Bekijk originele versie : Idols.......
saidaaatje
13-12-2002, 22:34
SOWWWWWWWW heb net gekeken en damn..............er zaten keigoede bij hind was geweldig......jamai was geweldig..........maarrreee dinges juliee damnzzzz ze heeft soul in haar stem wayowwww en ze naaide die Edward:D:D in his faceeeeee:D
ben benieuwd wie er doorgaan......
jaaaaaaaah HIND was zeker GOED!!! :goedzo:
liefs,
loubiaa :zwaai: :zwaai:
saidaaatje
13-12-2002, 22:37
jaa ik hoop dat ze door is maarre denk t wel...........die meid heeft echt talent....damn.........
mimi_tangaouia
13-12-2002, 22:38
ja ik heb ook net ff gekeken en die hind is zeker wel ok
en ze kreeg ook complimenten van de jury die gek met die zonnebril sprak vollof over haar echt goed en nu maar hopen dat ze door gaat :goedzo:
saidaaatje
13-12-2002, 22:40
jaaaaa die ene strenge jurylid...wayow als je van hem een compliment krijgt..dat betektn heel wat..hij is trouwens de pa van Jamie van de rockgroep DIRECT........
kickboxgirl
13-12-2002, 22:43
ja man hind was wel oke maar ik hoop dat die neger wint en die julie en hindd ik hoop hetttttt
slama
saidaaatje
13-12-2002, 22:44
ik hoop t ook..........zijn toevallig wel allemaal de buitenlanders maarre Jamai was ook keigoed!!!!!hij heeft humor
Maryam_Iglouzan
13-12-2002, 23:45
hind kan echt prachtig zingen o ik vond het zo goed ik ben echt trots op haar ik hoop dat ze t haalt
Hindaatje
13-12-2002, 23:46
Hind was het helemaal ;)
Origineel gepost door saidaaatje
SOWWWWWWWW heb net gekeken en damn..............er zaten keigoede bij hind was geweldig......jamai was geweldig..........maarrreee dinges juliee damnzzzz ze heeft soul in haar stem wayowwww en ze naaide die Edward:D:D in his faceeeeee:D
ben benieuwd wie er doorgaan......
Je bedoeld Youli ewa ze spetterde inderdaad de tribune af, zoals die ene jury lid vorige keer zij. Wallah dat was echt een goeie wat ze tegen Edward zij, echt een vette shot!
Hind en Youli ze waren echt goed man!!!! Wow echt prachtige stemmen...:)
saidaaatje
13-12-2002, 23:56
woehoeeeeeeeeeeeee i am so happyy:boogie:boogie:
JAA HIND DEED HET GEWOON ECHT GOED
NASIRA:D
Juf_Nora
14-12-2002, 18:38
wat zei Youli dan gister? dat stukje heb ik net gemist...:(
tha_lady
14-12-2002, 18:40
hind is echt de bomb!!!
laterZ :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.