Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iphone 4G

Pagina's : [1] 2 3 4

Quoter
08-08-2010, 01:05

Wie heeft em al? Is het wat? Hoe zit het met de verhalen over de ontvangst die afneemt aan de linkerkant van dat toestel? :D

Karim_23b
08-08-2010, 09:36
een top toestel als je van apple houdt .

dounya7
08-08-2010, 11:24
Ik heb hem, tis inderdaad een gaaf ding als je van Apple houdt. Persoonlijk vind ik hem niks, hij is te gevoelig. En met het ontvangst gaat het ook niet altijd vlekkeloos. Dus ik ga hem ruilen voor een ander toestel. :vrede:

Quoter
08-08-2010, 17:00
Ik heb hem, tis inderdaad een gaaf ding als je van Apple houdt. Persoonlijk vind ik hem niks, hij is te gevoelig. En met het ontvangst gaat het ook niet altijd vlekkeloos. Dus ik ga hem ruilen voor een ander toestel. :vrede: Wat is er gevoelig precies? Heb je het in een hoesje gedaan? De ontvangst schijnt dan beter te zijn. Als je hem nog hebt zou ik hier graag nog bevestiging van je willen hebben! :D :vrede: right back at ya!

APPIE_MOCROO
08-08-2010, 17:02

Wat is er gevoelig precies? Heb je het in een hoesje gedaan? De ontvangst schijnt dan beter te zijn. Als je hem nog hebt zou ik hier graag nog bevestiging van je willen hebben! :D :vrede: right back at ya! Dus jij accepteert het dat je altijd met een hoesje moet bellen:hihi: Jij bent echt een apple-fan-boy

Quoter
08-08-2010, 17:05
Dus jij accepteert het dat je altijd met een hoesje moet bellen:hihi: Jij bent echt een apple-fan-boy Denk dat het sowieso wel goed is om een hoesje te hebben. Dat ding is duuuuuuuuuur! Niet normaal! Dus meer als bescherming :D Nee joh, dit wordt m'n eerste iphone :hihi:

aabbccdd
08-08-2010, 18:33
Wat is er gevoelig precies? Heb je het in een hoesje gedaan? De ontvangst schijnt dan beter te zijn. Als je hem nog hebt zou ik hier graag nog bevestiging van je willen hebben! :D :vrede: right back at ya! klopt

Quoter
08-08-2010, 23:04
klopt Wat klopt? Heb jij dat ding? :D

aabbccdd
08-08-2010, 23:38
Wat klopt? Heb jij dat ding? :D nog niet. ik volg alles eromheen.

Quoter
09-08-2010, 13:08
nog niet. ik volg alles eromheen. Wil je hem ook kopen?

lollol.
09-08-2010, 13:56
Ik krijg hem ws komende week of anders volgende week. Heb hem wel al gezien. Problemen met ontvangt zijn er als je al slecht bereik hebt in je omgeving. Anders heb je er geen last van. Neem als bescherming bodyguardz, kost je 25 euro in de apple winkel. Is een doorzichtig hoesje waardoor je geen last meer krijgt ook van de ontvangst. Bovendien loop je niet met een dik hoesje eromheen rond.

aabbccdd
09-08-2010, 15:01
Wil je hem ook kopen? ja, over een maand ongeveer

Quoter
09-08-2010, 21:48
Ik krijg hem ws komende week of anders volgende week. Heb hem wel al gezien. Problemen met ontvangt zijn er als je al slecht bereik hebt in je omgeving. Anders heb je er geen last van. Neem als bescherming bodyguardz, kost je 25 euro in de apple winkel. Is een doorzichtig hoesje waardoor je geen last meer krijgt ook van de ontvangst. Bovendien loop je niet met een dik hoesje eromheen rond. Goed, vertel me dan hoe de ontvangst is met dat hoesje.

Gelukkige__
10-08-2010, 01:25
Ik ben ook een iPhoner maar heb deze week mijn bestelling geannuleerd en toch de Blackberry besteld. Dit om ondertussen toch te kunnen internetten en pingen natuurlijk en in afwachting van alle reacties van andere mensen. Het probleem met het netwerk is en zal nog even blijven. Beter wachten op een update!

Quoter
10-08-2010, 09:08

Als er nog iemand z'n verhaal kwijt wil hierover, let me know :D

Pagina's : [1] 2 3 4