Bekijk originele versie : ik begrijp mezelf niet...
BentDagilia
14-12-2002, 00:52
Toennet was ik heel erg moe en nu sta ik te huppele en ben ik klaar voor de volgende dag... :rolleyes:
Wie heeft dit ook soms
Bent Dagilia
Jomielee
14-12-2002, 00:54
waarom plaats je dit niet in kletshoekje
CLeOpaTrA01
14-12-2002, 00:55
can i join the group...:D...?!?!?!
BIG KIZZAAAA CLEO...
Hahhahaahahha heb het zelfde maar ja pech dan maar morgem met wallen rond lopen he
BentDagilia
14-12-2002, 00:58
Jomilie omdat ik dat niet wil :D
Bent Dagilia
Jomielee
14-12-2002, 00:59
for your information: het is JOMIELEE
BentDagilia
14-12-2002, 01:00
Als mensen niks te zeggen hebben grijpen ze altijd naar Spellingsfouten... ;) Je kan ook zeggen dat je niks te zeggen heb ik ga je heus niet slaan of zo :D
Bent Dagilia
Origineel gepost door Bent Dagilia
Als mensen niks te zeggen hebben grijpen ze altijd naar Spellingsfouten... ;) Je kan ook zeggen dat je niks te zeggen heb ik ga je heus niet slaan of zo :D
Bent Dagilia
inderdaad....je hebt gelijk Bent Dagilia.. :p
sihemB :zwaai:
ene DaG ongelooflijk Depressief, andere dag ontzeTtend Vrolijk !
Vreemd Maar ja, kheb geen pillen genomen ofso hoor :maf:
BentDagilia
14-12-2002, 01:07
Hey Rachida LEEF JE NOG :D HE JE GEMISTT ;)
Maar we kunne het best leuk maken VANAVOND :D
Bent Dagilia
Jomielee
14-12-2002, 01:07
Origineel gepost door Bent Dagilia
Bent Dagilia
hahhahaha, ejemaaa twee op 1 avond, sjooo mensen hebben lef op internet, slaaaaaaan hahahhahhaha eh 16 jarige als je ouder bent dan sla ik jou wel
Hoiiiiiiiiiiiiiiii BentDagila..heb je ook Gemist..
hoe hangt het hier en met jou?
..ja..ik wou net gaan slapen..het is best wel laat zeg..
BentDagilia
14-12-2002, 01:15
Ik ben hier niet zo vaak hoor... je weet zelfs de hele avond PLAYSTATIONNE is nog leuker dan dit :D maar ja een beetje me tijd verdoen...
Het voelt echt alsof ik net wakker ben :D
Bent Dagilia
hahaha..ja kijk dat is hem nou juist..als je s' avonds opde pc gaat..dan gaat je slaap gewoon weg..dat is altijd bij mij zo..:(
BentDagilia
14-12-2002, 01:20
:( Maar ik verheug me ook nog op iets en heb de sixth sense gezien dus... zou het daaraan liggen denk je???
Bent Dagilia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.