Bekijk originele versie : zijn jongens te vertrouwen
mijn vraag is aan de jongens maar meisjes mogen ook meepraten.
als je een vriendin hebt maar je gaat op vakantie en zij niet zou je dan daar vreemdgaan terwijl je vriendin thuis op je staat te wachten
en graag eerlijk antwoord :Iluvu:.
Missy_Cheima
15-08-2004, 21:37
Volgens mij lopen ze allemaal hun pik achterna daar. :)
Origineel gepost door princesss
en als je vriendin da nou vraagt geef je dan ook gewoon eerlijk antwoord
Nee.
Missy_Cheima
15-08-2004, 21:43
Volgens mij lopen ze allemaal hun pik achterna daar.
Hahhahah ik zie opeens Cheima is gebannen staan, ik denk lees ik het nou goed of waaat? :watte?:
:hihi: Dat stukje had je er dus meegeplakt! :p
Ah joh! Die meiden zijn slechts goed voor een nachtje, uiteindelijk komen ze weer als schoothondjes terug, anyway de mijne hoeft het niet te proberen.:)
Walakien ik kom er toch niet achter, maar ik vertrouw hem. :)
dus emien jij zou nie vreemd gaan
Nee tuurlijk niet.
Tamqeyast
15-08-2004, 22:08
voor vriendschap meer dan meisjes:D..
ELMOGHTARY
15-08-2004, 22:16
Stel hem een aantal vragen, die je voor jezelf hebt geschreven.....stel die vragen dan nogmaals na een week of maand...
Niet alle jongens of meisjes zijn te vertrouwen, maar het belangrijkste is elkaar te leren vertrouwen.
miss_curly87
15-08-2004, 22:52
wallah waren er maar meer mannen net als jou bilal968. ze zeggen allemaal dat ze van hun vriendin houden maar ze zetten hun liefde wel allemaal op het spel voor een avondje plezier.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.