Bekijk originele versie : vraagje aan de meiden hier ???????????? wat gebeurt er in een goetoba ??????????
ladyjamila007
15-08-2004, 20:48
salaam allikoem mieden ik zou jullie willen vragen hoe een goetoba er eigenlijk uitziet wat doen ze op die dag ik weet het namelijk niet mijn moeder ook niet want die heeft het noot mee gemaakt ,
wil iemand mijn informatie geven alvast bedankt
jamila thnx
ladyjamila007
15-08-2004, 20:55
ik zie veelmensen maar ze willen geen antwoordt geven
faatje85
15-08-2004, 23:15
Nou meid zal ik jou dan eens effe helpen, jou mannetje komt naar jou toe met zijn hele gangbang , foto's maken en de hele mikmak. en ze krijgen eten en verder feesten en dat was het zo'n beetje.
Is dit wat je wilt weten.
Origineel gepost door faatje85
Nou meid zal ik jou dan eens effe helpen, jou mannetje komt naar jou toe met zijn hele [B]gangbang[/B ] , foto's maken en de hele mikmak. en ze krijgen eten en verder feesten en dat was het zo'n beetje.
Is dit wat je wilt weten.
Ehh.. "Gang" Bedoel je :).. (!)
(P.s. Ik heb Geen Idee)
maroclady06
22-08-2004, 00:22
hee ik wil effe reageren op jou advertensie jij vraagt hulp en dan is er iemand die je wilt helpen en dan maakt zij een klein fout in haar verhaal en dan probeer jij haar te verbeteren nou ik vind je maar een ordinere wijf zei kon net zo goed zeggen dat ej et dom bent omdat ej niet weet wta men in een goetoba doet en dat ej moeder als helemaal nisk van weet is raar hoe si het bij haar gegaan dan zo dat wou ik effe kwijt he zat me dwars en dapper van dat meisje die je wou helpen maar aj zo kun je amar weer zien dat er goede en slechte mensen bestaan
doei bitch
Allure_80
22-08-2004, 14:46
Hey Maroclady06, je hebt het volgens mij tegen de verkeerde, hoor...
Ladyjamila007 heeft om info gevraagd en Nasee7a heeft een verbetering geplaatst. Wel goed lezen voordat je je aanval plaatst...
OemSoelaim
22-08-2004, 19:16
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
faatje85
22-08-2004, 20:46
Origineel gepost door Nasee7a
Ehh.. "Gang" Bedoel je :).. (!)
(P.s. Ik heb Geen Idee)
Voor mij is het gangbang!!!
Ieder zijn manier van praten ;)
misstrabago
24-08-2004, 10:03
de eerste keer komen de beide ouders praten. ze hebben natuurlijk al gebeld dat ze langs willen komen. naast de ouders komt de bruidegom zelf mee en daarnaast broers/zussen. het wordt simpel gehouden, gewoon thee, koek eventueel eten.
daarna spreken de ouders af dat er gebeld zal worden. want de ouders moeten nog met de dochter praten(zo zou ik het willen en zie het ook). mening van de ouders is belangrijk! ewa daarna bellen de ouders van de bruidegom. als het antw ja is spreken ze gelijk af om weer langs te gaan. men kan dan een feestje geven voor de familieleden; ouders, broers, zusters, evt vriendinnen, ooms, tantes. met eten, muziek, etc etc
zo doen wij het tenminste
succes!!
Origineel gepost door maroclady06
hee ik wil effe reageren op jou advertensie jij vraagt hulp en dan is er iemand die je wilt helpen en dan maakt zij een klein fout in haar verhaal en dan probeer jij haar te verbeteren nou ik vind je maar een ordinere wijf zei kon net zo goed zeggen dat ej et dom bent omdat ej niet weet wta men in een goetoba doet en dat ej moeder als helemaal nisk van weet is raar hoe si het bij haar gegaan dan zo dat wou ik effe kwijt he zat me dwars en dapper van dat meisje die je wou helpen maar aj zo kun je amar weer zien dat er goede en slechte mensen bestaan
doei bitch
Ah.. La Hawla wala Qoewati Illa Billah...
Ik verbeterde de Zuster.. Niet omdat ik het zogenaamd "zo goed weet".. IK verbeterde de zuster zodat ze het (hopelijk) voortaan niet zou gebruiken... Het woordje "GangBang" is namelijk geen net woord... Maar een heel erg woordje (Wa Allahoe A3lem, voor zover ik weet..) Ga ook niet uitleggen hoe het allemaal in elkaar zit... Vind jou reactie daarom erg overdreven... Gair!
Ik vergeef je :)
Wa Salaam Warhamatoallah
P.s. Ik ben Ordinair en een Bi*** omdat ik iemand verbeterde? SoubhanAllah... :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.