Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onregelmatig ongesteld sinds ik begon met de pil

LaiiLaa
07-08-2010, 09:53

Ik gebruik sinds een paar maanden de pil.. Toen werd ik opeens om de 2weken ongesteld, maar nu ben ik dat niet meer geworden. Zou ik zwanger kunnen zijn of komt dit ook door de pil??

Babylonia
07-08-2010, 23:23
De pil zou er juist voor moeten zorgen dat je op tijd ongesteld wordt. Ik ben ook 2.5 jaar geleden begonnen met de pil om op tijd ongesteld te worden. dit werkte prima! De kans dat je zwanger bent met de pil is 1% volgens mij. Tenzij je hem niet op de juiste manier slikt. dan is de pil helaas niet meer volledig betrouwbaar.

LaiiLaa
08-08-2010, 11:03
De pil zou er juist voor moeten zorgen dat je op tijd ongesteld wordt. Ik ben ook 2.5 jaar geleden begonnen met de pil om op tijd ongesteld te worden. dit werkte prima! De kans dat je zwanger bent met de pil is 1% volgens mij. Tenzij je hem niet op de juiste manier slikt. dan is de pil helaas niet meer volledig betrouwbaar. oww okee.. eerst werd ik wel altijd gewoon op tijd ongesteld, maar sinds ik de pil slik niet meer

faadje_F
08-08-2010, 13:36
ik had dat ook toen ben ik naar dokter gegaan heeft me andere pil gegeven maar denk niet dat je zwanger bent

Babylonia
08-08-2010, 19:19

het zou idd aan de pil kunnen liggen. MIsschien is de pil te zwaar voor je, of te licht. Je hebt verschillende doseringen, vandaar... Maak even een afspraak:)

missnador2
08-08-2010, 23:16
Ik slik de pil niet, nog nooit gedaan ook.. maar nu heb ik af en toe van die periodes dat ik om de 2 weken ongesteld wordt, nu bijv. al 2 maanden lang..

LaiiLaa
09-08-2010, 08:55
De pil zou er juist voor moeten zorgen dat je op tijd ongesteld wordt. Ik ben ook 2.5 jaar geleden begonnen met de pil om op tijd ongesteld te worden. dit werkte prima! De kans dat je zwanger bent met de pil is 1% volgens mij. Tenzij je hem niet op de juiste manier slikt. dan is de pil helaas niet meer volledig betrouwbaar. Ik was de pil in het begin wel 1keer vergeten:kweetnie:

JusT_HinD
09-08-2010, 13:53
Dat is helemaal niet erg joh toen ik begon met de pil werd ik eerst 2 maanden niet ongesteld daarna een paar weken wel het was echt een chaos! Het heeft zo en half jaar geduurd nu is het gewoon weer perfect dus geen zorgen meid