Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : pseurasis

jeroenmessiaen
05-08-2010, 21:14

Ik heb deze ziekte al een jaar of 15. Ik heb al van alles geprobeerd en niks helpt, iemand tips?

renee
05-08-2010, 22:35
Lijnzaadolie zou helpen, daar zit Omega 3 in. En baden in grof grijs zeezout.

nawaraa
06-08-2010, 00:09
heb gelezen dat gember een goede middel is daar tegen

Beau22
06-08-2010, 14:03
Niet helpt behalve paardenmelk Mijn neefje had het vanaf zijn 5 tot 15de jaar, toen hij begon met paardemelk(verkrijgbaar in peoder vorm bij de apotheek) Hij is er subhana lah helemaal van af en ik weet van hem dat hij er heel erg mee zat, vanaf kleins af aan onder de schilfers en mensen gaan je vies vinden.. je kan niet met ze eten Ze kijken extra uit om je niet aan te raken Succes kan niet missen dat jij er niet vanaf komt

jeroenmessiaen
06-08-2010, 18:44

Niet helpt behalve paardenmelk Mijn neefje had het vanaf zijn 5 tot 15de jaar, toen hij begon met paardemelk(verkrijgbaar in peoder vorm bij de apotheek) Hij is er subhana lah helemaal van af en ik weet van hem dat hij er heel erg mee zat, vanaf kleins af aan onder de schilfers en mensen gaan je vies vinden.. je kan niet met ze eten Ze kijken extra uit om je niet aan te raken Succes kan niet missen dat jij er niet vanaf komt zo erg is het niet, mensen dat naar mij kijken tja ze doen maar..