Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zijn er meisjes die hun mannetje staan..en die zelfs een man in hun leven kunnen...

new
15-08-2004, 20:29

missen natuurlijk bestaan zo'n meisjes of vrouwen en ik ben zelfs fier op zo'n vrouwen écht waar want sommige mannen kun je beter niet hebben denken alleen aan hunzelf gaan waar ze willen en laten meestal de vrouw en kinderen thuis achter ik hou van standvastige vrouwen en sommige mannen houden juist van afhankelijke vrouwen

stardust
15-08-2004, 20:37
betekent fier trots?

new
15-08-2004, 20:41
Origineel gepost door stardust betekent fier trots? ja

missriffia03
15-08-2004, 20:41
jeetje mineetje zeg ik denk dat niemand het in zijn eentje af kan en altijd wel iemand aan zijn zijde wil hebben

new
15-08-2004, 20:54

Origineel gepost door missriffia03 jeetje mineetje zeg ik denk dat niemand het in zijn eentje af kan en altijd wel iemand aan zijn zijde wil hebben dan heb je sommige vrouwen nog niet gezien ik ken een paar en ik buig mijn hoofd voor hen hun mannen zijn zo jaloers dat ze constant dreigen met scheiding waarom kan een man het niet verdragen dat zijn vrouw superieur aan hem is ik bedoel hiermee zij kookt wast zorgt voor de kinderen en hun school doet de boodschappen voor thuis regelt de bankzaken de maandelijkse betalingen brengt de kinderen met de auto naar de sportschool pikt ze terug op gaat naar de ouderavonden in de school spreekt met de leraars gaat naar de dokter met de kinderen zorgt voor het schaap (tijdens het schapefeest) rijdt met het gezin naar marokko zorgt voor haar man koopt zijn kledij enz enz dit zijn top vrouwen voor mij maar wil niet zeggen dat ik in een hoekje blijf zitten nee ik wil met haar de taken verdelen want ook zij is maar een mens zo'n vrouw zoek ik

missriffia03
15-08-2004, 20:57
hmmmm dat wordt heel goed zoeken denk ik

LuNatica
15-08-2004, 22:15
Origineel gepost door new dan heb je sommige vrouwen nog niet gezien ik ken een paar en ik buig mijn hoofd voor hen hun mannen zijn zo jaloers dat ze constant dreigen met scheiding waarom kan een man het niet verdragen dat zijn vrouw superieur aan hem is ik bedoel hiermee zij kookt wast zorgt voor de kinderen en hun school doet de boodschappen voor thuis regelt de bankzaken de maandelijkse betalingen brengt de kinderen met de auto naar de sportschool pikt ze terug op gaat naar de ouderavonden in de school spreekt met de leraars gaat naar de dokter met de kinderen zorgt voor het schaap (tijdens het schapefeest) rijdt met het gezin naar marokko zorgt voor haar man koopt zijn kledij enz enz dit zijn top vrouwen voor mij maar wil niet zeggen dat ik in een hoekje blijf zitten nee ik wil met haar de taken verdelen want ook zij is maar een mens zo'n vrouw zoek ik :moe:

swirna
15-08-2004, 22:26
ik wil ook later zo zijn met mijn man ...ik bedoel ik ALS BAASIN

LuNatica
15-08-2004, 22:34
Origineel gepost door swirna ik wil ook later zo zijn met mijn man ...ik bedoel ik ALS BAASIN Succes!

new
15-08-2004, 22:50
Origineel gepost door swirna ik wil ook later zo zijn met mijn man ...ik bedoel ik ALS BAASIN het heeft niets met bazin te maken maar dat de vrouw alle werk aankan dat zij de rol van de man ook kan overnemen als zij wil een supervrouw als je wilt de verhaal dat ik nu typ is waar gebeurd er was een gelukkig moslimpaar kregen kinderen later is de man naar een andere land moeten reizen hij moest daar een nieuwe vestiging van de grond stampen het was een internationaal bedrijf waar hij werkte maar hij wist niet dat hij daar meer dan twee jaar moest blijven gescheiden van zijn vrouw en kinderen toch heeft zijn vrouw hem haar toestemming gegeven om toch daar te blijven tot alles in orde was hij bedankte zijn vrouw voor haar begrip hij reisde wel elke 2 maanden naar huis voor een week en ging weer terug naar dat land 2 jaar en half gingen voorbij nu zou hij eindelijk en voor altijd bij zijn vrouw en kinderen blijven wat direct na zijn thuiskomst opviel was hoe zijn vrouw alle touwtjes strak in handen had zij heeft in die tijd dat haar man afwezig was alles maar dan ook alles zelf geregeld dus zonder hulp van die of die op een dag wou haar man hun zoon met kiespijn naar de dokter brengen zijn vrouw zei hem dat ze weet hoe zij dat gaat aanpakken zij weet welke dokters goed zijn en welke niet enz haar man begreep haar niet en zei dat hij verantwoordelijk is voor hun de vrouw zei dat zij bij zijn afwezigheid de échte verantwoordelijkheid had en weet wat verantwoordelijkheid is maar hij nog niet haar man is van haar gaan scheiden ik geef de vrouw gelijk als man hoor je bij je gezin te zijn en als het niet mogelijk is vanwege omstandigheden je vrouw dan te steunen en aanvaarden dat zij de verantwoordelijkheid overneemt en misschien behoudt

Metalsiarachida
16-08-2004, 16:24
Origineel gepost door new het heeft niets met bazin te maken maar dat de vrouw alle werk aankan dat zij de rol van de man ook kan overnemen als zij wil een supervrouw als je wilt de verhaal dat ik nu typ is waar gebeurd er was een gelukkig moslimpaar kregen kinderen later is de man naar een andere land moeten reizen hij moest daar een nieuwe vestiging van de grond stampen het was een internationaal bedrijf waar hij werkte maar hij wist niet dat hij daar meer dan twee jaar moest blijven gescheiden van zijn vrouw en kinderen toch heeft zijn vrouw hem haar toestemming gegeven om toch daar te blijven tot alles in orde was hij bedankte zijn vrouw voor haar begrip hij reisde wel elke 2 maanden naar huis voor een week en ging weer terug naar dat land 2 jaar en half gingen voorbij nu zou hij eindelijk en voor altijd bij zijn vrouw en kinderen blijven wat direct na zijn thuiskomst opviel was hoe zijn vrouw alle touwtjes strak in handen had zij heeft in die tijd dat haar man afwezig was alles maar dan ook alles zelf geregeld dus zonder hulp van die of die op een dag wou haar man hun zoon met kiespijn naar de dokter brengen zijn vrouw zei hem dat ze weet hoe zij dat gaat aanpakken zij weet welke dokters goed zijn en welke niet enz haar man begreep haar niet en zei dat hij verantwoordelijk is voor hun de vrouw zei dat zij bij zijn afwezigheid de échte verantwoordelijkheid had en weet wat verantwoordelijkheid is maar hij nog niet haar man is van haar gaan scheiden ik geef de vrouw gelijk als man hoor je bij je gezin te zijn en als het niet mogelijk is vanwege omstandigheden je vrouw dan te steunen en aanvaarden dat zij de verantwoordelijkheid overneemt en misschien behoudt SOS WAT EEN GEKKE MAN EE

ZaYnaH
16-08-2004, 16:27
Origineel gepost door new dan heb je sommige vrouwen nog niet gezien ik ken een paar en ik buig mijn hoofd voor hen hun mannen zijn zo jaloers dat ze constant dreigen met scheiding waarom kan een man het niet verdragen dat zijn vrouw superieur aan hem is ik bedoel hiermee zij kookt wast zorgt voor de kinderen en hun school doet de boodschappen voor thuis regelt de bankzaken de maandelijkse betalingen brengt de kinderen met de auto naar de sportschool pikt ze terug op gaat naar de ouderavonden in de school spreekt met de leraars gaat naar de dokter met de kinderen zorgt voor het schaap (tijdens het schapefeest) rijdt met het gezin naar marokko zorgt voor haar man koopt zijn kledij enz enz dit zijn top vrouwen voor mij maar wil niet zeggen dat ik in een hoekje blijf zitten nee ik wil met haar de taken verdelen want ook zij is maar een mens zo'n vrouw zoek ik Onafhankelijk, ja een grote en nodige pré. Alleen maar goed als je standvastig bent. Maar op bovenstaande doelend, wat is het nut dan van getrouwd zijn als je alles alleen moet doen ?

sweetyfeyrouz
16-08-2004, 16:39
Origineel gepost door new dan heb je sommige vrouwen nog niet gezien ik ken een paar en ik buig mijn hoofd voor hen hun mannen zijn zo jaloers dat ze constant dreigen met scheiding waarom kan een man het niet verdragen dat zijn vrouw superieur aan hem is ik bedoel hiermee zij kookt wast zorgt voor de kinderen en hun school doet de boodschappen voor thuis regelt de bankzaken de maandelijkse betalingen brengt de kinderen met de auto naar de sportschool pikt ze terug op gaat naar de ouderavonden in de school spreekt met de leraars gaat naar de dokter met de kinderen zorgt voor het schaap (tijdens het schapefeest) rijdt met het gezin naar marokko zorgt voor haar man koopt zijn kledij enz enz dit zijn top vrouwen voor mij maar wil niet zeggen dat ik in een hoekje blijf zitten nee ik wil met haar de taken verdelen want ook zij is maar een mens zo'n vrouw zoek ik Je hebt me gevonden! :) Ik kan zelfs nog meer: behangen verven band plakken kickboxen etc etc etc Yep ben een echt vrouwelijk "man"wijf! ;) Oja, en dan nog iets, ik heb zelfs geen enkele behoefte aan een vent. (i've seen it all) :D succes met je zoektocht :zwaai: