Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen tijdens Ramadan? Kom dan hier!

CHARMINGWOMAN
07-08-2010, 19:24

Wie doet er mee, gewoon lekker naar de sportschool en lekker eten met mate! Alleen weet ik niet hoe dat eigenlijk gaat. Up.

Monkeyz
08-08-2010, 08:56
:hihi: Hoe kan je gaan sporten zonder te drinken? Ik val echt flauw als ik uren sport en niet drink, hou ik niet eens vol.

zitoen_hoceima
08-08-2010, 12:10
Sporten is niet handig tijdens de ramadan. Je verliest veel vocht.

Rumeysa
08-08-2010, 14:57
Heey dames, Ik ben nu 10kg kwijt en wil eigenlijk absoluut niet aankomen, maar weet echt niet wat ik moet tijdens de ramadan!! Tips! UPP

tweetiee
08-08-2010, 23:36

Heey dames, Ik ben nu 10kg kwijt en wil eigenlijk absoluut niet aankomen, maar weet echt niet wat ik moet tijdens de ramadan!! Tips! UPP Probeer maar eens bijna alleen eiwitrijk eten te eten. Bijvoorbeeld kipfilet, of vlees zonder het brood enz. Van eiwit rijk eten zit je heel snel vol. En hou je een vol gevoel. Zonder dat je veel calorieën binnen krijgt. En met name in de Ramadan omdat, je dan alleen op specifieke momenten kan eten. Zul je naar mijn idee zeker 10% van je gewicht kwijt raken. Zonder dat je ooit maar honger zult hebben.

Driouchiia_
09-08-2010, 00:31
niet sporten, maar wel gezonder eten tijdens shor en iftar.:o

Giirl_
09-08-2010, 03:40
Wie doet er mee, gewoon lekker naar de sportschool en lekker eten met mate! Alleen weet ik niet hoe dat eigenlijk gaat. Up. Ik doe mee.. maar sporten zal helaas niet in mijn schema voorkomen.. ik hou het bij gezond eten en veel water drinken!

oumniyaa
09-08-2010, 09:47
Tijdens mijn pauze periode ga ik sporten maar tijdens het gewoon vasten gaat da mij echt ni lukken. Je hebt water nodig en energie

boompje
09-08-2010, 11:36
hallo, Ik doe ook mee, ik wil gezond eten(geen zoetigheid eten etc) en blijven bewegen. Dan ga ik natuurlijk minder fanatiek te werk. In plaats van hardlopen, ga ik een uurtje wandelen. Zo blijf ik alsnog in conditie en is het minder vermoeiend. Of een uurtje gaan fietsten. Ik ben al 5 kilo kwijt en wil zo ook doorgaan. gr

MissTaza
09-08-2010, 13:41
hey lady´s wilden jullie zeggen dat het echt zou lukken om af te vallen tijdens de ramadan.....

Giirl_
16-08-2010, 00:19
Hey Ladiess.. En is er al iemand wat kilootjes kwijtgeraakt?! Ik ben er al 2 kwijt :banana: