Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : blond haar

Pagina's : [1] 2

jenniferlopezzz
15-08-2004, 14:43

ik heb me haren gisteren laten blonderen wat vinden jullie van blond haar???

tatouzient
15-08-2004, 14:51
wa doet t er nu toe wa wij ervan vinde? vind jij het mooi? jah? ewa das t belangrijkste of ni...

Casaouia_Style
15-08-2004, 15:26
zolang jij het mooi vinden je er goed bij voelt maar wat ik zelf vind :blond is uit :o de zomer kleuren zijn kastanje met lichte accenten(bron:fashion tv te ontvangen via digitale sateliet)

LaGirly85
15-08-2004, 16:34
Nep blond is afschuwelijk. Vooral bij Marokkaanse meisjes vind ik het lelijk staan. Ik vind mensen die hun haar blonderen ook zielig, ze zijn niet tevreden met hun eigen haarkleur. En veel meisjes die hun haar blonderen willen en zoeken aandacht terwijl de meisjes met donker haar de meeste aandacht krijgen. Donker haar is veel mooier dan blond. En laten we niet vergeten dat het haram is om je haar te verven. Maar ja iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Je vroeg zelf om onze mening en bij deze heb ik je die gegeven.

jenniferlopezzz
15-08-2004, 16:53

Origineel gepost door LaGirly85 Nep blond is afschuwelijk. Vooral bij Marokkaanse meisjes vind ik het lelijk staan. Ik vind mensen die hun haar blonderen ook zielig, ze zijn niet tevreden met hun eigen haarkleur. En veel meisjes die hun haar blonderen willen en zoeken aandacht terwijl de meisjes met donker haar de meeste aandacht krijgen. Donker haar is veel mooier dan blond. En laten we niet vergeten dat het haram is om je haar te verven. Maar ja iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Je vroeg zelf om onze mening en bij deze heb ik je die gegeven. het is helemaal NIET haraam om je haren te verven!

nawal__z
15-08-2004, 16:57
hio jennifer lopez, besaha!! en lagirly85 ten eerste:''Vooral bij Marokkaanse meisjes vind ik het lelijk staan'', hoe bedoel je zehma marokaanse meisjes die van hunzelf blond haar hebben is ook lelijk, bij sommige staat het niet ok, maar bij andere weer wel en het hangt er ook vanaf wat voor kleur blond je doet en wat je huidskler is dus wat je zeg slaat nergen op vind ik. ten tweede:''Ik vind mensen die hun haar blonderen ook zielig, ze zijn niet tevreden met hun eigen haarkleur'', ZIELIG???!!!! sorry hoor maar dat vind ik helemaaaaaaal nergens op slaan je kan toch gewoon effe een andere kleur in je haar hebben omdat je DAT OOOOOOKKKK!!! MOOI VIND. ten derde:''En veel meisjes die hun haar blonderen willen en zoeken aandacht terwijl de meisjes met donker haar de meeste aandacht krijgen. '' daar ga ik niet eens op in... en als laatste:HET IS NIET HARAM OM JE HAAR TE VERVEN, JE KAN HET TOCH VOOR JEZELF VERVEN NIEMAND ZIET HET TOCH... dit is mijn mening over jou mening dus je hoeft je niet boos te maken ofzo....;) bye bye

berberia_16
15-08-2004, 19:24
FAKE! FAKE! FAKE! MAAAARR OM EERLIJK TE ZIJN HET IS BIJ SOMMIGE WEL MOOI OM TE ZIEN :) EN OF HET HARAM IS WEET IK NIE ZEKER EEN DING WEET IK WEL ALS JE HET MAAR VOOR JE ZELF DOET EN ER NIET MEE SHOWT :zwaai:

tonk
15-08-2004, 19:42
Geverfd haar (of dat nu blond is of een andere kleur) vind ik er vaak zo nep uitzien. Het is vaak te egaal om natuurlijk te zijn of het is een kleur die geen mens van zichzelf heeft. Om die reden vind ik het vaak niet zo mooi.

LaGirly85
15-08-2004, 20:06
Het is helemaal wel haram, dat jullie dat niet weten zeg. Je hebt van Allah een haarkleur gekregen waar je tevreden mee moet zijn dus je mag het echt niet verven, net zoals je geen make-up mag dragen.

jenniferlopezzz
15-08-2004, 20:16
Origineel gepost door LaGirly85 Het is helemaal wel haram, dat jullie dat niet weten zeg. Je hebt van Allah een haarkleur gekregen waar je tevreden mee moet zijn dus je mag het echt niet verven, net zoals je geen make-up mag dragen. Vraag: Ik heb een vraagje,Ya aggie, ik heb gehoord dat als een chab (jongeman)vroeg grijs word dan moet ie volgens onze profeet vzmh,in zijn haar henna doen,maar wat ik me afvroeg en ook wat ik hoorde mag ie ook zijn haar zwart verven, dus de originele kleur,ik heb gehoord dat het wel mag bij een cheb,maar bij al een oudere man mag dat niet. Kunt ie mij een antwoord geven ,alvast bedankt en Zezek allah geir. Antwoord: In de naam van Allah de Erbarmer de Meest Barmhartige Het verven van grijs behoort tot de soenna van de boodschapper van Allah (Allah's vrede en genade zij met hem). [B] Boekharie overleverde op gezag van Aboe Hoerrayrah (Allah's welbehagen zij met hem) dat de profeet (Allah's vrede en genade zij met hem) gezegd heeft: "De joden en christenen verven hun haar niet, zorg dat je niet hetzelfde als hen bent" Aboe Dhzarr vertelde de volgende hadieth: "Grijs haar kan het beste geverfd worden met henna of katam". Ahmed, Tiermiedie en An-nasa'ie De boodschapper van Allah (Allah's welbehagen zij met hem) heeft gezegd: "Er zal een volk zijn aan het eind van deze wereld, die hun haren zwart zullen verven....Zij zullen de geur van Al Djannah niet ruiken"

jenniferlopezzz
15-08-2004, 21:11
Origineel gepost door La__Haine BEWIJS :) Jullie Utrechters prate teveel zonder bewijze :rolleyes: bewijs is boven!

Nacera
15-08-2004, 22:30
heb ook mn haar blond, gewoon geverfd, was eerst lichtbruin en door vakantie zon zee strand is t van zelf blond geworden staat mooi voor de zomer, maar zodra t wa kouder word verf ik t terug donker ieder seizoen zijn eigen kleurtje

LaGirly85
16-08-2004, 17:19
Wajoo yeh mensen. Je haren verven is haram maar je mag wel henna gebruiken. In henna zitten stoffen dat je haar gezonder maakt. Als je je haar verft maar dan niet met henna dan doe je dat om je haarkleur te veranderen en dat is haram. En henna is geen haarverf.

jenniferlopezzz
16-08-2004, 17:20
Origineel gepost door LaGirly85 Wajoo yeh mensen. Je haren verven is haram maar je mag wel henna gebruiken. In henna zitten stoffen dat je haar gezonder maakt. Als je je haar verft maar dan niet met henna dan doe je dat om je haarkleur te veranderen en dat is haram. En henna is geen haarverf. is niet haraam ik heb je toch het bewijs gestuurt!

LaGirly85
16-08-2004, 17:26

Ja ik heb het gezien. Maar daar geloof ik niks van. Er staat dat joden en christenen niet hun haar verven terwijl de meeste joden en christenen wel hun haar verven. Joden zetten allerlei leugens op het internet zodat wij hen gaan nadoen. Daar moeten wij moslims niet in trappen. Je mag je haar wel een andere kleur geven door middel van henna. En henna gebruik je om je haar gezonder te maken en dat kleurtje is gewoon bijzaak.

Pagina's : [1] 2