Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kunnen binnen 10dagen al voelen..

Pagina's : [1] 2

Glamorous_
01-08-2010, 18:09

- [dat je zwanger bent? (verschijnselen etc.) nee he? is nog veels te vroeg?]

Babylonia
01-08-2010, 18:24
na 1 week kun je een opgeblazen gevoel in je buik hebben, of wat gerommel voelen. zoals een lichte menstruatiegevoel. na ongeveer 3 weken kun je erg gevoelige borsten krijgen en een continue gevoel alsof je ongesteld moet worden. Maar dit verschilt per persoon. Je kunt ook na ongeveer een kleine 2 weken jezelf duizelig voelen en dergelijke.

Glamorous_
01-08-2010, 18:39
na 1 week kun je een opgeblazen gevoel in je buik hebben, of wat gerommel voelen. zoals een lichte menstruatiegevoel. na ongeveer 3 weken kun je erg gevoelige borsten krijgen en een continue gevoel alsof je ongesteld moet worden. Maar dit verschilt per persoon. Je kunt ook na ongeveer een kleine 2 weken jezelf duizelig voelen en dergelijke. ik heb opgezette borsten, dat terwijl ik over ongeveer 2enhalve week ongesteld moet worden, heb ook wel een beetje opgeblazen gevoel.. en zie je ook aan je afscheiding? dat die wat dikker of wat vochtiger word, ofzo?

2eberglinks
01-08-2010, 20:14
je kan het ook aan je humeur merken, dat je heel snel chagerijnig/ emotioneel/ of vrolijk wordt. meid, beste wat je kan doen is een zwangerschaptest, dan ben je van al dat getwijfel af :goedzo:

Babylonia
01-08-2010, 20:15

ik heb opgezette borsten, dat terwijl ik over ongeveer 2enhalve week ongesteld moet worden, heb ook wel een beetje opgeblazen gevoel.. en zie je ook aan je afscheiding? dat die wat dikker of wat vochtiger word, ofzo? Je borsten kunnen soms in een eerder stadium opzetten ja. Voelen ze wat gevoelig aan ? Aan je afscheiding kun je het ook zien ja. Soms wordt het wat geuriger. Misschien vies om te zeggen, maar het is zo. Het kan een andere geur krijgen, onaangename geur. Het kan ook dikker worden, maar ik denk dat je bedoeld MEER. Dan lijkt het dikker. Plus je kunt wat jeuk aan je vagina krijgen ..... Ik zou even je menstruatie afwachten. Als je niet over 2.5 week ongesteld wordt, geef het dan nog ongeveer 4/5 dagen extra de tijd. Want het kan misschien ook een kleine infectie zijn waardoor je je zo voelt. Maar als je over 3 weken nog niet ongesteld bent, dan denk ik dat je een test kunt halen. En doe dan 1 test, en als die negatief is, dus NIET zwanger, vervolgens weekje later weer 1. want bij sommige vrouwen komt het zwangerschapshormoon die de test nodig heeft om de uitslag vast te stellen iets langzamer op gang... xx

SPARKLING_
01-08-2010, 20:16
na 1 week kun je een opgeblazen gevoel in je buik hebben, of wat gerommel voelen. zoals een lichte menstruatiegevoel. na ongeveer 3 weken kun je erg gevoelige borsten krijgen en een continue gevoel alsof je ongesteld moet worden. Maar dit verschilt per persoon. Je kunt ook na ongeveer een kleine 2 weken jezelf duizelig voelen en dergelijke. Dan ben ik zwanger :moe:.

Babylonia
01-08-2010, 20:21
Dan ben ik zwanger :moe:. Deze symptomen zijn op veel dingen van toepassing. Niet enkel op een zwangerschap. Maar als deze dame een vraag stelt met betrekking tot zwangerschap en deze symptomen zijn voor haar van toepassing, dan kan het wel eens zo zijn dat ze zwanger is. 100% is het natuurlijk nooit.

SPARKLING_
01-08-2010, 20:23
Deze symptomen zijn op veel dingen van toepassing. Niet enkel op een zwangerschap. Maar als deze dame een vraag stelt met betrekking tot zwangerschap en deze symptomen zijn voor haar van toepassing, dan kan het wel eens zo zijn dat ze zwanger is. 100% is het natuurlijk nooit. Ik begon al in paniek te raken, en dat terwijl ik nog maagd ben :haha:. Joke.

OutlawPride
01-08-2010, 20:23
Deze symptomen zijn op veel dingen van toepassing. Niet enkel op een zwangerschap. Maar als deze dame een vraag stelt met betrekking tot zwangerschap en deze symptomen zijn voor haar van toepassing, dan kan het wel eens zo zijn dat ze zwanger is. 100% is het natuurlijk nooit. Ben jij dokter, je klinkt echt professioneel :o

Babylonia
01-08-2010, 20:46
Ben jij dokter, je klinkt echt professioneel :o haha, nee, ben geen arts ! Mijn tante is wel arts en ik spreek haar wekelijks. Ik stel haar allerlei vragen en zij vertelt mij over elk onderwerp wel iets. Ik vind het super handig. ;)

Babylonia
01-08-2010, 20:47
Ik begon al in paniek te raken, en dat terwijl ik nog maagd ben :haha:. Joke. hihihih.. misschien is in jouw geval de ooievaar stiekem langs geweest :hihi:

Babylonia
01-08-2010, 20:48
I'm dr.Babylonia :P LOOOOL

n00B
01-08-2010, 22:35
Dan ben ik zwanger :moe:. bsahtek

INSANE
01-08-2010, 22:53
Ga langs je huisarts zodra je overtijd bent. Ben je der gelijk zeker van.

Zemmita
02-08-2010, 19:12

haha, nee, ben geen arts ! Mijn tante is wel arts en ik spreek haar wekelijks. Ik stel haar allerlei vragen en zij vertelt mij over elk onderwerp wel iets. Ik vind het super handig. ;) tbarkellah 3liek, jij liever dan ik. het enige beetje biologie dat ik weet is dat ik iedere maand ongesteld word... als ik dat niet word kan ik zwanger zijn..:rolleyes:

Pagina's : [1] 2