Bekijk originele versie : Iphone 4g
Suri--boy
08-08-2010, 11:34
Wie heeft er al een gereserveerd of heeft hem al? Dat ding heeft een levertijd van 8-10 weken voordat je hem binnen hebt.
D.anootje
08-08-2010, 11:48
Wie heeft er al een gereserveerd of heeft hem al? Dat ding heeft een levertijd van 8-10 weken voordat je hem binnen hebt.
Je kan er liever mee wachten. Er zijn nog aantal Technische problemen, Like always.
Suri--boy
08-08-2010, 12:09
Je kan er liever mee wachten. Er zijn nog aantal Technische problemen, Like always. Ik had eerst gedacht dat ik op vrijdag 30 juli dat was de verkoopdag van die iphones er met een naar huis kon gaan en toen ik weer langs phonehouse ging bleek dat er enkele meer op voorraad was..die 4g's waren uitverkocht volgens die verkoper en die iphone 3g's was ook niet meer op voorraad en was teleurgesteld.
D.anootje
08-08-2010, 12:24
Ik had eerst gedacht dat ik op vrijdag 30 juli dat was de verkoopdag van die iphones er met een naar huis kon gaan en toen ik weer langs phonehouse ging bleek dat er enkele meer op voorraad was..die 4g's waren uitverkocht volgens die verkoper en die iphone 3g's was ook niet meer op voorraad en was teleurgesteld.
Misschien een teken? Just kidding. :hihi:
Maar best veel mensen zijn er niet tevreden mee.
Besbousa
08-08-2010, 12:28
Het is gewoon iphone 4... zonder de g
Besbousa
08-08-2010, 12:31
Misschien een teken? Just kidding. :hihi:
Maar best veel mensen zijn er niet tevreden mee.
Zoals met elk technisch ding, kan het verstandig zijn om te wachten.. De volgende versie wordt altijd beter..
Kijk maar naar alle voorafgaande versies van de iphone
Maarja zo kan je blijven wachten, eens wil je dat ding toch kopen :hihi:
Je kan 'm los kopen zonder wachttijd had ik gehoord van mijn broer, maar goed ik denk niet dat iedereen zo'n smak geld in 1x kan wegleggen.. Abonnementen hebben meestal een wachtlijst van 2 maanden als ut nie meer is :maf:
Suri--boy
08-08-2010, 12:49
Zoals met elk technisch ding, kan het verstandig zijn om te wachten.. De volgende versie wordt altijd beter..
Kijk maar naar alle voorafgaande versies van de iphone
Maarja zo kan je blijven wachten, eens wil je dat ding toch kopen :hihi:
Je kan 'm los kopen zonder wachttijd had ik gehoord van mijn broer, maar goed ik denk niet dat iedereen zo'n smak geld in 1x kan wegleggen.. Abonnementen hebben meestal een wachtlijst van 2 maanden als ut nie meer is :maf:Ik ben op 30 juli teruggegaan naar phonehouse en ik moest zonder een iphone weer weg. Volgens mij sta ik als 6de op reserveijst voor die iphone 4. Telefoonkopen.nl heeft hem wel op voorraad en ook die 3gs versie daar is er vodoende voorraad van.
Besbousa
08-08-2010, 13:48
Ik ben op 30 juli teruggegaan naar phonehouse en ik moest zonder een iphone weer weg. Volgens mij sta ik als 6de op reserveijst voor die iphone 4. Telefoonkopen.nl heeft hem wel op voorraad en ook die 3gs versie daar is er vodoende voorraad van.
Ja je moet gewoon goed zoeken denk ik.. Tmobile moet je echt lang wachten. Maar ik heb een kortingskaart van 20% op mijn abonnement daarzo.. Dus ik wacht wel voor 8/10 weken.. Heb ik er wel voor over
MOKER_de_LUXE
08-08-2010, 14:01
Succes, dat ding heeft zoveel technische mankementen waarvoor je ook nog eens zolang wacht. Ik houd het liever bij mijn NOKIA smartphone.
Suri--boy
08-08-2010, 14:51
Ja je moet gewoon goed zoeken denk ik.. Tmobile moet je echt lang wachten. Maar ik heb een kortingskaart van 20% op mijn abonnement daarzo.. Dus ik wacht wel voor 8/10 weken.. Heb ik er wel voor overBij phonehouse moet je ook een paar weken wachten als je hem daar reserveert. Als je hem via belsimpel of belnu.nl bestelt dan wacht je minder lang denk ik.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.