Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heeeeeeeeeeeeey check deze dan!!

Moefassa
14-12-2002, 00:25

Over het weer gesproken, wanneer doen we het weer? Overdag droom ik van je en 's nachts kan ik niet van je slapen. Waar heb ik jou toch eerder gezien? Oh ja, in mijn dromen. Je hebt mooie voetjes. Hoezo? Nou, je loopt de hele tijd rondjes in mijn gedachten. Ik moet weer verdwaald zijn; ik dacht dat het paradijs meer naar het zuiden was. Ben jij je tong verloren? Nee? Gelukkig, want die heb je dadelijk nog nodig. Goedenavond, ik ben bezig met een voeltest om erachter te komen hoeveel vrouwen een tepelpiercing hebben. Mag ik even? Als je net zo zoent als je ogen mooi zijn, zoen jij het lekkerst van deze hele tent! Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje? Die kleding zou geweldig staan op een hoopje naast mijn bed! Ik ben blij dat ik een zwemdiploma heb. Anders was ik verdronken in die mooie ogen van je. Waarom kom je niet even bij mij op schoot zitten. Dan praten we over het eerste dat opkomt. Zeg dat truitje van jou, is dat kamelenstof? (Zij: Nee, hoezo?) Nou, vanwege die twee bulten... Ken ik jou? Nee? Sorry, je lijkt op een vriendin van me, Cindy Crawford. Mag ik met mijn trompettertje in jouw concertzaal spelen? Zeg, heb je wat te doen? ...de komende zestig jaar? Laten we maar naar mijn huis gaan en al die dingen doen waarvan ik toch al aan iedereen verteld heb dat we ze gedaan hebben. En??!! houden we ze erin of niet???

berbertje00
14-12-2002, 00:28
ja, echt origineel daar scoor je mee, NOT!!! Nee, je moet met betere smoesjes komen

Moefassa
14-12-2002, 00:29
Origineel gepost door berbertje00 ja, echt origineel daar scoor je mee, NOT!!! Nee, je moet met betere smoesjes komen Alweer niet!! vrouwen, jullie zijn te koppig :( :D

SweetRose
14-12-2002, 00:30
eyyy your back..;) :zwaai:

berbertje00
14-12-2002, 00:32

Origineel gepost door Moefassa Alweer niet!! vrouwen, jullie zijn te koppig :( :D Shit je dacht toch niet dat je daarmee kan scoren Vilgens mij kan je echt een klap op je smoel krijgen als je daarmee bij de meiden aankomt Ik waarschuw je maar effe, ;)

Moefassa
14-12-2002, 00:34
zin n midar: jep ik ben inderdaad terug van weggeweest, hoe is ie?? Abouloqmaan: gebruik je harsens :D

BENTGHATAR
14-12-2002, 00:36
hahahahaha moefassa ik hoop dat jij deze NOOIT gaat gebruiken, tenzij je ze al heb uitgeprobeerd ................en het een succes bleek te zijn...... .....:D

SamiaGirl
14-12-2002, 00:37
Scoren hahaha Dan heb je nog een lange weg te gaan:stout: als je hiermee komt aanzetten dan kan ik je dit vertellen: :auw: daar gaat de linker :hammer: en daar volgt de rechter

Moefassa
14-12-2002, 00:39
Origineel gepost door SamiaGirl Scoren hahaha Dan heb je nog een lange weg te gaan:stout: als je hiermee komt aanzetten dan kan ik je dit vertellen: :auw: daar gaat de linker :hammer: en daar volgt de rechter Nou, nou, nou,.... dames ik heb al vaker gescoord met deze openingszinnen hoor :D

Lady_Cazawia
14-12-2002, 01:20
Origineel gepost door Moefassa Nou, nou, nou,.... dames ik heb al vaker gescoord met deze openingszinnen hoor :D JaaaaaaaaaaaaaaJaaaaaaaa en toen werd je wakker zeker he?? :D