Bekijk originele versie : rot leven
salaam allemaal,
ik ben ten einde raad, ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb de strijd al opgegeven
ik heb de vrouw van men dromen gevonden, de vrouw waarmee ik mijn leven wil delen, de vrouw voorwie ik mijn leven geef om haar te redden
maar wat doe ik, ik noem haar plotseling anders, we hebben een mooie middag gehad en bij het rijden naar huis zeg ik plots de naam van mijn ex tegen haar, het enige probleem is dat ik niet weet hoe het komt dat ik dat heb gezegd, het was alsof ik het niet was die het heeft gezegd, alsof er iemand in mij zat, ik heb uuren zitten rondrijden om te beseffen van waar dat kan komen, en waarom ik zo iets doe waarom ervaar ik zoveel tegenslag, het is alsof ik geen geluk mag hebben in de liefde en het ergste van al is het doet me pijn dat ik haar zo kwets, ze heeft het al zo moeilijk en ik maak het erger voor haar, en mens kan veel verdragen maar er is een grens, ik vraag me af wat voor een leven ik hier lijdt, als dat zo is hoeft het niet voor mij, ik kwets enkel mensen
khadies17
16-08-2004, 01:21
ehmm ja een beetje lastig heb echt medelijden met je. maar weet je alles is een beproeving voor ons deze hele dunja is een beproeving. En het enige wat er van ons wordt verwacht is hoe wij er mee omgaan. Dus ik zou zeggen probeer het verstandig optelossen en je weet ( la taknito min rahmati allah) ( ja ajoha aladina amanoe, ista3ino bi sabri wa salaat, ina allah ma3a sabirin).
salaam,
khadies
ik begrijp je maar toch is het moeilijk, bedankt voor je medelijden
Marrakchia_86
16-08-2004, 01:37
Moge Allah swt je bijstaan incha Allah, may koen ghir el gir incha Allah!!!
bedankt voor jullie steun, inshallah, ik ga weg
salaam
een vraagje aan de vrouwelijke leden
hoe ver denken jullie dat een jongen moet gaan die zo'n fout heeft gemaakt, om het goed te maken met 'haar'
wat zouden jullie vrouwen erover denken, graag gemeende reacties
cj_tetuani
16-08-2004, 17:32
Origineel gepost door swoop
salaam allemaal,
ik ben ten einde raad, ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb de strijd al opgegeven
ik heb de vrouw van men dromen gevonden, de vrouw waarmee ik mijn leven wil delen, de vrouw voorwie ik mijn leven geef om haar te redden
maar wat doe ik, ik noem haar plotseling anders, we hebben een mooie middag gehad en bij het rijden naar huis zeg ik plots de naam van mijn ex tegen haar, het enige probleem is dat ik niet weet hoe het komt dat ik dat heb gezegd, het was alsof ik het niet was die het heeft gezegd, alsof er iemand in mij zat, ik heb uuren zitten rondrijden om te beseffen van waar dat kan komen, en waarom ik zo iets doe waarom ervaar ik zoveel tegenslag, het is alsof ik geen geluk mag hebben in de liefde en het ergste van al is het doet me pijn dat ik haar zo kwets, ze heeft het al zo moeilijk en ik maak het erger voor haar, en mens kan veel verdragen maar er is een grens, ik vraag me af wat voor een leven ik hier lijdt, als dat zo is hoeft het niet voor mij, ik kwets enkel mensen
zeg deze doe3ae aghie
"ÇááøåõÜãøó áÇ ÓóÜåúáó ÅöáÇø ãÇ ÌóÚóáÜÊóåõ ÓóåÜáÇð¡ æóÃóäúÊó ÊóÌúÜÚóáõ ÇáúÍóÜÒóäó ÅöÐÇ ÔöÜÆúÊó ÓóåÜúáÇð."
dat helpt
bedankt cj_tetuani,
ik vraag ieder keer als ik bid aan god om hulp voor iedere moslim
miss_magrebia ik ben eerlijk, zo eerlijk dat ik me haat
IkBenSaliha
16-08-2004, 21:42
salaam allemaal,
Dan ben je wel een hele lieve jongen als je zo denkt...
Ooit zul jij je geluk ook eens vinden Incha Allah... Maar daarvoor moet je geduld hebben.
Sabr is een schone zaak.
goddelijk
16-08-2004, 21:44
wel als je eerlijk bent dan zou ik het uitleggen aan je vriendin dat het per ongeluk was en dat je niets meer voor die andere voelt.
leg het gewoon uit en als ze jou graag ziet dan zal ze het wel begrijpen.
succes
bedankt saliha
Incha Allah, voor alle moslims
Sabr is echt moeilijk als je het echt meent
heb ik gedaan maar ze heeft het heel moeilijk om me te geloven
ik vraag aan ALLAH (swt) om haar moed en sterkte te geven voor wat ik haar aandoe, altijd
IkBenSaliha
16-08-2004, 21:52
bedankt saliha
Incha Allah, voor alle moslims
Sabr is echt moeilijk als je het echt meent
Het is ook heel moeilijk... Maar wat moet je anders...
Waar een wil is... is een weg.
ik hoop dat het geen moeilijke weg is saliha
het is leuk om te praten bedankt allemaal
beslama
IkBenSaliha
16-08-2004, 21:57
ik hoop dat het geen moeilijke weg is saliha
het is leuk om te praten bedankt allemaal
beslama
Asalaam alaykoem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.