Bekijk originele versie : Allochtoon/autochtoon
SamiaGirl
13-12-2002, 21:25
Vandaag hadden we op school een enquette op school die wel allemaal individueel moesten invullen.(niks bijzonders)
Er was een vraag bij:"vindt je dat je een allochtoon of een autochtoon bent".
Dus ik vul zonder nadenken allochtoon in.
Maar de reden dat ik deze topic plaats is dat ik een marokkaanse meisje in de klas heb die autochtoon heeft ingevuld en daar stond ik wel van de kijken :confused: , ik vroeg haar of ze de vraag goed had gelezen waarop ze antwoorden "ja".
Dus mijn vraag aan jullie,wat vinden jullie hiervan en wat vindt je de van je zelf.
SaraZena
13-12-2002, 21:28
100% allochtoon :zwaai:
SamiaGirl
13-12-2002, 21:36
De rest schaamt zich zeker een beetje :stout:
SaraZena
13-12-2002, 22:34
Origineel gepost door SamiaGirl
De rest schaamt zich zeker een beetje :stout:
kdenk het :zwaai:
Allochtoon.
Op de vraag: voel jij je Marokkaan of Nederlander, zou ik antwoorden: Marokkaan. Dus allochtoon.
autochtoon ben je alleen als je nederlandse ouders hebt, dus dat betekent dat beide je ouders hier in NL zijn geboren en beide een NL nationaliteit dragen!
maar voor de meeste marokanen geldt dat dus niet,dus zijn we lekker allochtonen en ik ben er persoonlijk trots op! :zwaai:
latifaatje
14-12-2002, 20:12
ALLOCHTOON..
Maar volgens de wet zijn we autochtonen.. Misschien dat het meisje het zo had bekeken
Atlasleeuw
14-12-2002, 20:19
OP PAPIER EEN AUTOCHTOON, MAAR VAN BINNEN VOEL JE JE TOCH ALLOCHTOON......MAROKKAAN....DUS.....:maroc:
tatouzient
14-12-2002, 20:45
kvoeg me helemaal bij atlasleeuw188 ;)
bisous xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.