Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Haaruitval(kaalheid)

Pagina's : [1] 2 3

LZN
15-08-2004, 19:07

Salaam damens en heren, Ik wou jullie wat vragen, of er van jullie weet wat er misschien een middel is voor haaruitval en zijn er ook mensen die er ook last van hebben, en die er nu geen last meer van hebt door bepaalde geneesmiddelen. Ik hoop dat er mensen zijn die reageren op mij reactie. Soekran allemaal..

Nounousa
15-08-2004, 19:10
- Bier. - Knoflook.

a3ir
15-08-2004, 19:13
Origineel gepost door uhhhh Hoofddoekje schijnt goed te werken. wat zijn wij weer lollig , uhhhh :rolleyes:

Nounousa
15-08-2004, 19:15
Origineel gepost door abdel_353 Wat bedoel je met bier en knoflook kan je het eve uitleggen hoe het in ze werking gaat soekran Of bier werkelijk werkt weet ik niet 100% zeker, ik denk dat je het gewoon over je hoofd heen moet gieten. Wat knoflook betreft, er is een natuurlijk middeltje wat voornamelijk knoflook bevat. Indien je al zover bent met je haaruitval, moet je knoflook over je hoofdhuid heen schrobben, het is pijnlijk indien je kleine wondjes hebt, maar het helpt. Wanneer je nog wel wat langer haar hebt, moet je de knoflook ergens mee mengen, ik heb dat recept niet bij me, maar ik kan het navragen.

Nounousa
15-08-2004, 19:20

Origineel gepost door abdel_353 oke Oempje ik wacht wel af op die recept van jou en insallah hoor ik het snel mogelijk en bedank voor je reactie en de andere oook. InshaAllaah, vraag het ook bij de andere rubriek, gezondheid & uiterlijke verzorging, misschien kunnen ze je daar nog wat andere tips geven. 7ayaak Allaah.

Nounousa
15-08-2004, 19:22
Origineel gepost door core Bier moet je drinken,niet over je hoofd gieten. Er zijn geen middeltjes die helpen tegen kaalheid,het enige wat helpt is een haartransplantatie. Bij tell-sell hebben ze overigens een heleboel van dat soort middeltjes. Kaalheid vanwege ouderdom is iets anders dan 'gewone' haaruitval. Haaruitval kan verschillende oorzaken hebben, bv het weer, zwangerschap, hormonen etc.

Nounousa
15-08-2004, 19:25
Origineel gepost door uhhhh Het is een man, ik geloof niet dat hij zwanger is. Overgens is nr1 oorzaak van haaruitval stress. Ik noemde louter wat voorbeelden. Bijdehandje :moe:

tonk
15-08-2004, 19:54
Origineel gepost door abdel_353 ja Oempje maar ik ben niet oud, ik ben 21jr oud en ik heb al haaruitval en je ziet al kale plekken maar ik heb veel van die verhalen gehoord met die knoflook maar soekran en als er nog wat te melden is, hoor ik het wle insallah . SOekran Tja, de meeste mannen worden vroeg of laat kaal. Bij jou begint het al vrij vroeg. Al heb ik een jongen gekend die op zijn 16e al erg kaal was! Niks aan te doen voor zover ik weet. Al kun je natuurlijk de tondeuze op je hoofd zetten en de boel scheren. Vind ik (en volgens mij veel vrouwen) reuze leuk staan. En het is lekker fris zo in de zomer. Wel zorgen dat je niet verbrandt! En in de winter een stoere muts op. Niks mis met kaal.

jenniferlopezzz
15-08-2004, 19:56
Origineel gepost door abdel_353 Salaam damens en heren, Ik wou jullie wat vragen, of er van jullie weet wat er misschien een middel is voor haaruitval en zijn er ook mensen die er ook last van hebben, en die er nu geen last meer van hebt door bepaalde geneesmiddelen. Ik hoop dat er mensen zijn die reageren op mij reactie. Soekran allemaal. haartransplantatie!

Deliana
15-08-2004, 19:57
Roos kan ook haaruitval veroorzaken. Je hebt daar speciale shampo's voor, met zwavelzuur. Dat schijnt te helpen. Maar ik zou gewoon ff naar de huisarts gaan. Het kan ook vitamine gebrek zijn.

R0osje
15-08-2004, 19:59
Origineel gepost door tonk Tja, de meeste mannen worden vroeg of laat kaal. Bij jou begint het al vrij vroeg. Al heb ik een jongen gekend die op zijn 16e al erg kaal was! Niks aan te doen voor zover ik weet. Al kun je natuurlijk de tondeuze op je hoofd zetten en de boel scheren. Vind ik (en volgens mij veel vrouwen) reuze leuk staan. En het is lekker fris zo in de zomer. Wel zorgen dat je niet verbrandt! En in de winter een stoere muts op. Niks mis met kaal. Ja vind het persoonlijk ook heel mooi staan zo een kale hoofd.. Dus Abdel laat het voor wat het is..allah heeft jou dat gegeven..so what accepteer het, en leer er mee leven.. Ik ken zelfs jonge vrouwen/meisjes die erge haaruitval hebben...nou dat vind ik nog erger als bij een man.. :zwaai:

tonk
15-08-2004, 20:00
Als het geen terugtrekkendehaargrens kaalheid is, kan inderdaad wel van alles helpen! Abdel_353: in dat geval mijn eerdere opmerking negeren! Al mag je nog steeds je hoofd kaalscheren als je daar zin in hebt.

R0osje
15-08-2004, 20:00

Origineel gepost door jenniferlopezzz haartransplantatie! Vind dat meer voor mietjes.. :)

BraveHeart79
15-08-2004, 20:06
Origineel gepost door abdel_353 ja Oempje maar ik ben niet oud, ik ben 21jr oud en ik heb al haaruitval en je ziet al kale plekken maar ik heb veel van die verhalen gehoord met die knoflook maar soekran en als er nog wat te melden is, hoor ik het wle insallah . SOekran 1. het zit tussen je oren 2. heb schijt aan mensen 3. je bent een man 4. koppie kaalscheren 5. werk aan je lichaam (fitness ed) 6. zonnebank of naturel zonnen 7. verzorg je gebit en huid geregeld 8. arrogantie en ijdelheid vermijden 9. voed het innerlijke door kennis 10. ga trouwen, kies een vrouw die jou neemt zoals jij bent, neem afstand van meiden die alleen op je uiterlijk geilen! Het is niet de kaalheid op vroege leeftijd die u wanhopig maakt, maar uw ego, die u voor de gek houdt! Mag ik jou een vraag stellen? Wil jij de kaalheid stoppen voor jezelf of voor anderen?. Het is nu eenmaal zo dat jongens van jouw leeftijd een wereldverkennend leventje opna willen houden, zoals: - stappen -------> aandacht van de meiden - winkelen --------> aandacht van de meiden - schoolpauze ---------> aandacht van de meiden etc etc Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geinformeerd heb. BH: wondermiddeltjes helpen alleen in wonderland!

Nounousa
15-08-2004, 20:13
Origineel gepost door BraveHeart79 1. het zit tussen je oren 2. heb schijt aan mensen 3. je bent een man 4. koppie kaalscheren 5. werk aan je lichaam (fitness ed) 6. zonnebank of naturel zonnen 7. verzorg je gebit en huid geregeld 8. arrogantie en ijdelheid vermijden 9. voed het innerlijke door kennis 10. ga trouwen, kies een vrouw die jou neemt zoals jij bent, neem afstand van meiden die alleen op je uiterlijk geilen! Het is niet de kaalheid op vroege leeftijd die u wanhopig maakt, maar uw ego, die u voor de gek houdt! Mag ik jou een vraag stellen? Wil jij de kaasheid stoppen voor jezelf of voor anderen?. Het is nu eenmaal zo dat jongens van jouw leeftijd een wereldverkennend leventje opna willen houden, zoals: - stappen -------> aandacht van de meiden - winkelen --------> aandacht van de meiden - schoolpauze ---------> aandacht van de meiden etc etc Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geinformeerd heb. BH: wondermiddeltjes helpen alleen in wonderland! :melig:...! PS; Knoflook helpt degelijk wel. Daarbij helpt het medicijn tegen luizen trouwens ook, vraag je huisarts.

Pagina's : [1] 2 3