Bekijk originele versie : Terreurgroep dreigt Nederland met aanslagen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
AboeAbdullah
15-08-2004, 23:34
Terreurgroep dreigt Nederland met aanslagen
Uitgegeven: 15 augustus 2004 22:51
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2004 23:13
DEN HAAG/DUBAI - De islamitische terreurgroep al-Tawhid wa al-Jihad dreigt Nederland met aanslagen als het zijn troepen niet terugtrekt uit Irak. Op een Arabische internetpagina staat sinds zondag een verklaring die speciaal is gericht aan de Nederlandse regering. "Dit is een laatste, simpele waarschuwing. Haal de Nederlandse militairen terug uit Irak", luidt de boodschap.
Het ministerie van Defensie is op de hoogte van de verklaring. Een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken zei zondagavond dat Nederland elke dreiging serieus neemt.
"U zult verrast zijn door de islamitische aardbeving die uw land zal opschrikken. U heeft geen lessen geleerd van Spanje en andere landen. U verstaat alleen de taal van bloed en autobommen."
Al-Tawhid wa al-Jihad is de groepering van Abu Musab al-Zarqawi, die wordt beschouwd als de leider van het terroristennetwerk al-Qaeda in Irak. De groep van al-Zarqawi geldt als een drijvende kracht achter het geweld tegen buitenlandse troepen. Zijn groepering is verantwoordelijk voor tal van onthoofdingen in Irak.
Hoogervorst
15-08-2004, 23:37
Autobommen. Dus hopelijk laten ze de treinen en de metro's met rust. Ach ja, je moet telkens wat nieuws verzinnen :rolleyes:
Ik wordt altijd een beetje misselijk van zulke berichten.
Origineel gepost door Bloemendans
Ik ook als er weer een moslim dood is...
Niet zeiken Deli. :D
De harde realiteit
Bij elke zinloze dode, waarom onderscheid maken tussen een moslim of een niet moslim.
En zeiken.....thats my middle name :D
Origineel gepost door Sanglier
Als er werkelijk een aanslag in Nederland komt vrees ik voor de positie van de moslims in Nederland.
Veel slechter kan het toch niet..
Origineel gepost door CitriC
Veel slechter kan het toch niet..
Het kan nog veel slechter.
Origineel gepost door uhhhh
Reken maar! VEEL slechter
daar steven we zowiezo opaf, daar is geen aanslag voor nodig.
Het kan altijd slechter
Het kan altijd beter!!
Als je dit slecht noemt, dan heb je geen bewoordingen voor wat er gebeurt als er in Nederland een aanslag komt.
Aangehouden en auto doorzocht als een politie man je spot.
Openbare gebouwen kom je niet meer in zonder al je zakken en tas leeg gehaald te hebben.
Telefoon en internet taps voor iedereen die zich maar enigsinds verdacht gedraagt.
Buiten dat je niet meer fatsoenlijk over straat kan zonder dat je door 80% van de mensheid wordt aangekeken of je een terrorist bent.
Etc. etc.
Dat is precies waar we op af steven, daar is dus echt geen aanslag voor nodig.
En trouwens telefoontaps zijn in Nederland aan de orde van de dag, in Nederland(2001) werden in absolute zin de meeste taps gelegd.
Wanneer de bodem van een put is bereikt wel ja
Verdrinken doe je voordat je op de bodem ligt.
AboeAbdullah
16-08-2004, 00:15
Onderscheid is hier realistisch...
Een moslim gaat niet zinloos dood ... Hij gaat sjahied.. dus er is zeker een onderscheid .
Dus iedere moslim die toevallig dood gaat bij een terroristische aanslag is sjahied?
Wat een onzin
MaarJong
16-08-2004, 00:48
ik denk dat we toch druk moeten uitoefenen op balkenende en zijn bende om de moslims in irak en elders met rust te laten, zo niet, dan wordt nederland getroffen door een aanslag waardoor de moslimse belangen gekwest kunnen worden, we moeten ervoor zorgen dat de nederlandse bevolking op de hoogste is van de echte ontwikkelingen in irak en afghanistan en de waarheid achter de amerikaanse agressie gesteund door australie, england.ect
MaarJong
16-08-2004, 00:48
ik denk dat we toch druk moeten uitoefenen op balkenende en zijn bende om de moslims in irak en elders met rust te laten, zo niet, dan wordt nederland getroffen door een aanslag waardoor de moslimse belangen gekwest kunnen worden, we moeten ervoor zorgen dat de nederlandse bevolking op de hoogste is van de echte ontwikkelingen in irak en afghanistan en de waarheid achter de amerikaanse agressie gesteund door australie, england.ect
arabchrstn
16-08-2004, 01:08
Origineel gepost door MaarJong
Waarom heb jij het over 'moslims'? Andersgelovige of niet-gelovige Iraqi, zijn net zo goed slachtoffer van de Amerikanen en de rebellen.
Er vallen islamitische doden, er vallen christelijke doden. Het heeft niets met de islam maken. Behalve dat er vooral islamieten omkomen, maar dat is logisch in Iraq.
'De echte ontwkkelingen in Iraq'. Ik ben het met je eens dat jij en de rest van het Nederlandse vol daarvan beter op de hoogte gebracht moeten worden. Want hoe de media het nu presenteren, dat is de waarheid niet. Mee eens?
Wat is je voorstel om een verbetering te bereiken?
Reken maar! VEEL slechter En jij kan haast niet wachten tot het zo ver is ,is het niet?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.