Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom 2

Pagina's : [1] 2

ELMOGHTARY
15-08-2004, 23:46

Waarom moeten mannen en vrouwen altijd kieskeurig zijn als het om een relatie, product of wat dan ook gaat? Peace to my friends and love for my mama

MocrowGirlBella
15-08-2004, 23:47
Origineel gepost door ELMOGHTARY Waarom moeten mannen en vrouwen altijd kieskeurig zijn als het om een relatie, product of wat dan ook gaat? Peace to my friends and love for my mama Daarom..!

DaNGeRouZLy
15-08-2004, 23:49
Origineel gepost door MocrowGirlBella Daarom..! ah nu begrijp ik het:hihi:

CrazyyySexyCOol
15-08-2004, 23:50
Je wilt geen fout maken toch :)

MocrowGirlBella
15-08-2004, 23:50

Origineel gepost door DaNGeRouZLy ah nu begrijp ik het:hihi: Hehehe eindelijk :nerd: K ga eg nie nog een keer uitlegge hoor :hihi:

ELMOGHTARY
15-08-2004, 23:52
Daarom is geen reden...probeer duidelijk te zijn...als je wilt natuurlijk. Peace to my friends and love for my mama

MocrowGirlBella
15-08-2004, 23:53
Origineel gepost door ELMOGHTARY Daarom is geen reden...probeer duidelijk te zijn...als je wilt natuurlijk. Peace to my friends and love for my mama Daarom :D euhh nee geintjuh weet je waarom nou kijk Omdat....je gewoon tog egt kieskeurig moet zijn bij een keuze maken waar je bijv je hele leven mee in aanraking komt snappie :maf:

Psychologe
16-08-2004, 00:00
Origineel gepost door ELMOGHTARY Waarom moeten mannen en vrouwen altijd kieskeurig zijn als het om een relatie, product of wat dan ook gaat? Peace to my friends and love for my mama Ik denk dat als je aan een relatie begint, het intentie hebt bij elkaar te blijven. Je kan moeilijk bij iemand blijven als die persoon je niet bevalt. Daarvoor heb je bepaalde eisen nodig en anders wordt het aanpassen.

Junkie
16-08-2004, 00:07
Als je een auto gaat kopen neem je toch ook geen wrak.

MocrowGirlBella
16-08-2004, 00:11
Origineel gepost door Junkie Als je een auto gaat kopen neem je toch ook geen wrak. :D

MocrowGirlBella
16-08-2004, 00:13
Origineel gepost door Junkie Als je een auto gaat kopen neem je toch ook geen wrak. heb jij echt nooit slaap :maf:

ELMOGHTARY
16-08-2004, 01:09
Als ik weinig geld heb, zal het wel moeten...als het om een product gaat, dan zoals ik uit reactie's begrijp, zijn wij te materialistisch...als het om een persoon gaat, dan zoeken we meestal te diep... Peace to my friends and love for my mama

mazhar
16-08-2004, 16:12
Origineel gepost door ELMOGHTARY Als ik weinig geld heb, zal het wel moeten...als het om een product gaat, dan zoals ik uit reactie's begrijp, zijn wij te materialistisch...als het om een persoon gaat, dan zoeken we meestal te diep... Peace to my friends and love for my mama Omdat de mens van nature uit bang is voor teleurstellingen. Als een vrouw van 40 een anti-rimpelcreme koopt, en ze heeft geen resultaat, dan is ze depressief, want ze hoopte er even goe uit te zien als vroeger. ze zal geen cremes meer kopen oftewel een andere merk zoeken Als je een broodje koopt, en de snackbar belooft je de lekkerste broodjes, dan vind je't ni angenaam als't broodje ni lekker is dan zoek je gewoon een betere broodkeszaak Als ik een jongen leer kennen en hij belooft van me te houden en me nooit te kwetsen, en hij gaat op'n bepaald moment vreemd dan ben ik teleurgesteld ik zal dan neit meer zo snel een jongen vertrouwen, en het hem moeilijker maken als hij dichterbij komt.. Ervaring maakt de mens tot wat hij is, de ene mens is al makkelijekr als de andere :zwaai:

ELMOGHTARY
16-08-2004, 17:16
Thnx Mazhar...goed uitgelegd Peace to my friends and love for my mama

Savina_is_back
16-08-2004, 17:16

Origineel gepost door Junkie Als je een auto gaat kopen neem je toch ook geen wrak.

Pagina's : [1] 2