Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jij..............

ELMOGHTARY
15-08-2004, 19:32

Liefde is voor mij momenteel niets meer waard Het snijd even hard als een zwaard Je had u liefde tegenover mij bewezen Ik dacht ik heb niets meer tevrezen Toen had ik in die tijd teveel goede cliché romans gelezen Ik voelde me cool en hip Jij was zo een lekkere kip Je liet me staan en dan was je weg gegaan Ik was een wrak en wack Ik voelde me een levensloze zak Ik vond liefde altijd zo sprookjes achtig Maar altijd is het in de pubertijd kinderachtig Waarom wou ik nog bestaan? Mijn leuke leven was gedaan Maar liefde komt aan als een leuk en lekker koekje Maar vlug verandert het als een hoopje kots in een hoekje Waar is de liefde nog tot u tachtig? Die ouwde liefde is krachtig Liefde is blind word gezegd ik was kapot Maar ik wil weer iemand zijn Want ik schreeuw het uit van de pijn Weet ik wel wat liefde is? Nee ik had het altijd mis Je koos voor een andere vent Want jij weet de betekenis die ik voor u voel niet Maar nu je mij hebt verlaten en mij begon te haten Is mijn liefde als sneeuw in de zon verdwenen Toch blijft de pijn nog duren voor jouw ging ik door vuren Je was me beu omdat ik niet meteen wou tongkussen Maar het vuur is al vlug geblussen Door de realiteit die stinkt als schijt Ondertussen heb al 3 andere vrouwen veroverd En ze veroberd Als een roofdier met hun prooi Maar toch Ik was verliefd op jouw en jij op mij? En jij kwam bij mij heel dicht bij Maar de volgende keer zag je me niet meer staan Ik was kapot tot op de bot En als ik u nu zie staan zech ik in mezelf tegen u rot op maar liefde is voor iedereen anders voor jou en voor mij Peace to my friends and love for my mama

mazhar
15-08-2004, 19:40
:o luv hurts ;)

Poesycat
15-08-2004, 20:26
Origineel gepost door ELMOGHTARY Liefde is voor mij momenteel niets meer waard Het snijd even hard als een zwaard Je had u liefde tegenover mij bewezen Ik dacht ik heb niets meer tevrezen Toen had ik in die tijd teveel goede cliché romans gelezen Ik voelde me cool en hip Jij was zo een lekkere kip Je liet me staan en dan was je weg gegaan Ik was een wrak en wack Ik voelde me een levensloze zak Ik vond liefde altijd zo sprookjes achtig Maar altijd is het in de pubertijd kinderachtig Waarom wou ik nog bestaan? Mijn leuke leven was gedaan Maar liefde komt aan als een leuk en lekker koekje Maar vlug verandert het als een hoopje kots in een hoekje Waar is de liefde nog tot u tachtig? Die ouwde liefde is krachtig Liefde is blind word gezegd ik was kapot Maar ik wil weer iemand zijn Want ik schreeuw het uit van de pijn Weet ik wel wat liefde is? Nee ik had het altijd mis Je koos voor een andere vent Want jij weet de betekenis die ik voor u voel niet Maar nu je mij hebt verlaten en mij begon te haten Is mijn liefde als sneeuw in de zon verdwenen Toch blijft de pijn nog duren voor jouw ging ik door vuren Je was me beu omdat ik niet meteen wou tongkussen Maar het vuur is al vlug geblussen Door de realiteit die stinkt als schijt Ondertussen heb al 3 andere vrouwen veroverd En ze veroberd Als een roofdier met hun prooi Maar toch Ik was verliefd op jouw en jij op mij? En jij kwam bij mij heel dicht bij Maar de volgende keer zag je me niet meer staan Ik was kapot tot op de bot En als ik u nu zie staan zech ik in mezelf tegen u rot op maar liefde is voor iedereen anders voor jou en voor mij Peace to my friends and love for my mama :goedzo:

ELMOGHTARY
15-08-2004, 23:11
Too much grass is not good for your brains!! Peace to my friends and love for my mama

Tamqeyast
15-08-2004, 23:13

..:(..

Vlampje
15-08-2004, 23:14
Ik voelde me cool en hip Jij was zo een lekkere kip Echte literaire hoogstandjes! Hahahahaaa!

MocrowGirlBella
15-08-2004, 23:21
:goedzo: :zwaai: Mooi hoor

DaNGeRouZLy
15-08-2004, 23:29
Origineel gepost door MocrowGirlBella :goedzo: :zwaai: Mooi hoor kedebba:hihi:

MocrowGirlBella
15-08-2004, 23:31
Origineel gepost door DaNGeRouZLy kedebba:hihi: :hihi: Ik heb de eerste twee regel gelezen hoor :stout: en vondt ze hartstikke mooi :o de rest zal ook wel mooi zijn :maf: :zwaai:

DaNGeRouZLy
15-08-2004, 23:31
Origineel gepost door MocrowGirlBella :hihi: Ik heb de eerste twee regeld gelezen hoor :stout: en vondt ze hartstikke mooi :o :zwaai: :maf2: :D