Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik zoek een bijbaan in Rotterdam!!!!

Miss_Riffia214
05-08-2010, 00:02

Hallo allemaal.. Ik ben dringend op zoek naar een bijbaan in rotterdam..ik ben al een tijdje opzoek maar helaas nog niks gevonden.. :( Kan iemand helpen?:confused:

Mon3im
13-08-2010, 10:55
Hallo allemaal.. Ik ben dringend op zoek naar een bijbaan in rotterdam..ik ben al een tijdje opzoek maar helaas nog niks gevonden.. :( Kan iemand helpen?:confused: wat voor baan zoek je wadjma ino?

Novell
13-08-2010, 13:10
Streetsales Executives Gezocht! Chippie is op zoek naar Street Sales Executives die onze doelgroep willen informeren en adviseren. Het voornaamste doel is sim- en opwaardeerkaarten te verkopen. Chippie is het merk voor mensen die onbezorgd internationaal willen bellen. Met Chippie als merk willen we er voor de klant zijn door vanuit de voordelen van de klant te werk te gaan. Dit zorgt ervoor dat we altijd de beste aanbiedingen voor onze klanten hebben. Werkzaamheden: • Verkoop van prepaid simkaarten en opwaardeerkaarten • Verkoop stimuleren op vaste locaties • Aanleveren van locaties voor het Chippie verkoop/ promotieteam • Rapporteren ( Minimaal basiskennis van Excel en Word) Wat is jouw profiel: • MBO/ HBO werkniveau • Communicatief vaardig • Commerciële en actieve instelling • Naast Nederlands ook een tweede taal spreken • In teamverband kunnen werken • Flexibel inzetbaar (soms in de avonden en weekenden) Wat bieden wij? • Aantrekkelijk vaste uurloon • Bonus op elk verkochte sim- opwaardeerkaart • Ervaring en kennis op doen van de etnische doelgroep • Indien gewenst werken in heel Nederland Zie je jezelf in deze functie, stuur dan een pm.