Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verdrietig

Pagina's : [1] 2

LZN
15-08-2004, 21:13

Ik ben verliefd op iemand , maar weet dat het toch nooit iets zal worden tussen ons, ik voel me zo kapot. Het is wel wederzijds, maar met elkaar zijn zal onbereikbaar blijven. Ik weet gewoon niet meer wat te doen..en het ergste is dat we elkaar iedere dag zien, we werken namelijk op dezelfde plaats :(.

alhoceima_ladyy
15-08-2004, 22:32
zo erg voor jou.jullie zullen voor jullie liefde vechten als het echt liefde en serieus is.ik begrijp je wel,wat onmogelijk is kan ook mogelijk gemaakt worden wallah.

Junkie
Origineel gepost door SadGirlie Beetje lang verhaal waarom het onmogelijk is, Ik heb de tijd.

alhoceima_ladyy
is hij wel een goede moslim jongen?

alhoceima_ladyy
15-08-2004, 22:34

als je misscien een beetje verteld waarom het onmogelijk is dan kunnen we jou wel helpen.want nu ja.....

ELMOGHTARY
15-08-2004, 22:35
Niets is onmogelijk!!!!! Hebben jullie het al met elkaar besproken?? Peace to my friends and love for my mama

LaLa_SoFiA
15-08-2004, 22:37
En ik ook!

Junkie
15-08-2004, 22:51
Sad girlie is er niet meer denk ik.

LaMorena
15-08-2004, 22:56
Sad Girlie, ik zit dus echt met ook zo'n situatie, ik hou zielsveel van een jongen en hij van mij maar we kunnen omwille van Allah swt niet bij elkaar zijn. Hij is nog niet toe aan trouwen en tot die tijd wil hij mij niet zien omdat hij niet degene wil zijn waardoor ik een zonde bega, hij zou dat niet over zijn hart kunnen verkrijgen. En ik kan niet altijd blijven wachten op iemand die ik niet zie. Het voelt echt ruk dat het zo moet maar beter dat het zo gaat. Echt ik zeg nog steeds Alhamdoelilah, ook al breekt mijn hart in tachtigduizend stukjes omdat het nu echt definitief over is. Echt helemaal totaal over. ALHAMDOELILAH! Het heeft een reden. Ik jank de tranen uit mijn hoofd maar nog steeds zeg ik Alhamdoelilah.

miss_chaimae
16-08-2004, 00:18
Origineel gepost door LaMorena Sad Girlie, ik zit dus echt met ook zo'n situatie, ik hou zielsveel van een jongen en hij van mij maar we kunnen omwille van Allah swt niet bij elkaar zijn. Hij is nog niet toe aan trouwen en tot die tijd wil hij mij niet zien omdat hij niet degene wil zijn waardoor ik een zonde bega, hij zou dat niet over zijn hart kunnen verkrijgen. En ik kan niet altijd blijven wachten op iemand die ik niet zie. Het voelt echt ruk dat het zo moet maar beter dat het zo gaat. Echt ik zeg nog steeds Alhamdoelilah, ook al breekt mijn hart in tachtigduizend stukjes omdat het nu echt definitief over is. Echt helemaal totaal over. ALHAMDOELILAH! Het heeft een reden. Ik jank de tranen uit mijn hoofd maar nog steeds zeg ik Alhamdoelilah. :goedzo: Sbar en het komt goed insha allah..voor jullie allebij trouwens..;)

alhoceima_ladyy
16-08-2004, 00:30
dan zijn jullie echt sterk om zo'n beslissing te nemen.

LaMorena
16-08-2004, 00:32
Het moet wel! Het kan niet anders. Het is de enige optie voor mij om me staande te houden.

Pagina's : [1] 2