Bekijk originele versie : Is het waardeloze liefde?
cheba_nassira
16-08-2004, 00:04
sallaam 3ilikoem,
ik ben dol op mijn vriend ik hou echt zielsveel van hem maar ik heb (geloof ik) 'hou van' gevoelens voor mijn beste vriend gekregen:S
Wat kan ik nu doen :confused:
Echt erg
:( ik zit er echt mee
cheba_nassira
16-08-2004, 00:06
La_Haine,
Ik begrijp wat je bedoeld...Ik hou erg veel van me vriend ik heb zelfs plannen met hem gemaakt voor de toekomst...Maar hoe raak ik de gevoelens voor me beste vriend kwijt?
:)
miss_chaimae
16-08-2004, 00:07
Als je ziet dat ie hetzelfde voor je voelt,zou ik het zeggen,zo niet moet je niks zeggen.
Is moeilijk om het te onderdrukken maar die vriendschap is je denk ik te veel waard..om het dan door een paar simpele woordjes kapot te maken.
Veel succes ermee..:)
cheba_nassira
16-08-2004, 00:09
miss_chaimae, bedankt voor je reactie maar het is gewoon echt erg...Maar het probleem is...Ik weet niet wat voor een gevoelens het zijn...Zijn het broerzijnde gevoelens of de liefdesvonken...
cheba_nassira
16-08-2004, 00:09
La_Haine jij ook bedankt voor je berichten(K)
cheba_nassira
16-08-2004, 00:11
la_haine, sorry voor de medelijden die je voor me krijgt een hele dikke kus op je hart(K)mwah...
En ik bergijp dat Shaitan er tussen in wil komen....maar insha allah door de reacties die ik van jouw en chaeyma heb gekregen...Ik waardeer jullie berichtjes
Moeltazemaa
16-08-2004, 00:13
Origineel gepost door La__Haine
Dit is het domste wat je kan doen...een relatie beginnen met u beste vriend...nie doen... je gaat spijt krijgen...heel erg veel spijt...ik heb ervaring... De expert wat betreft onwettige liefde/relaties ;)
cheba_nassira
16-08-2004, 00:14
Je hoeft geen bedabkt tegen me te zeggen...Want je verdient het gewoon...En ik hoor bedankt tegen jouw te zeggen...(niet verlegen voelen:P)
beslamma schatje
p.s. Ik ben een je(K)
miss_chaimae
16-08-2004, 00:14
Graag gedaan meid,insha allah komt het helemaal goed..:blauwkus:
cheba_nassira
16-08-2004, 00:16
Bedankt allemaal en voor de gene die nog een reactie geeft( ik ben jullie heel erg dankbaar) want door alle verstandige reactie heb ik heel wat aan
Psychologe
16-08-2004, 00:19
Origineel gepost door cheba_nassira
sallaam 3ilikoem,
ik ben dol op mijn vriend ik hou echt zielsveel van hem maar ik heb (geloof ik) 'hou van' gevoelens voor mijn beste vriend gekregen:S
Wat kan ik nu doen :confused:
Echt erg
:( ik zit er echt mee
Ik vind dat je dan niet echt van je vriend houdt. Houden van is niet zo maar wat. Soms heb je het gevoel dat je van iemand houdt, maar is dat niet zo. Dat is bij jou duidelijk het geval anders zou je nooit gevoelens krijgen voor een andere jongen.
Ik denk dat je eerst moet onderzoeken...om wie je meer geeft en dan een beslissing neemt. Herinner wel dat er "blinde verliefdheid" bestaat, als je daar in valt dan kan je later erg veel spijt krijgen....dus DENK MAAR HEEL GOED NA!!!!
cheba_nassira
16-08-2004, 00:21
psychologe, zoals ik al eerder duidelijk heb gemaakt zit het zo...Ik weet niet wat voor een gevoelens het zijn zijn het gevoelens van Broer(dus dat ik heb als broer beschouw) of zijn het gevoelens van Love in the air
cheba_nassira
16-08-2004, 00:25
en ik hou heel erg veel van me vriend, maar dat van mijn beste vriend zijn het niet dezelfde gevoelens als die van mijn vriend( toekomstige verloofde) insha Allah
Psychologe
16-08-2004, 00:30
Geef eens een indicatie van je gevoelens...misschien dat ik dan weet wat voor gevoelens je voor hem hebt. Wat voor gevoel krijg je als je hem (beste vriend)ziet? Denk je aan je beste vriend als je bij je vriend bent? Word je jaloers als je merkt dat je beste vriend met andere meiden omgaat? Krijg je soms neigingen om je beste vriend te zoenen als je bij hem bent?
Geef eerlijke antwoorden, zodat ik jou situatie goed kan begrijpen!
:zwaai:
cheba_nassira
16-08-2004, 00:35
Nou ik zal insha Allah eerlijk antwoorden...Als ik bij mijn beste vriedn ben dan zit het zo...Ik denk niet aan hem als ik bij mijn vriend ben...Ik krijg wel het gevoel dat ik hem even vast wil houden(bij mijn beste vriend) en...Ik ben niet gauw jaloers als er een meisje tegen hem praat...Ik vindt het juist heel leuk voor hem
ik hoop dat je me informatie zult geven(van wat je erover vertellen kan)
beslamma en bedankt voor je reacties :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.