Bekijk originele versie : Aangehouden moslim kreeg wapentraining in Pakistan
Door johan van den dongen en jolande van der graaf
Amsterdam -De marokkanse moslimextremist A.(17), wiens arrestatie leeidde tot het huidige terreuralarm in ons land, wordt ervan verdacht in een Pakistaans terroristische kamp te zijn getraind in het maken van bommen en omgaan zeer zware wapens .
A.bracht die wapenkennis in april in praktijk, tijdens een poging tot een overva op eem Edah-supermarkt aan de Mathenesserdijk in Rotterdam. De 17-jarige en zijn, eveneens Marokkanse, handlanger Ibrahim Mohammed B.(22) zetten het Rotterdamse winkelpersoonel destijds een doorgeladen uzi-pistoolmitrailleur en een kalasjnikov tegen het hoofd.\
Deze wapens zijn van een dusdaning zwaar kaliber dat ze bij uitstek worden gebruikt door terroristen en professionele crimenelen. over A.verklaart en insider:'' Hij doet niet mee aan de jihad omdat hij dat echt wil, hij doet mee voor het geld.'' '' Hij is een jongen die van mooi kleren houdt en graag gaat stappen. Die jongens zijn enkele maanden geleden ondergronds gegaan omdat de geheime dienst ze in de gaten houdt.
Het is nu echt eng geworden'', aldus de kennis.
de 17-jarige heeft onder meer in contact gestaan met topterrorist van een beweging die met de aanslagen is Madrid en in Casablanca in verband wordt gebracht.
------------------
en ik getuig Allah soubhnahou wata 3ala dat het niet waar is Hasboun alaah wa ni3ma al wakil .
vergeet jullie hem niet met DouaA.
Das al oud nieuws! Maar de media die brengt zoiezo alles zo heftig dan dat het is. Naar horen zeggen.... schijnt dit allemaal een beetje een tikje overdreven te zijn. wallahoe a3lam.
almaghribi
16-08-2004, 20:12
3la bla
Origineel gepost door voetballer_2
oughtie Cheetos is oud nieuws en we moeten hem niet vergeten
Krijg ik nog antwoord?
Aivd
Waar heb je het over?? :confused: :confused:
abercio wat voor antwoord
Je zei in die andere topic dat ik goed werk voor AIVD doe of zioets?? :confused:
selima17__1986
17-08-2004, 01:06
Origineel gepost door almaghribi
3la bla
:cool:
Moeltazemaa
17-08-2004, 20:21
asalamoe ala mani taba3a alhuda
bismi allahie rahmani arrahiem wa lhamdu llilaahie rabbi al3alaamien
wa salatu wa salaamoe ala man a3la manara al islama bisaifih wa3ala aalih wa sahbih wa man tabi3ahoem biihsaanien ila yawmi dien
amma ba3d ene abrecio ik bedoelde dat je de manieren van de algemene inlichting en veiligheid dienst gebruikt (aivd)
van die vieze kuffaar je gebruikt de zelfde trukjes als de aivd.. daarom trok ik die conclusie
Overgeleverd door Aboe hourayra dat De profeet (vzmh) zei: Vermijd kwade vermoedens (O mensen), daar kwade vermoedens de meeste leugenachtige vorm van spreken is. (Boekharie en Moesliem)
amma ba3d ene abrecio ik bedoelde dat je de manieren van de algemene inlichting en veiligheid dienst gebruikt (aivd)
van die vieze kuffaar je gebruikt de zelfde trukjes als de aivd.. daarom trok ik die conclusie
Waar heb je het over alkadab?? Zie hadith van moeltazeema, ze is me een stap voor. Hoe kom je aan die onzin?? Sinds wanneer maak ik uitspraken die betrekking hebben op AIVD?? Ik denk eerder dat jij zo een smerige jood bent die gebaard is door sharon alk.ahba! Tfoe 3lik, wat heb ik een hekel aan mensen die met ongegronde, smerige beschuldigingen komen! Ga je hond p.ijpen ofzo vieze f.likker!
selima17__1986
17-08-2004, 21:44
wat een temprament , rust J
meskien die hond waarom zeg je zoiets over die hond :(
Jihad_Al_Nafs
17-08-2004, 22:44
Door johan van den dongen en jolande van der graaf
Amsterdam -De marokkanse moslimextremist A.(17), wiens arrestatie leeidde tot het huidige terreuralarm in ons land, wordt ervan verdacht in een Pakistaans terroristische kamp te zijn getraind in het maken van bommen en omgaan zeer zware wapens .
A.bracht die wapenkennis in april in praktijk, tijdens een poging tot een overva op eem Edah-supermarkt aan de Mathenesserdijk in Rotterdam. De 17-jarige en zijn, eveneens Marokkanse, handlanger Ibrahim Mohammed B.(22) zetten het Rotterdamse winkelpersoonel destijds een doorgeladen uzi-pistoolmitrailleur en een kalasjnikov tegen het hoofd.\
Deze wapens zijn van een dusdaning zwaar kaliber dat ze bij uitstek worden gebruikt door terroristen en professionele crimenelen. over A.verklaart en insider:'' Hij doet niet mee aan de jihad omdat hij dat echt wil, hij doet mee voor het geld.'' '' Hij is een jongen die van mooi kleren houdt en graag gaat stappen. Die jongens zijn enkele maanden geleden ondergronds gegaan omdat de geheime dienst ze in de gaten houdt.
Het is nu echt eng geworden'', aldus de kennis.
de 17-jarige heeft onder meer in contact gestaan met topterrorist van een beweging die met de aanslagen is Madrid en in Casablanca in verband wordt gebracht.
------------------
en ik getuig Allah soubhnahou wata 3ala dat het niet waar is Hasboun alaah wa ni3ma al wakil .
vergeet jullie hem niet met DouaA
Vergeet hem niet in onze Du3a?
Een dief? die een gewapende overal gepleegd heeft?
Waar gaat de Islam naar toe? Du3a doen voor iemand die tegen de wetten van Allah (soebhana wa ta'ala) is gegaan!
Hij moet blij zijn dat hij in een nederlanderse gevangenis zit...sorry ***** 5 sterren hotel! want gevangenissen zijn het niet!
Wat zegt Allah (soebhana wa ta'ala) over diefstal?
En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf van Allah. Allah is Almachtig, Alwijs.
[Soera: Al-Maidah Aya: 38]
Maar wat zal hij als straf krijgen... 2 maanden in een hotal soebhana'allah!
Moeltazemaa
17-08-2004, 22:54
Origineel gepost door Jihad_Al_Nafs
Vergeet hem niet in onze Du3a?
Een dief? die een gewapende overal gepleegd heeft?
Waar gaat de Islam naar toe? Du3a doen voor iemand die tegen de wetten van Allah (soebhana wa ta'ala) is gegaan!
Hij moet blij zijn dat hij in een nederlanderse gevangenis zit...sorry ***** 5 sterren hotel! want gevangenissen zijn het niet!
Wat zegt Allah (soebhana wa ta'ala) over diefstal?
En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf van Allah. Allah is Almachtig, Alwijs.
[Soera: Al-Maidah Aya: 38]
Maar wat zal hij als straf krijgen... 2 maanden in een hotal soebhana'allah!
Jij gelooft ook alles he!
Jihad_Al_Nafs
17-08-2004, 23:13
Origineel gepost door Moeltazemaa
Jij gelooft ook alles he!
En jij gelooft dat hij een lieve jongen is die weer gepakt is door de slechte nederlandse politie. Jammer dat ik geen goed beeld kan scheppen over onze "broeder".
Origineel gepost door Jihad_Al_Nafs
En jij gelooft dat hij een lieve jongen is die weer gepakt is door de slechte nederlandse politie. Jammer dat ik geen goed beeld kan scheppen over onze "broeder".
Wallah, je praat echt als een hollander jihad nafs.
Jihad_Al_Nafs
17-08-2004, 23:18
áÇÅáå ÅáÇ Çááå
æÇááå áä ÃÓãß ÈÇÓãß ÇáÐí ÊÓÊÚãáå ,æáßä ÃÞæá áß íÇÌåÇÏ ÇáãÓáãíä Ãäß áã ÊÝÞåÔíÆÇ ãä Ïíä ãÍãÏ Õáì Çááå Úáíå æÓáã áÃä Çááå ØãÓ Úáì ÞáÈß æÈÕÑß æáÇÍæá æáÇ ÞæÉ ÅáÇ ÈÇááå ,ÃäÊ æÃãËÇáß ÊÍÇÑÈæä ÇáãÓáãíä ÈÏæä Ãä ÊÔÚÑ æÇááå Åäßã ÊÄÐæä ÇáãÌÇåÏíä æÊÄÐæää íÇãä íÇÏÚí Ãäå ÝáäÞá Ãä ÓÇÑÞÉ ÇáßÝÇÑ ÍÑÇã íÚäí áÇ íÌÈ Ãä ääÕÑå ÈÇáÏÚÇÁ.ÍÓÈäÇ Çááå æäÚã Çáæßíá
ÃØáÈ ãä ÃÎ Ãä íÊÑÌã åÐå ÇáãÏÎáÉ æÇáÓáÇã Úáì ãä ÇÊÈÚ ÇáåÏì
Dat is jouw mening, ik hoef jouw mening niet te delen.
Bedrog bestaat altijd, maar er zijn vele andere net als hen die zich bezig houden met illegale zaken, en dat dan doen om vervolgens in de naam van Allah (soebhana wa ta'ala) jihaad uit te roepen terwijl hun voorbereidingen van haram zaken zijn.
Nee, mij kan je niet overtuigen dat dit soort akties halal zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.