Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat kun je tegen jaloezie en nijd doen

new
16-08-2004, 19:58

ewa vroeg of laat zul je nijdige mensen in jou leven tegenkomen het kunnen allerlei mensen zijn van familieleden tot vreemden waaronder internet volk hoe ga je mee om met deze mensen één ding staat vast ga geen discussie aan met deze mensen dat is gewoon onnodig en je gaat ze nog meer frustreren maar doe gewoon normaal maar laat je zeker niet chanteren gewoon doen en verder doen dat is de gouden raad ewa succes :zwaai:

rif_ridster
16-08-2004, 20:01
spreek je uit ervaring ofzo?

new
16-08-2004, 20:06
Origineel gepost door rif_ridster spreek je uit ervaring ofzo? altijd

Miss9
16-08-2004, 20:10
t is wel vervelend... maar wijs advies hoor :p

MocrowGirlBella
16-08-2004, 22:05

Origineel gepost door new ewa vroeg of laat zul je nijdige mensen in jou leven tegenkomen het kunnen allerlei mensen zijn van familieleden tot vreemden waaronder internet volk hoe ga je mee om met deze mensen één ding staat vast ga geen discussie aan met deze mensen dat is gewoon onnodig en je gaat ze nog meer frustreren maar doe gewoon normaal maar laat je zeker niet chanteren gewoon doen en verder doen dat is de gouden raad ewa succes :zwaai: :maf2:

goddelijk
16-08-2004, 22:07
studeer jij psychologie ofzo?

MocrowGirlBella
16-08-2004, 22:08
Origineel gepost door goddelijk studeer jij psychologie ofzo? Dat vraag ik me ook af :maf:

mazhar
16-08-2004, 22:12
Waarom zou je laten omringen door zo'n mensen, als je voelt dat iemand slecht is, hout je gewoon aan je plciht, zeg salaam aleiykoum en safi everybody minds his own business ;)

IkBenSaliha
16-08-2004, 22:14
Origineel gepost door new ewa vroeg of laat zul je nijdige mensen in jou leven tegenkomen het kunnen allerlei mensen zijn van familieleden tot vreemden waaronder internet volk hoe ga je mee om met deze mensen één ding staat vast ga geen discussie aan met deze mensen dat is gewoon onnodig en je gaat ze nog meer frustreren maar doe gewoon normaal maar laat je zeker niet chanteren gewoon doen en verder doen dat is de gouden raad ewa succes :zwaai: Ik praat niet met ze.... Als zij praten oke... Anders niet :jammer:

Poesycat
16-08-2004, 22:14
Negeren :kwaad: en als ze ruzie uitlokken dan dan dan kunnen ze beter weg rennen, want ik eet ze letterlijk op :kwaad: :D

ELMOGHTARY
16-08-2004, 22:31
Als je iets in je broeder ziet wat je verrast, in zijn persoon of in zijn eigendommen, vraag Allah dan hem daarin te zegenen, want het jaloerse oog is echt. Peace to my friends and love for my mama

Savina_is_back
17-08-2004, 01:12
oke bedankt voor de tip

madame_hind
17-08-2004, 10:59
tfoe, ik haat het! Er zijn zo mensen die echt je gek maken met hun brutaliteit, jaloezie, ongemanierdheid. Soms echt moeilijk om je rustig te houden!!! Ik hou mijn woede in voor ALLAH SWT, maar de anderen denken dan dat ik me laat doen.Laat ze maar denken, uiteindelijk zullen zij verliezen...