Bekijk originele versie : verveel me
heeft iemand iets te vertelle.
ELMOGHTARY
15-08-2004, 22:14
Olympische spelen kijken of zo?????????
Origineel gepost door princesss
heeft iemand iets te vertelle
Ik ben ik. :watte?:
Ik verveel me ook. :(
ELMOGHTARY
15-08-2004, 22:19
een mop:
Een stotteraar en een hinkepoot lopen samen door de stad. Zegt de stotteraar tegen de hinkepoot: Ik wwwweet hhhoe jjjjjjij vvvvan hettt hinnnnnnken aaaaf kkkkkunt kommmennnn. Zegt de hinkepoot, hoe dan? Stotteraar: ggga metttt jjjje kkkkorte ppppoot op ddde ssssstoep lllllopen eeeen jjjjje llllange pppppppooot iiiin ddde gggoot, dddda hhhhink jjjje nnnniet mmmmeer. Zo gezegd zo gedaan en het werkt. Zegt de hinkepoot tegen de stotteraar: ik weet hoe jij van het stotteren af kunt komen! Hhhhhhhoe ddddan vraagt de stotteraar? Gewoon je bek houden zegt de hinkepoot!
ELMOGHTARY
15-08-2004, 22:21
Je weet dat een Chinees de R niet kan uitspreken. Ze maken er een L van. Er komt een Chinees een bar binnen. De barkeeper is een neger. De Chinees: He Nikkel, geef mij eens snel een biel. De neger: Ho ho ho, zo gaat dat niet! De Chinees beleefd. Wat niet? Zo praat je niet met mensen. Oh, zegt de Chinees, hoe dan wel? Ik zal het je voordoen zegt de neger. Jij bent nu de barkeeper en ik speel de klant. De Chinees doet mee en gaat achter de bar staan. De Neger komt als klant binnen en zegt heel beleefd: Goede middag meneer, mag ik a.u.b. een glaasje bier van u? De Chinees heel beleefd: Solly meneel, wij selvelen geen biel aan nikkels!
Origineel gepost door ELMOGHTARY
een mop:
Een stotteraar en een hinkepoot lopen samen door de stad. Zegt de stotteraar tegen de hinkepoot: Ik wwwweet hhhoe jjjjjjij vvvvan hettt hinnnnnnken aaaaf kkkkkunt kommmennnn. Zegt de hinkepoot, hoe dan? Stotteraar: ggga metttt jjjje kkkkorte ppppoot op ddde ssssstoep lllllopen eeeen jjjjje llllange pppppppooot iiiin ddde gggoot, dddda hhhhink jjjje nnnniet mmmmeer. Zo gezegd zo gedaan en het werkt. Zegt de hinkepoot tegen de stotteraar: ik weet hoe jij van het stotteren af kunt komen! Hhhhhhhoe ddddan vraagt de stotteraar? Gewoon je bek houden zegt de hinkepoot!
:melig: flauw
ELMOGHTARY
15-08-2004, 22:25
Prins Claus staat met Wim Kok op het toilet. Claus kijkt naar Kok Junior en zegt: Dat is een flinke Willempie wat jij daar hebt. Hoe kom jij in godsnaam aan zo een mooi groot apparaat. Heel eenvoudig Hoogheid zegt Wim Kok. Ik zal het u laten zien. Hij is klaar en loopt naar de wastafel. Hij slaat drie keer met zijn apparaat op de rand van de wastafel. Dit iedere keer na het plassen en hij blijft groeien. Claus zag dat ook wel zitten. Thuis, met Beatrix in bed: Claus, ik moet nog even plassen. Goed zegt Beatrix. Claus is klaar en denkt aan de goeie tip. Hij slaat drie keer met zijn snikkel op de rand van de wastafel. Roept Beatrix uit de slaapkamer: Ben jij dat WIM!
Een stotteraar belt de politie. A a agent,der i i is is i i iets v v v verschrikkelijks gebeurt, er er l l l ligt ee e een d d d dood ppp paard i i i in de k k k k k, zegt de agent, in de kerkstraat. Stotteraar, n n n nee, i i i in d d de k k k k , zegt de agent weer, in de kerkstraat? Stotteraar zeer boos, n n n n n nee. Agent, koel even af en bel zo meteen nog maar eens terug! De stotteraar belt naar een kwartiertje terug: A a a a agent, e e e er i i i is i i i iets h h h heel e e e ergs a a aan d d de h h hand. E e e er l l l ligt e e e een d d d d dood p p p paard i i i in d d d de k k k k k, Kerkstraat vraagt de agent? N n n nee, i i i in d d d de k k k k, Kerkstraat vraagt de agent weer? N n n n n nee zegt de stotteraar weer agressiever. Bel straks nog een keer terug zegt de agent kwaad. De stotteraar belt voor de zesde keer! A a a a agent, d d d der i i i is i i iets h h h hhhheel e e e ergs a a aaan d d dde h h hand. E e e er l l ligt e e e een d d d dood p p p paard i i in d d de k k k k, zegt de agent, kerkstraat? Zegt de stotteraar: j j j ja, d d daar h h heb i i ik h h hem n n n net n n n naar t t toe g g g gesleept
NadiaBorgerhout
15-08-2004, 22:34
ahhahaah gestoorde mensen
xxx
Loveable
16-08-2004, 16:58
Onzinhoekje :hammer:
ELMOGHTARY
16-08-2004, 17:06
Vriendschap is verdraagzaamheid
samenspannen zonder spijt
Verliefdheid is een warme storm
plots verlangen zonder norm
Gevoel is een vlinder die zweeft
en een aangename rilling geeft
Liefde is een gevoel dat groeit
en alle dagen mooier bloeit
Peace to my friends
and love for my mama
ELMOGHTARY
16-08-2004, 17:08
Als liefde mooi en zuiver is
laat dan je hart eens spreken
Schakel je verstand dan uit
en laat het hem dan weten
Hij zal je voeren
naar de hoogste top
door bergen en door dalen
en deze mooie liefdesdroom
zal zich eindeloos herhalen
Is liefde mooi en zuiver
dan ben je pas bereid
Je hart heeft dan gesproken
je krijgt dan nimmer spijt
Liefde, mooi en zuiver
dan ben je niet bevreesd
Je kan alleen maar zeggen
'k ben even weg geweest
Peace to my friends
and love for my mama
ELMOGHTARY
16-08-2004, 17:10
Er valt nog zoveel over vriendschap te zeggen
je kunt haar bespreken, ontleden misschien
Maar gek, dan verdwijnt ze
is niet meer te zien
Hoe kun je nu aandacht
trouw uit gaan leggen?
Want wat je ook zegt
het is altijd te klein
Dus vrienden....
je moet het gewoonweg maar zijn
Peace to my friends
and love for my mama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.