Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Motor 180cc???

Sabrin88
02-08-2010, 14:45

Mijn broertje wilt er één kopen voor Marokko, maar hoe moet je dat 3aschra? Heeft iemand hiermee ervaring?

AINZOHRA_
02-08-2010, 14:54
http://www.nadorcity.com/-------_a4796.html Kijk dit. Jongen van Utrecht, hij lag al een tijdje in coma. En vandaag wordt ie overgeplaatst naar Nederland.

Sabrin88
02-08-2010, 15:01
http://www.nadorcity.com/-------_a4796.html Kijk dit. Jongen van Utrecht, hij lag al een tijdje in coma. En vandaag wordt ie overgeplaatst naar Nederland. Volgens mij had deze jongen geen helm op tijdens zijn rit. Allah safie insha'Allah.

AINZOHRA_
02-08-2010, 15:15
Volgens mij had deze jongen geen helm op tijdens zijn rit. Allah safie insha'Allah. Klopt, maar ik geloof niet dat de meeste jongens die gaan op doen. Wat ik wil zeggen, let op Marokko is echt gevaarlijk voor die motor's, scooters etc. Insha'Allah.

Sabrin88
02-08-2010, 16:47

Klopt, maar ik geloof niet dat de meeste jongens die gaan op doen. Wat ik wil zeggen, let op Marokko is echt gevaarlijk voor die motor's, scooters etc. Insha'Allah. Klopt, mijn broertje heeft ons helemaal gek gemaakt, maar op voorwaarden krijgt hij de motor. Als wij hem zonder helm betrappen, dan nemen wij zijn motor in beslag.

crimina007
02-08-2010, 16:50
Je wilt dus een eerlijke 180'er.. geen gestolen shit? Mohim paar honderd euro als jou vader kan 'praten' met die aasgieren. In spanje ben je ook al wat kwijt.. tenzijn je 'm in onderdelen mee wilt nemen naar Marokko..

Sabrin88
03-08-2010, 09:38
Je wilt dus een eerlijke 180'er.. geen gestolen shit? Mohim paar honderd euro als jou vader kan 'praten' met die aasgieren. In spanje ben je ook al wat kwijt.. tenzijn je 'm in onderdelen mee wilt nemen naar Marokko.. Nee, gewoon 'n eerlijk motor. Wat zijn die paar honderd euro's?

dollarsss
03-08-2010, 18:50
mensen denken aan ik wil mercedes en b mw meenemen deze gare mensen denken aan 180ers

Gmilio
03-08-2010, 23:24
Mijn broertje wilt er één kopen voor Marokko, maar hoe moet je dat 3aschra? Heeft iemand hiermee ervaring? Ik zou een enkeldisk 180cc nemen van 1998 nemen, die heeft achter een trommelrem en vóór een schrijfrem. Een dubbeldisk heeft zoals de naam zegt voor een achter schijfrem Het nadeel bij een dubbeldisk is dat hij niet pakt bij slecht onderhoud, dus om de zoveel tijd ontluchten en remolie verversen anders heb je een groot probleem. groetjes, De Baas