Bekijk originele versie : De Finalisten...
de eerste finalisten zijn Yuli, Jamai en Hind....damnsz...ik woou dat Yuli, Hind en ELTON ddorgingen...had nog op hem gestemt...2 bad...:D
Guadaloupe
13-12-2002, 23:47
eerste keer dat ik stemde kreeg ik bericht niet verzonden. deed ik het nog keer weer tzelfde.....wat blijkt achteraf 3 stemmen op hind :rolleyes:
Jomielee
13-12-2002, 23:50
hind tweede plaats he, ewa jaaa had wel op haar gestemd!!!
saidaaatje
13-12-2002, 23:51
jammer van elton...hij was ook goed maarrr deze finalisten zijn ook keigoed.....kijk uit naar volgende week,....
Maryam_Iglouzan
13-12-2002, 23:52
mense uitslagen zijn toch pas 12.30 bekend maarre wie is dan nr one
Jomielee
13-12-2002, 23:53
jamai staat op nr one met 46%
Guadaloupe
14-12-2002, 00:09
weet je wie van mij mag winnen van de heren
die jongen van 15 jaar volgens mij heet ie JIM.......poehpoeh wat een stem
CLeOpaTrA01
14-12-2002, 00:10
vind alle3 de finalisten superrrrrrrrrgoed... alleen vind ik Youli misschien tog nog iets bter zinge.... ze had ook prcs t liedje gekoze die perfect bij dr stem paste..damnzz... zo krachtig die stem...and the way she dissed Edward...:D...like her attitude...:D
BIG KIZZAAAA CLEO...
Brownsugar
14-12-2002, 00:29
waar gaat het over joh. stemmen voor wat????
Origineel gepost door Brownsugar
waar gaat het over joh. stemmen voor wat????
ken je dat? IDOLS? zo'n programma waar je moet zingen op muziek, dan zijn er vier bobo's die gaan zeggen of je goed of niet bent, en nu als je bij de laatste 30 hoort, dan kunnen kijkers op je stemmen, zodat je wint en dan muziek gaat maken en heel veel floes gaat krijgen :D
iLFenomeno
14-12-2002, 00:48
Is die Hind een marokkaanse of niet?
Origineel gepost door iLFenomeno
yup:D
Guadaloupe
14-12-2002, 00:49
Origineel gepost door iLFenomeno
ja
en en en, is zij beter dan bouchra??
(ik vind van wel)
Origineel gepost door Guadaloupe
eerste keer dat ik stemde kreeg ik bericht niet verzonden. deed ik het nog keer weer tzelfde.....wat blijkt achteraf 3 stemmen op hind :rolleyes:
Haha had ik dus ook
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
de eerste finalisten zijn Yuli, Jamai en Hind....damnsz...ik woou dat Yuli, Hind en ELTON ddorgingen...had nog op hem gestemt...2 bad...:D
Hahahah...dat was ook mijn rijtje, want ik vond hun het beste!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.