Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 16 keer geflitst in frankrijk

Pagina's : [1] 2 3

LZN
07-08-2010, 21:17

16 keer geflitst in frankrijk , heeft iemand dit ook ondervonden dit jaar , er stond letterlijk op elke hoek een flitspaal in frankrijk, gaan we deze ook ontvangen of niet ? :o.

MOisBACK
07-08-2010, 21:52
No worries. Frankrijk en Spanje kunnen niet in de kenteken-database van NL. Op de heen en terug weg ben ik ook meerdere malen geflitst. Je gaat dokken als je staande wordt gehouden.

112233moh
07-08-2010, 23:22
16 keer geflitst in frankrijk , heeft iemand dit ook ondervonden dit jaar , er stond letterlijk op elke hoek een flitspaal in frankrijk, gaan we deze ook ontvangen of niet ? :o hoe weet jij dan dat je 16 x geflits bent, volgens mijn was het gewoon je zusje die met de foto camera aan het spelen was:hihi:

delja
07-08-2010, 23:57
haha die is goed:banana:

ILI_Amazigh
08-08-2010, 00:03

16 keer geflitst in frankrijk , heeft iemand dit ook ondervonden dit jaar , er stond letterlijk op elke hoek een flitspaal in frankrijk, gaan we deze ook ontvangen of niet ? :o Er is wel iets van een samenwerking tussen de landen wat betreft die boetes vanuit flitspalen maar voor die ene 10km/h zullen ze er geen moeite voor doen. Kost ze meer tijd en geld dan het oplevert. Neem de volgende keer een TomTom mee met flitspalen op de kaart. Dan krijg je ruim van te voren een melding over hoeveel meter die flitspaal er staat en wat het limiet is op de plek. Uit ervaring, geloof me dat ding zit er misschien met 10 meter naast maar je ziet ze dan zelf ook staan. :hihi:

delja
08-08-2010, 00:08
dan krijg je de boete zeker 6 maanden later binnen??

microsoft
08-08-2010, 00:28
volgens mij is er sinds begin dit jaar verandering in gekomen en is het landennetwerk uitgebreid in europa. En spanje is dacht ik ook toegevoegd. dus de postbode zal het druk krijgen met jouw post. begin alvast te sparen..

MOKER_de_LUXE
08-08-2010, 13:59
Vorig jaar twee keer naar Marokko geweest met de laatste versie van TOM TOM. Ik schrok inderdaad van het aantal waarschuwingen die mijn TOM TOM aangaf. In Frankrijk en Spanje wordt je tevens ook gewaarschuwd middels borden dat er flitsers staan. In Frankrijk staan ze in de middenberm en in Spanje achter de matrixborden. Ben ook een aantal keer geflitst, maar heb er geen 1 mogen ontvangen, of ik reed zodanig te snel dat ze mijn kenteken niet hebben kunnen herkennen.

lokomokro
08-08-2010, 14:04
ik ben vaak geflitst in frankrijk en spanje. ik denk niet dat je ze krijgt. ze hebben gezegd dat ze daar mee bezig waren, maar onlangs was in het nieuws dat het helemaal niet werkte. link: http://www.telegraaf.nl/binnenland/7283139/Flitsen_in_buitenland_zelden_beboet.html Flitsen in buitenland zelden beboet AMSTERDAM - Wie de snelheidslimiet op buitenlandse wegen overschrijdt, hoeft daar zelden een boete voor te verwachten. Hoewel het Centraal Justitieel Incasso Bureau in 27 landen boetes kan innen, komt daar in de praktijk weinig van terecht. Volgens het bureau verloopt de uitwisselingen van gegevens tussen landen niet goed. In 2009 kregen slechts 38 Nederlanders een boete vanuit het buitenland op de deurmat. De automobilisten waren geflitst in Oostenrijk en Finland. Andersom werden er 217 buitenlandse bestuurders in Nederland beboet. In veel landen wordt überhaupt geen boete gegeven, omdat de lokale autoriteiten niet in de databank met Nederlandse kentekens kunnen kijken. De lidstaat die de boete int, mag het geld houden. De gemiddelde boete van een overtreding in het buitenland is opvallend hoger dan een boete die automobilisten in Nederland krijgen: 310 tegenover ruim 50 euro.

_DiepOngelukkig
08-08-2010, 14:06
Heb je geen Tomtom die je even kon waarschuwen?

_DiepOngelukkig
08-08-2010, 14:07
hoe weet jij dan dat je 16 x geflits bent, volgens mijn was het gewoon je zusje die met de foto camera aan het spelen was:hihi: Lolllllll.:hihi:

alpacino18
08-08-2010, 14:10
gwn dokken was ook bij die overtredingen zijn aardig duur moest 580 euro ofzo betalen(k reed 210/220)

ParisienduNord
08-08-2010, 14:18
Jongé, als jij staande werd gehouden was je nog lang niet jarig.

alpacino18
08-08-2010, 14:19
Jongé, als jij staande werd gehouden was je nog lang niet jarig. K zeg je eerlijk zou hem gewoon vluchten tot ik de grens over ben

ParisienduNord
08-08-2010, 14:20

K zeg je eerlijk zou hem gewoon vluchten tot ik de grens over ben Kan je proberen haha, maar als ze je toch te pakken krijgen mag je als eerst een afspraak maken met de tandarts:hihi: en dan heb ik het niet eens over de celstraf die ze je geven.

Pagina's : [1] 2 3