Bekijk originele versie : aTeNtIe:AlLe MeNsEn UiT nAdOr,HiEr MeLdEn
maghrebia17
13-12-2002, 21:43
Ewa mensen!
Mlih scha nigh??
Deze topic is speciaal voor ons Imazighen.Alles op het gebied van Nador kun je hier kwijt.De leuke zomervakanties,alle aandacht,souk oeled mimoun etcetera.Dus laat wat van je horen en misschien komen we elkaar misschien ooit wel tegen op de boot of ergens in Nador.Moehim we maken er een toffe Imazighen-topic van en geven het goede voorbeeld :D .Ik hoop snel wat van jullie te horen.
Attas en srem van een thaker3ischt!
Nador he ??
alle aandacht daar.....zo dus het kan er hevig aan toe gaan daar....
vertel daar eens wat meer over, mijn vriend komt uit Nador gaat elk jaar daarnaartoe...
liefs
maghrebia17
13-12-2002, 23:19
NADOR IS GEWOON THE PLACE TO BE IN DE ZOMERVAKANTIES :cool: .EEN GROOT GEVOEL VAN SAMENHORIGHEID EN TROTS KEER OP KEER ALS IK DAAR BEN.MOEILIJK UIT TE LEGGEN IS EEN GEVOELS KWESTIE DENK IK DAT IN ONS BLOED STROOMT.
GROERJES EEN MAGHREBIA.
Aha, ja dat gevoel ken ik wel, alleen niet met Nador,
wat doe je daar meestal als je er bent ?
En ik he gehoord over Nador dat de meisjes die daar wonen zich elk jaar helemaal uitsloven qua uiterlijk enzo om leuke Nederlandse Marokkaanse jongens te krijgen....is dat zo ?
naja ik hoor het wel...
liefs
maghrebia17
13-12-2002, 23:22
HEEEEY IMAZIGHEN NIGH!!!
reageer eens of hebben jullie geen trots :rolleyes:
beslemaaaaaaaaaa een thaker3ischt onder jullie :zwaai:
maghrebia17
13-12-2002, 23:24
hahah ja dat herken ik wel ja.is echt erg .heb het dit keer ook meegemaakt .die meiden gaan met ons stadden ,proberen zich zo te kleden als ons om de indruk te wekken dat uit europa komen en dus aandacht zoeken :rolleyes:.nou hoe zielig kun je zijn maar ja gelukkig lopen er daar ook veel normale mensen rond.
groetjes
Hoi ik woon in de omgeving van Nador...:)
haha ja is het echt zo erg hahaha ze willen denk ik gewoon naar Nederland om daar met een leuke Nederlandse Marokkaan te trouwen, die zijn en Marokkaans, en Islamitisch en toch over het algemeen wat Westers en dat is natuurlijk wel leeuuuukkk !!!
Als ze maar niet denken dat ze mijn mannetje kunnen krijgen hahahaaha nee hoor maar hij zei het dat ze nogal om aandacht schreeuwen en echt heel veel doen om zich te showen......
maar ja gelukkig zijn ze niet op hun achterhoofd gevallen :D
Waar uit nador kom je ??
maghrebia17
13-12-2002, 23:30
Hehe er reageert eindelijk een trotse tamazight.Ewa vertel waar precies en wat vind je van Nador? ;)
groetjes een maghrebia :blauwkus:
Origineel gepost door maghrebia17
Hehe er reageert eindelijk een trotse tamazight.Ewa vertel waar precies en wat vind je van Nador? ;)
groetjes een maghrebia :blauwkus:
Ik kom uit Azangran ik weet niet of je het kent? Ja, en ik ben zeker een trotse tamazight.....:)
Zijn wij de enige of zo....HALLO!!!
maghrebia17
14-12-2002, 00:00
Oedabie imazighenna qatsin mirmie :D .
Ja ken het wel mn oma woont daar.Ikzelf woon in het centrum,in de buurt van souk oeled mimoun en zo.Weet jij al of je volgend jaar gaat.Ik waarschijnlijk niet in de zomer,maar misschien wel in de kerstvakantie(2003 dan) :cool: .Maar ja zengagen is ook niet ver van ons,kom je wel eens in t centrum?
Nou ik hoop dat de imazighen morgen wel wakker zijn :D
groetjes een maghrebia :zwaai:
aaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyy
ik kom ook uit NADOR gewoon tha place
to be of niet ........................
nasira:D
Origineel gepost door maghrebia17
Oedabie imazighenna qatsin mirmie :D .
Ja ken het wel mn oma woont daar.Ikzelf woon in het centrum,in de buurt van souk oeled mimoun en zo.Weet jij al of je volgend jaar gaat.Ik waarschijnlijk niet in de zomer,maar misschien wel in de kerstvakantie(2003 dan) :cool: .Maar ja zengagen is ook niet ver van ons,kom je wel eens in t centrum?
Nou ik hoop dat de imazighen morgen wel wakker zijn :D
groetjes een maghrebia :zwaai:
Ja, ik kom in de zomer vakantie wel in Nador om inkopen te doen. Zelf heb ik ook familie in Nador wonen. Volgend jaar ga ik in de zomer Insha'Allah naar Spanje op vakantie, en in de winter mischien naar Marokko met mijn ouders. Waar woont je oma?
maghrebia17
14-12-2002, 00:10
ZEKERSSSSSSSS :cool:
Nou volgens mij beginnen de imazighen wakker te worden of niet Boo :p .Ewa het gaat de goede richting in :D .Kijken hoe trots de imazighen zijn aan de hand van deze topic :o .
thilaam een thaker3ischt :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.