Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allochtonen internetten vaker dan Nederlanders

Pagina's : [1] 2

mocro_sammy
15-08-2004, 17:26

Allochtonen internetten meer dan Nederlanders Allochtonen internetten meer dan Nederlanders. Vooral Antillianen surfen veel over de digitale snelweg. Uit onderzoek van het bureau Foquz Etnomarketing blijkt dat dat Turken, Marokkanen, Surinamers en Antillianen tussen de 20 en 45 jaar wekelijks gemiddeld 7,8 uur internetten. Nederlanders uit die leeftijdsgroep zitten een uurtje minder op het wereldwijde web. Het onderzoeksbureau ondervroeg in het eerste halfjaar van 2004, 1075 allochtonen over hun internetgebruik. Antillianen zijn de fanatiekste internetters met 9,9 negen uur per week. Turken zijn het minst online, slechts 6,5 uur per week. Van de allochtone bevolkingsgroepen hebben Turken en marokkanen minder toegang tot het internet dan Surinamers en Antillianen. Ik weet zeker dat dat komt door deze site :D

smileyy
15-08-2004, 17:29
is toch goed!! dan hangen ze ook niet meer rond,en krijgen ze niet sneller een slechte naam... :zwaai:

Heiba
15-08-2004, 17:33
Origineel gepost door Sanglier Kijk nou, de letters t.a.b.o.n. worden automatisch weggepoetst. Wat betekent dat? Is grof taalgebruik. Vagina, maar dan plat.

Amazoelloe
15-08-2004, 17:39
In het Tunesisch betekent tab.bon brood. Couscous betekent vagina (plat) in het midden-oosten.

hivisu
15-08-2004, 17:41

ik zit gewoon 35 uren per week achter pc, gemiddeld 5 uurtjes per dag :D

BraveHeart79
15-08-2004, 17:53
Vind je het gek dat de de gemiddelde allochtoon vaker op het i-net zit dan zijn autochtone kaaskop medemens......zelfstudie is enorm belangrijk voor hen...... Op school worden ze al op jonge leeftijd gebrainwashed door verschillende gebrainwashede meesters en wanneer zij eindelijk(met nadruk op eindelijk) hun felbegeerde diploma hebben gehaald, moeten zij weer opboksen tegen tegen allerlij opstakels des oneerlijke levens! I-net geeft hen de mogelijkheid om zich zelfstandig te ontwikkelen.....subjectief en/of objectief......ze kunnen hun wereldbeeld vergroten en misschien ookwel antwoorden op hun vragen vinden......zoals: waarom zijn sommige kaaskoppen zo achterlijk en waar komt dit vandaan? BH :D PS: ken uw medemens.

BraveHeart79
15-08-2004, 17:57
Origineel gepost door Sanglier Kaaskoppen? Kaashoofden? Scheer je weg, kaaskop! BH :D

Amazoelloe
15-08-2004, 17:59
Origineel gepost door Sanglier Kaaskoppen? Ja Kaaskoppen, vooral achterlijke Kaaskoppen en waar hun achterlijkheid vandaan komt. Daar wordt zorgvuldig omheen gedraaid in de Kaaskoppapschooltjes.

BraveHeart79
15-08-2004, 18:15
Sanglier, zeg iets nuttigs of zwijg! Wanneer jij met een mond vol zwarte tanden staat, gelieve gewoon die ranzige 'mond' dichthouden. Ik kan soms zo simpel worden van achterlijke kaaskoppen als jij, niet te geloven!.....kun jij misschien een antwoord geven op de volgende vraag: Waarom zijn kaaskoppen zo achterlijk en waar komt die achterlijkheid vandaan? Geduldig wacht ik uw intelligente kaaskopantwoord af. BH :D

BraveHeart79
15-08-2004, 18:46
Origineel gepost door Sanglier Noem je mij een achterlijke kaaskop? Onderschrift gepost door achterlijke kaaskop Sanglier "Zal ik eens een geluidsfragment voor je uploaden zodat je weet hoe mijn 'vrouwtje' klinkt?" Dank je voor het aanbod. Ik weet hoe vrouwtjes klinken. Die klinken net als mannetjes, althans als ze een koekje willen of als ze naar buiten willen om op de stoep te poepen. Jij bent blijkbaar achterlijk genoeg om je 'teefjes' poepscene op te nemen en op het i-net te delen met anderen. Over achterlijke cultuur gesproken. BH :D PS: geen vervolgreactie van mijner zijde, ik discussier het liefst met mensen die gelijk of beter zijn als/dan ik! :zwaai:

Nounousa
15-08-2004, 18:48
Origineel gepost door Amazoelloe Ja Kaaskoppen, vooral achterlijke Kaaskoppen en waar hun achterlijkheid vandaan komt. Daar wordt zorgvuldig omheen gedraaid in de Kaaskoppapschooltjes. Moet dat nou?

ibtisamc
15-08-2004, 20:23
Origineel gepost door uhhhh Of ze zijn slechter in Nederlands en moeten alles 3 keer lezen. Ach uhhh stoot je lelijke kop tegen de muur mafketel! Al mijn marokkaanse vrienden (en dat zijn er heel wat geloof mij maar )beheersen de nederlandse taal beter dan de modale belg dus kom hier aub niet zanikken over hoe slecht wij marokkanen wel zijn in nederlands! Ga je liever eens afvragen waarom jullie nederlanders zo zwak zijn in jullie eigen taaltje!!

ibtisamc
15-08-2004, 20:27
Origineel gepost door BraveHeart79 PS: geen vervolgreactie van mijner zijde, ik discussier het liefst met mensen die gelijk of beter zijn als/dan ik! :zwaai: Wel Wel dan moet je niet lang zoeken BH iedereen is namelijk BETER als/dan jou!

ibtisamc
16-08-2004, 17:28
Sreken doen ze niet nee spreken wel ahahaha! Wat een blunder!

Pagina's : [1] 2