gek maken...
er zijn genoeg goeie jongens met een hart net als mijn verloofde :Iluvu: dus kom op...
cheba_nassira
17-08-2004, 00:28
Houw je taai meid...En jij hebt mij een paat reacties gestuurt dus het enige wat ik kan zeggen is...Alles komt Insha Allah goed...Precies zoals Allah(swt) het geplant heeft:)
:zwaai:
miss_saliha
17-08-2004, 00:39
Wat een goore klootzak damnnn!!!!
Sorry hoor maar ik zou me echt niet zo laten behandelen..Dump die handel wees hard en laat je zwakke kant niet zien..F.cuk hem schreeuw het gewoon uit en als ie je aanraakt ligt je broer als je die hebt of een neef ofso in..die zullen klaar voor je staan..Ik raad je aan een neef,met een broer kan het ene en andere ontstaan dan word het alleen erger maar met je neef is dat een ander verhaal..Sterkte meid!
En wees hard laat je niet zo in de zeik nemen..
-XxX- S.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.