Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb je wel eens per ongeluk varkens vlees gegeten

Pagina's : [1] 2

didi_1
13-12-2002, 20:27

Ik heb een keer per ongeluk een loepia gegeten met ham kwam er wel een beetje laat 8er(zal wel de honger geweest zijn en die pleures turk zei dat alles hala was by hem )maar heb het niet echt geproeft

leipe_mocro
13-12-2002, 20:30
nee gelukkig niet

selmAa
13-12-2002, 20:31
ik heb gelukkig nog nooit varkensvlees gegeten. Maar ik heb toen ik klein was, denk ik best vaak een bijna-varkensvlees ervaring meegemaakt. Dat je net denkt van eyyemaa jeh ezzoeh of zo, en dat dan net iemand komt van vertellen van ehh...daar zit varkensvlees in. Maar jah, ook meteen geen honger meer he :D selma

Dreamlover
13-12-2002, 20:39
Ik heb ook nooit varkensvlees gegeten! :) Groet, Dreamlovaaah.

SAMMYGIRL
13-12-2002, 20:46

toevallig dat je deze topic opent want ik ben met de klas vandaag gaan snowboarden en daarna gingen ik en mijn vriendin wat eten maar wat gebeurt ik bestel friet en zij friet met een hamburger. zij dacht dat die hamburger van rundvlees was dus zij begon te eten na een paar happen had ze zo iets van die is geen rund want hij smaakt heel anders dus vroeg ze aan een ander meisje of zij wilde vragen wat voor vlees er in die hamburger zat.(zij was intussen gestopt met eten) dus dat meisje komt terug en zegt:'' die vrouw zegt dat het varkenvlees is'' en zij moest bijna kotsten en als je haar zag ze trilde gewoon helemaal echt erg vond ik het voor haar :( maar ik zelf heb nog nooit varkensvlees gegeten. :D :zwaai: :zwaai: -samira-

SamiaGirl
13-12-2002, 20:52
Nee,nooit,ik koop welleens eten bij de turk en deze beweert dat alles halal is dus dnoeb 3lih als het niet zo is. Geef mij maar lekker kip Hmmmm :stout: Just love it :Iluvu:

didi_1
13-12-2002, 21:05
Ik had het niet echt door :confused:

Namesa
13-12-2002, 21:06
Ja ik heb ook wel een per ongeluk varkensvlees gegeten maar dat was nog op de basischool met een kerstdiner, en zij maar beweren dat ze speciaal voor mij dat vlees haddn gehaald beslama

Angel
13-12-2002, 21:08
ja, ik. Ik vroeg een keer om een kaascroissantje. Heb toen een ham/kaascroissantje gekregen, toen ik een hap had genomen, proefde ik ham en ik moet zeggen dat smaakte echt RANZIG!!!! gatver vanaf die keer, kijk ik eerst of er niks inzit :)

SaraZena
13-12-2002, 21:13
Origineel gepost door angel21 ja, ik. Ik vroeg een keer om een kaascroissantje. Heb toen een ham/kaascroissantje gekregen, toen ik een hap had genomen, proefde ik ham en ik moet zeggen dat smaakte echt RANZIG!!!! gatver vanaf die keer, kijk ik eerst of er niks inzit :) ja dat heb ik ook gehad, tfoe!! Ik ben toen terug gegaan naar die bakkerij , ik was zo boos geworden op die vrouw, want ik had het nadrukkelijk er bij gezegd, GEEN HAM/KAAS, MAAR alleen KAAS!!! Ik moets daarna meteen kotsen :(

didi_1
13-12-2002, 21:16
Origineel gepost door *Ballerina* Ja ik heb ook wel een per ongeluk varkensvlees gegeten maar dat was nog op de basischool met een kerstdiner, en zij maar beweren dat ze speciaal voor mij dat vlees haddn gehaald beslama Maar hoe ben je er 8er gekomen dat het 7loef was

laboudanda
13-12-2002, 21:17
ik had een kerst pakket gekregen(was nog vandaag gebeurd) met knakworstjes erin wijn... ham/kaas souflés.. schouderham, been ham, boerenworst,...schnitzels, heineken, bacardi's,amstel, en natuurlijk een zakje wiet!! soooooo dat was echt lekker man!!!

didi_1
13-12-2002, 21:20
Origineel gepost door laboudanda ik had een kerst pakket gekregen(was nog vandaag gebeurd) met knakworstjes erin wijn... ham/kaas souflés.. schouderham, been ham, boerenworst,...schnitzels, heineken, bacardi's,amstel, en natuurlijk een zakje wie soooooo dat was echt lekker man!!! En waar werk je dan als ik vragen mag :confused:

SaraZena
13-12-2002, 21:26
Origineel gepost door laboudanda ik had een kerst pakket gekregen(was nog vandaag gebeurd) met knakworstjes erin wijn... ham/kaas souflés.. schouderham, been ham, boerenworst,...schnitzels, heineken, bacardi's,amstel, en natuurlijk een zakje wiet!! soooooo dat was echt lekker man!!! hahaha waar werk jij dan? :giechel:

NA3_NA3
13-12-2002, 21:45

hmmmmm lekker varkensvlees :)

Pagina's : [1] 2