Bekijk originele versie : Vanaf Gisteren Draag Ik 'Hijaab'.
Hallo mensen,
Vanaf gisteren ben ik de 'hijaab' gaan dragen. Hiervoor heb ik een jaar lang mijn hoofddoek naar achteren gedragen. Daar heb ik nu echt spijt van. Ik wou dat ik het gelijk op de juiste manier had gedaan...
Bij deze wil ik alle vrouwen die een hoofddoek willen gaan dragen en alle vrouwen die het nu nog op de verkeerde manier dragen, aanraden de juiste 'hijaab' te dragen. Het zegt zoveel meer...
Liefs,
Cina
Origineel gepost door Emshoom
agham irada sidarebi a outshma ino :goedzo:
Amin :)
BENTGHATAR
13-12-2002, 22:46
:goedzo:
masalaah al3ik.
SweetRose
13-12-2002, 22:46
:goedzo:
kben zo trots op je lieverdje..:D
houden zo hé!!! :zwaai:
Juf_Nora
13-12-2002, 22:47
zooooooooo goed van je joh... ik ben heel erg trots op je!!!!!!!!
kussies van Nora
kickboxgirl
13-12-2002, 22:49
oo meid wat leuk je draagt hoofdoek ben erg blij voor je dat je de goede keuse hebt gemaakt ik draag het al 12jr lang vanaf me 6.
het is zo prettig om het te dragen en hou heel erg van.
nou en andere meiden ze gaan nog wel dragen maar tijd hebben ze nodig maar ik zou zeggen draag het nu want een hoofdoek dragen geeft je nhoer
nou beyy meidd :zwaai:
En ik sluit me bij de rest aan Cina, ben TrOts !!
dikke kus en liefs
marocanie
13-12-2002, 22:50
is goed van jou maar ik wist niet dat hoofddoek naar achter haraam is je bedekt toch je haren
Origineel gepost door Cina
Hallo mensen,
Vanaf gisteren ben ik de 'hijaab' gaan dragen. Hiervoor heb ik een jaar lang mijn hoofddoek naar achteren gedragen. Daar heb ik nu echt spijt van. Ik wou dat ik het gelijk op de juiste manier had gedaan...
Bij deze wil ik alle vrouwen die een hoofddoek willen gaan dragen en alle vrouwen die het nu nog op de verkeerde manier dragen, aanraden de juiste 'hijaab' te dragen. Het zegt zoveel meer...
Liefs,
Cina
Classe Meid!! :goedzo: ik ben trots op je :D niet alleen een gouden hart en een prachtmeid maar een vrouw die streeft naar de djennah inchaillah :zwaai:
Origineel gepost door marocanie
is goed van jou maar ik wist niet dat hoofddoek naar achter haraam is je bedekt toch je haren
Een hoofddoek hoort je haren, je hals én je boezem te bedekken.
Dank jullie wel voor jullie reacties, luv ya all! :Iluvu:
_MaJesTeiT_
13-12-2002, 22:54
Hallo mensen,
Liefs,
Cina
Hoi meid,
Echt goed van je dat je het draagt......ik hoop dat ik het ook het binnenkort zal dragen Inschagelah........
gaat alles goed verder met je.......... ;) :Iluvu:
groetjes saida
kickboxgirl
13-12-2002, 22:55
yep je bedekt je boezems je haren
aSunnyFriend
13-12-2002, 23:01
prachtig..gefeliciteerd
Hallo mensen,
Liefs,
Cina
Oh God, wat houd ik van jou Zeg ! :Iluvu:
Je heBt me vandaaG met die NieuwS ontzettenD Blij Gemaakt !
Masha'allaH :goedzo: :goedzo: :goedzo:
Lieverd I Love Youuuuuuuuu !!!!
Ps. dit had ik nog niet GezegD, maar ik kom binnenkort naar die Gevaarlijke stad van Jou, jou effe bezoeken :stout:
Jomielee
13-12-2002, 23:04
MashAllah, 3oekba ghanug
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.