Bekijk originele versie : Wat doe jij....(voor mannen)
Thaiboxer__Mo
15-08-2004, 13:49
Als je met je vrouwtje ff op stap bent en 1 of ander kneusje die spreekt haar aan terwijl je ff nar wc bent of iets aan t kopen bent en zie die je vrouwtje aanspreken??
ik denk zelf dat ik em bij ze nek pak en sleur over die straat en gooi en in een container
dat zal em leren....:kwaad:
ps. ik weet dat ik een lekkere vrouw heb maar ze is van MIJ zonder toestemming mag niemand wat vragen of wat dan ook :ego:
samira_el
15-08-2004, 13:52
Tsja! Waarom ga je er gewoon niet naast staan dan en sla je je arm om haar heen, ik denk dat de hint dan wel duidelijk wordt voor die gozer!
Thaiboxer__Mo
15-08-2004, 13:54
he manwijf... :rolleyes:
freaky_maghrib
hahahahahahh :hihi:
maghrebia007
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo
Als je met je vrouwtje ff op stap bent en 1 of ander kneusje die spreekt haar aan terwijl je ff nar wc bent of iets aan t kopen bent en zie die je vrouwtje aanspreken??
ik denk zelf dat ik em bij ze nek pak en sleur over die straat en gooi en in een container
ps. ik weet dat ik een lekkere vrouw heb maar ze is van MIJ zonder toestemming mag niemand wat vragen of wat dan ook :ego:
naast haar staaan en dan zeggen.. lieverd, hoevaak heb ik je gezegd dat je niet tegen zwervers moet praten :D hahahahhaha
maghrebia007
15-08-2004, 13:55
DE bester reacties hierop kunnen alleen van vrouwen komen :P die zijn namelijk veel beter qua verzinne dan de mannetjes hiersjow
samira_el
Adem in. Adem uit. :)
Thaiboxer__Mo
Origineel gepost door maghrebia007
naast haar staaan en dan zeggen.. lieverd, hoevaak heb ik je gezegd dat je niet tegen zwervers moet praten :D hahahahhaha
Ahahahahaaa das wel een goeie :D
nesrine18
15-08-2004, 13:56
Dan kan ik concluderen dat je heel erg jaloers bent.
Dat hoeft toch niet als ze voor jouw kiest??
Thaiboxer__Mo
15-08-2004, 13:56
vrouwen zijn zo nieuwschierig...... alatief....vooral als er staat verboden voor vrouwen dan is het helemaal interresant :o
maghrebia007
15-08-2004, 13:57
Ahahahahaaa das wel een goeie :D
ksjei t tog :P hahahahhaha
Thaiboxer__Mo
15-08-2004, 13:57
Origineel gepost door samira_el
Adem in. Adem uit. :)
:lekkerpuh :melig:
Psychologe
15-08-2004, 13:58
Ben je dan zo een jaloers type????
Waarom zou je hem slaan....hij wist vast niet dat ze al "bezet" was.....en zij is toch zo hot:p
nesrine18
15-08-2004, 13:59
Origineel gepost door Psychologe
Waarom zou je hem slaan....hij wist vast niet dat ze al "bezet" was.....en zij is toch zo hot:p
Ik bedoel maar :rolleyes:
Thaiboxer__Mo
15-08-2004, 14:04
Origineel gepost door Psychologe
Bekhouwe.....
jij zou janken als je ff bij mac naar wc gaat en als je terrug komt em met een wijf ziet kletsen :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.