Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ontevreden

Pagina's : [1] 2 3

Yassinchakir
07-08-2010, 01:56

Even onder andere naam. Ik ben een getrouwde jongevrouw van 23 en ik denk dat ik een groot probleem heb... waardoor ik erg mee zit.

login
07-08-2010, 02:05
vertel..

Yassinchakir
07-08-2010, 02:12
Mijn sexleven is niet goed ben er niet blij mee hij komt te snel klaar. Hij kan wel doorgaan nadat hij klaargekomen is, maar dan is mijn spanning er al af word ik niet meer snel geil. Hij blijft vaak bij 1 standje waardoor ik hem moet vertellen wat hij moet doen. Ik heb het 1x met hem erover gehad maar hij werd toen boos waardoor hij me beschuldigde dat ik op zoek ben naar iemand anders. Ik zal nooit vreemgaan. Ik heb het daarna niet meer met hem erover gehad. Ik vind hem nogal droog in bed.. Ik zit er echt mee want ik vind sex belangerijk in een relatie. Ik krijg gewoon geen zin meer in hem ik kom alleen klaar als ik ondertussen met me zelf speel anders niet. Of moet ik fantaseren over iets anders ik weet niet meer wat ik moet doen. Hoe belangrijk is sex voor jou?

login
07-08-2010, 02:16
Mijn sexleven is niet goed ben er niet blij mee hij komt te snel klaar. Hij kan wel doorgaan nadat hij klaargekomen is, maar dan is mijn spanning er al af word ik niet meer snel geil. Hij blijft vaak bij 1 standje waardoor ik hem moet vertellen wat hij moet doen. Ik heb het 1x met hem erover gehad maar hij werd toen boos waardoor hij me beschuldigde dat ik op zoek ben naar iemand anders. Ik zal nooit vreemgaan. Ik heb het daarna niet meer met hem erover gehad. Ik vind hem nogal droog in bed.. Ik zit er echt mee want ik vind sex belangerijk in een relatie. Ik krijg gewoon geen zin meer in hem ik kom alleen klaar als ik ondertussen met me zelf speel anders niet. Of moet ik fantaseren over iets anders ik weet niet meer wat ik moet doen. Hoe belangrijk is sex voor jou? Hij is duidelijk een overbesexste egoist die jou gebruikt sory dat ik het moet zeggen maar dat is wat ik uit je verhaal kan begrijpen. Sex is heel belangrijk meid, het is geven en nemen en niet aleen nemen.. Dump die klootzak, je bent nog beter af zonder hem

Yassinchakir
07-08-2010, 02:25

we zijn al 8 jaar samen anderhalf jaar getrouwd hij is wel een oprechte jonge, grappig maar als het naar sex komt..vind het echt niks. ik vind hem niet meer aantrekkelijk vind hem nogal aan de dunne kant. Maak ik me misschien druk om niks? Ik weet het niet meer.. Ik fantaseer gewoon over andere om klaar te kunnen komen ik vind dat mijn huwelijk verpest is! Zie het niet meer speciaal....

Yassinchakir
07-08-2010, 02:28
Hij is de eerste met wie ik sex heb, heb nooit met andere geslapen dan fantaseer ik hoe ik het met een ander doe..

Yassinchakir
07-08-2010, 02:38
Ik wil langere sex (passionlove) romantiek. Maar hij houd het nooit lang vol hij komt na paar keer hard stoten al klaar. Dan word ik boos heb daarna ook geen zin meer ik zit te denken of ik het moet beindigen of niet of moet ik me niet zo druk maken het gaat namelijk wel om sex....

login
07-08-2010, 10:05
hoe bedoel je aan de dunne kant? En hard stoten moet die ezel niet doen want daar dient een vrouw niet voor!!

gamaal
07-08-2010, 13:36
in die 8 jaar dat je samen bent moest je het toch al weten hoe hij is op dat gebied je komt na al die jaren nu klagen raar toch en doen je dan niet aan voorspel enzz

gamaal
07-08-2010, 13:37
hoe bedoel je aan de dunne kant? En hard stoten moet die ezel niet doen want daar dient een vrouw niet voor!! hahah ezel yek :lekkerpuh

gamaal
07-08-2010, 13:38
Ik wil langere sex (passionlove) romantiek. Maar hij houd het nooit lang vol hij komt na paar keer hard stoten al klaar. Dan word ik boos heb daarna ook geen zin meer ik zit te denken of ik het moet beindigen of niet of moet ik me niet zo druk maken het gaat namelijk wel om sex.... langere sex moet je aan voorspel doen en moet je elkaar aanvoelen :lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh

ams
07-08-2010, 17:17
ja en? wat moeten wij hier mee

prinses3arbia
07-08-2010, 18:03
That really sucks!

_DiepOngelukkig
07-08-2010, 19:59
Sorry maar jouw man is echt een egoist. Vooral omdat je het aankaart en hij boos wordt, zijn mannelijkheid is zeker aangetast: zijn vrouw die niet tevreden is over zijn seksprestaties. Ik dacht juist dat mannen het wilde weten als ze iets verkeerds doen in bed?

douadia
07-08-2010, 20:59

Sorry maar jouw man is echt een egoist. Vooral omdat je het aankaart en hij boos wordt, zijn mannelijkheid is zeker aangetast: zijn vrouw die niet tevreden is over zijn seksprestaties. Ik dacht juist dat mannen het wilde weten als ze iets verkeerds doen in bed? Men are so complicated :jammer:

Pagina's : [1] 2 3